Uitgerekend maart 2017 (2)

26-09-2016 14:17 183 berichten
Om de tabel overzichtelijk te houden, voegen we momenteel geen meiden meer toe.

Meeschrijven kan natuurlijk wel.



NaamLeeftijd(en)UDVolgende afspraak gyn/vkJongen/meisjeBijzonderheden Sue 27/27 14 maart 26/10 derde kindje vnjkc 21 23 maart eerste kindje Mollie 26/30 midden maart 1/08 eerste kindje viajera26 31/33 12 maart 10/11 Geplande ks: 25/02 Jongetje eerste kindje phlox39 24/28 21 maart 31/10 20 weken echo Meisje tweede kindje kokosnoot84 31/34 12 maart 25/10 verrassing eerste kindje Giggi1989 27/26 2 maart vk: 19/07 echo:30/07 tweede kindje MooieJurk 25/28 18 maart 31/10 20wknecho Jongetje eerste kindje MissMarie 24/25 19 maart 31/10 20wknecho Jongetje eerste kindje HappyMommy27 27/27 23 maart 29/08 tweede kindje Natas-V 30/29 25 maart 06/10 geslachtsbepaling Jongetje eerste kindje Honingbijtje 31/31 21 maart 22/08 tweede kindje Fruitbuikje 31/33 21 maart vk: 9/08 echo: 17/08 eerste kindje KimJ25 26/25 22 maart 20weken echo: 2/11

Vk: 1dec Meisje eerste kindje KimberleySTH 27/37 22 maart 02-11 20 weken echo Jongetje eerste kindje sjoko 35 18 maart echo: 25/08 intake vk: 30/08 jongetje tweede kindje



Wil je jouw gegevens in de tabel aanpassen?

Gebruikersnaam: UDmaart17

Wachtwoord: maart17
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe topic.
Alle reacties Link kopieren
Jaa gevonden!! Slim Sue
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Present
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Gevonden. Kletsen we hier nu verder?
Alle reacties Link kopieren
Jaa hier kan nu iedereen zelf de tabel aanpassen.

Slim idee sue!
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Helemaal super!



Sue jij had toch zo last van bandenpijn; wat voel je dan precies. Heb al een paar dagen last van stekken in me buik vooral rond en onder me navel.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist weer een echo gehad.

Alles gaat goed en een heel beweeglijk kindje.

De placenta ligt achter waardoor ik waarschijnlijk over 2 weken het kindje al kan voelen



Helemaal in de wolken
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Kim! Konden ze nog niet zien wat het geslacht is of wilde je dat ook nog niet weten?

Ik ben ook zo benieuwd hoe het is als je ineens je kindje in je buik voelt. Lijkt me echt heel bijzonder
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Wij wilden dit nog niet weten omdat mijn moeder en zusje erbij waren.

Ze kon het wel zien zei ze maar heeft er verder niet naar gekeken.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Kim wat leuk! Hier ook een placenta aan me rug kant ben ook zo benieuwd bij me dochter waren het gelijk schoppen die ik voelde (placenta aan de voorkant).



Wat zegt je gevoel van de echo jongen of meisje



Jullie gingen het bekendmaken doormiddel van een taart toch?!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik weet het echt niet. Iedereen zegt een jongen. Alleen ik zie het niet



Nee geen taart maar met confetti
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

In het vorige topic vroeg iemand of het uitmaakt waar de placenta ligt. Op zich niet, maar als ie aan de voorkant ligt kan het wat langer duren voor je beweging voelt omdat de placenta dan een beetje dempt. En bij mij lag de placenta de vorige keer bij de 20-wekenecho voor de baarmoedermond. Dat is natuurlijk niet handig, want dan kan de baby er niet uit... Bij 30 weken hebben ze toen nog een echo gemaakt, en door de groei van de baarmoeder was de placenta voldoende opzij geschoven, waardoor het verder geen problemen gaf gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden
Present!



Ik had bij de laatste echo wel dat de gyn zei dat ze de placenta kon horen maar heb eigenlijk niet gevraagd waar hij dan ligt



Nog een vraagje trouwens; op welke site/app houden jullie bij hoeveel weken en dagen jullie zijn? Ik heb een site die altijd een week voorloopt op wat de gyn zegt dus ben regelmatig aan t twijfelen als mensen vragen hoever ik ben haha.



Slaap trouwens wel slecht de laatste 2 weken... nachtelijke toilet tripjes en dan niet meer kunnen slapen
Alle reacties Link kopieren
@Phlox, dat zou wel eens bandenpijn kunnen zijn. Bij mijn vorige zwangerschappen herkende ik het voornamelijk aan scherpe steken in mijn onderbuik bij het opstaan, hoesten, ... Nu heb ik die steken ook maar ook een constant zeurderige pijn in mijn onderbuik, fellere pijn in mijn onderrug, pijn in mijn liezen (voornamelijk bij het opstaan, omdraaien in bed, schakelen tijdens het rijden) en heel veel harde buiken (tijdens een werkdag eigenlijk constant) dus welke klachten nu specifiek van de bandenpijn voortkomen dat weet ik eigenlijk niet. Als je het niet vertrouwt, even naar de vk bellen. Ik was tijdens mijn twee vorige zwangerschappen er steeds erg gerust is; dat hoort er vast bij, dacht ik steeds. Op het einde van mijn tweede zwangerschap liep het bijna fout .... en ik had het maar net op tijd door dat het niet oké was dus deze keer bel ik liever een keertje te veel dan een keertje te weinig.



@Viajera: Volgens mij komt dat verschil doordat sommige mensen zeggen "Ik ben zoveel weken ver." en anderen zeggen "Ik ben in week ... ." Ik ben nu 16 weken ver en ik zit in de 17de week. Als ze aan mij vragen hoe ver ik ben zeg ik 16 weken, als je het aan een kennis van me vraagt die één dag na mij uitgerekend is, zegt zij week 17 (en begrijpt niemand het nog )
Hee meiden, jullie mogen mij wel uit de tabel halen.. Ik merk dat k de puf niet heb om elke keer te reageren, dus iemand anders mag mijn plekje in de tabel hebben als dat gewenst is!

Ik blijf jullie nog wel volgen hoor! K vind t leuk om te lezen hoe t met jullie alllemaal gaat!



Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!!
Alle reacties Link kopieren
Heel verhaal getypt geeft me laptop aan dat die het niet doet



Sue, als ik probeer in te loggen op de UDmaart2017 doet die het niet... doet hij het bij jullie wel?

momenteel is de pijn weg heb er vooral last van als ik druk ben geweest ect. binnenkort hebben we een afspraak dan vragen we het even na. Sue wat was wel bijna misgegaan als ik mag vragen?



Kim, hoeveel dagen mag je nog in spanning afwachten



Viajera, wat hieronder staat inderdaad als je 16 weken en 4 dagen zwanger bent zit je in de 17 week van de zwangerschap. Je vk heeft het altijd over de precieze datum 16 weken + 4 dagen maar websites die hebben het over de 17e week. als je op een website je uitegerende datum invult komt er meestal te staan: 16+4 dagen zwanger je zit nu in je 17e week van je zwangerschap.



Miss_Marie, dat is jammer maar je bent niet verplicht altijd te reageren he misschien als we zomenteen naar de whatssapp overgaan dat het reageren dat wat makkelijker wordt, merk hier ook dat ik steeds minder vaak de laptop pak maar vaker er voor kies lekker op bed te gaan liggen.



hoe gaat het met jullie : Mollie, Mooiejurk, Vjck, Natas, giggi, fruitbuikje & Honingbijtje??
Alle reacties Link kopieren
viajera ik hou het bij in m'n agenda van m'n telefoon anders vergeet ik het steeds.



miss-marie jammer maar inderdaad zoals phlox zegt je bent niet verplicht he om iedere keer te reageren. Zou het leuk vinden om af en toe eens wat van je te horen !



phlox we mogen over 11 dagen spieken wat het wordt. kan niet meer wachten haha
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
@Phlox: Ik heb nog eens geprobeerd in te loggen en hier lukt het wel. In je berichtje schrijf je UDmaart2017 maar om in te loggen moet je UDmaart17 gebruiken. Misschien ging het daar mis? Als het nog niet lukt, geef je maar een seintje.



Fijn dat je jou al wat beter voelt, Phlox.

Je mag dat zeker vragen. Ik had op het werk al de hele dag voorweeën, maar ik dacht dat dit er gewoon bijhoorde en dat ik het wel zou voelen als het echte werk begon. Ik had voordien ook al voorweeën gehad en had nog geen ontsluiting of verkorte baarmoederhals. Ik bleef dus gewoon aan het werk, deed nadien de dagdagelijkse dingen .... en plots verloor ik heel veel stolsels en daarna erg veel bloed. Ik ging in shock doordat ik zoveel bloed verloor, en was alleen thuis met mijn oudste zoon. Gelukkig heeft hij mijn man opgebeld.

Het ging om een placentaloslating (ik rook niet, drink niet, had geen hoge bloeddruk, ... ). Het had zowel voor ons kindje als voor mij helemaal anders kunnen aflopen. Het werd een heftige spoedkeizersnede. Pas na 1,5 uur zag ik mijn zoontje en wist ik dat hij nog leefde. Het klinkt heel kort maar voor mij was dat echt een eeuwigheid. Mijn man zag hoe ze de bloedstolsels uit de luchtpijp van ons zoontje zogen, zat bang af te wachten of met mij alles goed zou komen, ... en toen we eindelijk met z'n drietjes waren, werd mijn man naar huis gestuurd omdat we op een tweepersoonskamer lagen. Daarna liep er nog een heleboel fout maar het kwam goed, en ik heb tijd nodig gehad om heel dit gebeuren een plaatsje te geven, maar besef vooral dat ik ongelooflijk veel geluk heb gehad. Er zijn ook mama's die hetzelfde meemaken en hun kindje verliezen. Als ik nu naar mijn actief ventje kijk; kan ik alleen maar zeggen dat wij echt gezegend zijn met een enorme portie geluk.
Alle reacties Link kopieren
@Miss_Marie: De meiden die nog niet in de tabel stonden maar wel meeschreven zijn ondertussen ook toegevoegd aan de tabel dus je neemt niemand haar plaatsje in.
Oh ik had een btje t gevoel dat ik iemands plek bezet hield en ondertussen amper meeschreef! maar ik zal proberen om regelmatig even wat van me te laten horen!



Wij hebben zo om 20u de geslachtsbepalingsecho!! Zoo benieuwd!



En wat een ontzettend heftig verhaal Sue.. Lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken! Gelukkig dat alles toch goed is gekomen!!
Alle reacties Link kopieren
sue Jeetje wat heftig! Maar gelukkig is alles goed gekomen.



miss-marie Ooeeh spannend ! Heel veel plezier straks!

Ben erg benieuwd



Ik kon het niet laten en heb net wat dingetjes besteld bij de hm zie ook hele leuke dingen bij noppies. Maar toch maar even wachten tot we het geslacht weten.
Carpe diem
Jaa wij weten t geslacht!!

De verloskundige wist de vorige keer voor 70 % ckr dat het een meisje wordt.. Alleen het was nu toch overduidelijk een jongetje haha! Was even een verassing maar wel echt super leuk!!

Ze kon alleen geen duidelijke foto's maken omdat het zo beweeglijk was.. T is nu gwn al een klein drukteschoppertje
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Gefeliciteerd

En wat grappig dat ze er vorige keer bijna zeker van was.

Nu lekker shoppen
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven