Uitgerekend maart 2017 (2)

26-09-2016 14:17 183 berichten
Om de tabel overzichtelijk te houden, voegen we momenteel geen meiden meer toe.

Meeschrijven kan natuurlijk wel.



NaamLeeftijd(en)UDVolgende afspraak gyn/vkJongen/meisjeBijzonderheden Sue 27/27 14 maart 26/10 derde kindje vnjkc 21 23 maart eerste kindje Mollie 26/30 midden maart 1/08 eerste kindje viajera26 31/33 12 maart 10/11 Geplande ks: 25/02 Jongetje eerste kindje phlox39 24/28 21 maart 31/10 20 weken echo Meisje tweede kindje kokosnoot84 31/34 12 maart 25/10 verrassing eerste kindje Giggi1989 27/26 2 maart vk: 19/07 echo:30/07 tweede kindje MooieJurk 25/28 18 maart 31/10 20wknecho Jongetje eerste kindje MissMarie 24/25 19 maart 31/10 20wknecho Jongetje eerste kindje HappyMommy27 27/27 23 maart 29/08 tweede kindje Natas-V 30/29 25 maart 06/10 geslachtsbepaling Jongetje eerste kindje Honingbijtje 31/31 21 maart 22/08 tweede kindje Fruitbuikje 31/33 21 maart vk: 9/08 echo: 17/08 eerste kindje KimJ25 26/25 22 maart 20weken echo: 2/11

Vk: 1dec Meisje eerste kindje KimberleySTH 27/37 22 maart 02-11 20 weken echo Jongetje eerste kindje sjoko 35 18 maart echo: 25/08 intake vk: 30/08 jongetje tweede kindje



Wil je jouw gegevens in de tabel aanpassen?

Gebruikersnaam: UDmaart17

Wachtwoord: maart17
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt ik schreef met de naam orchidee.

Het gaat super met ons! Zoontje is nu bijna 2,5 alweer! Gelukkig was de operatie goed verlopen en is alles nog goed gekomen.

Wat leuk dat je ook weer zwanger bent en toevallig dat we elkaar hier tegen komen.

Hoe gaat het met jou kindje?
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij team blauw, we krijgen een jongen

Moet nog even landen allemaal maar super blij!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej leuk Natas!! Let the shopping begin!
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Leuk !



Lekker shoppen nu
Carpe diem
@phlox: dat zijn idd mooie wagens, jammer dat ik niet in NL kan shoppen :(



Natas haha nog één voor team blauw! Superleuk!!



Qua werken weet ik echt nog niet, aangezien partner en ik samen ons bedrijf runnen denk ik niet dat ik er echt helemaal uit kan, maar ik hoop weer een stagiair aan te kunnen nemen in januari.
Alle reacties Link kopieren
Natas gefeliciteerd wat leuk! jongetjes beginnen zo toch wel in de meerderheid te komen.

Viajera, ohh ik dacht omdat je een foto op mp liet zien, verzenden naar buitenland is inderdaad duur, wij verzenden zakelijk ook en alleen naar belgie is al €8 ,- (middelgrote doos ).

maar woonde jullie nou in Noord-Amerika? is anders wallmarkt geen optie voor het bestellen?





Zijn er nou naast kim nog meer mensen die een geslachtsecho gaan doen?

hier vandaag een Marsupi draagzak gekocht (helemaal blij mee )
Alle reacties Link kopieren
Hier een meisje
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kim!! Super leuk!
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Volgende week de 20-weken echo. Hopelijk komen we dan ook het geslacht te weten. We doen er geen speciale echo voor.



Alles gaat hier zo zijn gangetje. Vooral last van obstipatie, verder gelukkig vol energie.



Hebben jullie nu ook andere kleding voorkeuren?

Ik draag normaal bijna geen jurkjes, nu zitten die met een positie legging zo veel fijner dan de positie broeken. Zeker aan het eind van de dag knelt die broek zo.
Alle reacties Link kopieren
Ja herkenbaar kokosnoot! Ik ben nu ook groot fan van jurkjes of een lekkere grote lange trui boven een legging.



Ik begin trouwens een beetje te twijfelen over onze echo. Mijn man blijft namelijk denken dat het een meisje is.. tijdens de echo had de baby zijn handje tussen zijn benen en vervolgens ook de navelstreng tussen de benen. Ze kon ons niet duidelijk aanwijzen maar was er zelf overtuigt van dat het een jongetje is. Wat denken jullie als het op zo'n manier bepaald is? Zou het kunnen dat ze het fout heeft gehad?
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik zou gewoon bellen dat je twijfelt.

En het kan inderdaad dat ze het fout heeft.



Wat raar ook dat ze dan niet aanbied om het nog een keer te doen als het zo onduidelijk is.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ach... eind oktober heb ik de 20 weken echo. Dan vraag ik het gewoon even als dubbel check



Heb je al geshopt Kim?!
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat kan natuurlijk ook om het nog even spannend te houden haha.



Neee nog niet, geen tijd voor gehad jammer genoeg
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Kim een kleine meid



Zeker nog een extra check laten doen bij twijfel. Straks schilder je alles blauw en beval je van een meisje.



Wij zijn ook nog niet los gegaan qua shoppen. Deels ook omdat ons huis bijna wordt opgeleverd en ook omdat we de extra check bij de 20 weken willen hebben. Hebben de pretecho bij een andere praktijk gedaan en de uitslag is op een briefje geschreven (het piemeltje niet op beeld gezien). Just to be sure
Alle reacties Link kopieren
Kim super!! gefeliciteerd.



Kimberley, anders even bellen en vragen of ze er een foto van hebben gemaakt en zo ja of die is opgeslagen, wij kregen zelf alle geslachts(foto/echo) mee in de envelop zodat we het zelf ook nog na konden kijken.



Kokosnoot, dus extra spannend de 20 weken echo, wat zegt je gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad heb je geen foto's gehad ?

Wij kregen een usb stick met alle foto's en de mooiste mochten we 2 x laten afdrukken
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik heb een foto maar ik zie het er echt niet op haha. Ik zal morgen eens kijken of ik het online kan krijgen.

Vandaag was ik bij de verloskundige en had ik het er even over maar zij heeft mijn twijfel wel weer weg kunnen nemen. De vrouw die de geslachtsbepaling heeft gedaan staat echt heel goed bekend en laat je bij twijfel een week later terug komen. Mijn verloskundige denkt dat ik er dus wel op kan vertrouwen
If you can dream it you can do it
Ik meld me ook aan voor team blauw! We krijgen een jongetje!!



We hebben t de gynaecologe op een briefje laten schrijven vanmorgen en hebben t bij mn schoonouders bekend gemaakt, met mijn ouders en broertje op Skype erbij



@phlox: ik woon in Midden Amerika, oftewel ergens tussen Mexico en Panama

@kokosnoot: ik heb vorige week geshopt, en heb idd ook 4 jurkjes met legging geshopt, ik vind t ook wel leuk om mn buikje een beetje te showen
Heerlijk, geen geplas meer op een potje. Mijn stemming ia ook veel beter, ben echt 2 maanden zeer chagrijnig geweest en nu weer gewoon ok.



Gisteren onze oudste naar de 'logeerkamer' verhuist wat nu haar kamertje is. Weekend hard geklust om dat op te knappen en volgens mij ia ze heel blij. Nu is er ruimte om alle doorgeschoven en opgeslagen baby spullen uit te zoeken. 7 dozen vol! Help



Buik begint nu al. Veel te snel naar mijn zin.



Geslacht kan me niet schelen, met de 20 weken echo hoeven ze ook niet te kijken. Een baby een baby en alleen voor de wasbare luiers invouwen maakt het uit.
Alle reacties Link kopieren
Viajera Gefeliciteerd ! hihi ja daar zullen ze niet veel winkels hebben inderdaad. Is een draagdoek anders niets voor jou? die kunnen je familieleden ook makkelijk verzenden en of meenemen.



Honingbijtje 7 dozen pff dat is inderdaad uitzoeken dan, heb je veel neutrale spullen bewaard? Maar mocht je het zelf kunnen zien bij de 20 weken echo zou je dat dan erg vinden of vraag je echt het niet in beeld te brengen. Bij dochter wilde we het ook eerst niet weten maar betrapte me er toen toch echt op dat ik ging zoeken.



is het misschien een idee om bij het geslacht te zetten verrassing voor degene die het niet willen weten?

zodat we niet heel te tijd gaan vragen of ze het al weten.
Alle reacties Link kopieren
Bij de 20-wekenecho vragen ze volgens mij of je het geslacht wil weten, en zo niet dan geven ze wel aan wanneer je even weg moet kijken. Wij willen het wel graag weten, maar hebben allebei oprecht geen voorkeur. Ben gewoon benieuwd, maar kan die drie weken ook nog wel wachten. We gaan ook geen kamertje blauw of roze verven en de eerste kleertjes zijn vaak toch heel neutraal (wit, grijs en zo), maar voor een jongetje hebben we al wel meer liggen en voor een meisje zou ik nog wat bijkopen.



@Wondertje3: alles gaat goed gelukkig. Was een heftige start, maar vanaf het begin was hij heel makkelijk, vrolijk en gezellig met nu steeds meer ook een duidelijke eigen wil, mooi om te zien!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames, heb even alles teruggelezen. Gezellig hier..



Lijkt me leuk om gezellig mee te kletsen.. ik zal mezelf even voorstellen.

Ben Jo-Anna, net 31 geworden. Ben een Bammer, dus heel bewust gekozen om alleen een kindje te krijgen.

Even in het kort > Wilde eicellen doneren, dus direct met icsi begonnen, donatie kon helaas niet doorgaan, omdat ik met hoogste dosis hormonen veel te weinig eicellen aanmaakte. Uiteindelijk bleef er 1 embryo voor mezelf over en die is direct blijven plakken.. mag mezelf echt enorm gelukkig prijzen. Kwam daar namelijk vrouwen tegen die al 2 jaar bezig waren, zag mezelf al helemaal zitten.



Ben inmiddels 17 weekjes zwanger, 22 maart is de uitgerekende datum. Heb met 14.2 geslacht laten bepalen,

stiekem gehoopt maar totaal niet verwacht, een menneke! ben helemaal door het dolle heen. Vind het echt ontzettend gaaf.

Ben erg slank, eigenlijk iets te, dus moest het in de gaten houden van de verloskundige, mocht ik niet aankomen,

was het advies toch wel een diëtist te zoeken. Inmiddels ben ik 5.5 kilo aangekomen, jeujjj eindelijk een normaal BMI..

pas mijn gewone broeken al sinds de 10 weken niet meer. Buikje groeit goed... en Pixel ook (koosnaampje tot hij er is)



Vorige week donderdag (toen 16.2) heb ik hem voor het eerst voelen schoppen, wist het toen nog niet zeker, maar vrijdag voelde ik precies hetzelfde, zowel in de ochtend als de avond, wanneer ik nog rustig in bed of op de bank lig. Inmiddels laat hij iedere dag van zich horen, heel bijzonder dit.



Las dat de tabel inmiddels volzit, maar zou toch graag wat meebabbelen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Jo-Anna!! Wij hebben dezelfde uitgerekende datum

Is dit je eerste kindje? En wat een geluk dat de eerste embryo gelijk is blijven plakken!



Ik stond vandaag ook op de weegschaal en ik ben ook al 6 kilo aangekomen. Schrok me rot vooral omdat ik nog niet echt een buik heb. Begon al te twijfelen of het nou wel de baby is of grotendeels de taart en al het snaaiwerk. Hoe zit dat met de rest van de meiden? Zijn jullie al veel aangekomen?
If you can dream it you can do it
Hoi Jo-Anna, welkom!



Nou Kimberley ik zal het je sterker vertellen; mijn gyneacologe houdt een vrij strenge tabel voor me bij waarin mijn gewichtstoename aangegeven staat. Nu in week 19 bleek dat ik onder gewicht zit. Ik ben zo´n 5 kg aangekomen (volgens haar moesten dat er 6 zijn), en voor mn afspraak van volgende maand moet ik er nog 2kg bijkrijgen, plus de kilo die nog miste. Dus ik moet er in 4 weken 3kg bijkrijgen

Maar moet zeggen dat ik weinig eetlust heb en zit ook snel vol. Dus heb nu zo´n speciaal melkpoeder meegekregen wat mn eetlust gaat opwekken, en jawel, een middeltje voor de stoelgang (want dat gaat ook niet helemaal zoals het hoort...)



@phlox: ik wil zeker wel een draag-iets voor als we de wagen niet gebruiken. Voor mn rug denk ik dat een gewoon draagsysteem het beste is, geen diagonale doek iig. Maar genoeg keuzes!
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft van harte welkom hoor Jo-Anna! Spannend en dapper om het alleen te doen, en wat fijn dat het zo snel gelukt is, dat kan ook heel anders gaan.

Onze weegschaal zit ergens in een verhuisdoos, dus geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Straks naar de verloskundige, weet eigenlijk niet of ze me daar gaan wegen. Maar volgens mij gaat het allemaal prima, ik geloof het zo ook wel.

Viajera, wat zijn ze bij jou enorm strikt zeg! Wat maakt 5 of 6 kg nou uit? En ik dacht dat 12 kg in totaal ongeveer gemiddels is, best veel als je nu dan al op 6 en volgende maand op 8 moet zitten. Ben ook benieuwd wat je te horen krijgt als je juist meer aankomt. In NL zijn ze wat minder streng volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven