verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanochtend ongesteld geworden, volgende NOD verwacht ik rond 8 april. Blegh, ik zie die periode van 1 jaar steeds dichterbij komen. Hoop zo dat het volgende maand wel gelukt is. Ik zie het steeds somberder in dat het ons zelf gaat lukken zonder medische hulp :(
@pachelbel: balen meid



Ik snap je gevoel en ik ga heel hard voor je duimen dat het volgende maand lukt...
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Pachebel!

Dikke knuffel voor jou en hopelijk de volgende keer wel goed nieuws...
Hallo allemaal!



Gaan jullie nog wat leuks doen vant weekend?



@ COOKIE, ik zou gewoon gaan solliciteren. Je kunt gewoon niet overal rekening mee houden. En -ik heb altijd zoiets van- als er toch iets gebeurt, wat je niet had verwacht dan komt dat allemaal wel weer goed!

Ik heb sinds 2009 mijn diploma Verzorgende IG en werk nu in een verpleeghuis. Vanaf 2010 zou ik super graag nog de opleiding verpleegkundige doen, maar ik heb dat toen steeds uitgesteld om stel je voor redenen.

Studeren met en dikke buik, dat zag ik niet zitten!

Nu zijn we al bijna 2 jaar verder, ben ik niet zwanger en had ik mijn diploma al kunnen hebben in die tijd.



@mijn werk, die zijn we op de hoogte, maar dat moest ook ivm de ziekenhuisbezoekjes en het ziekmelden na mijn miskramen.

Ik heb helemaal geen negatieve ervaringen ermee gehad. Heb dan wel geen vast contract, maar waar krijg je die tegenwoordig nogwel?



@ bevallen, dat zou in het ziekenhuis moeten.



XX
@Pachebel , indd balen :(. Mijn duimen draaien voor jou op dat het de volgende ronde mag lukken. Ik denk aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Hier ook vanmorgen ongesteld geworden.. Ff zitten janken. Voel me nu weer een beetje opgelucht. Gister te horen gekregen dat nog een vriendin haar zus zwanger is!

En we lachen vrolijk verder.. :(

Dacht dat zo iedereen nu wel geweest was, dus niet. Maandag gelijk bellen voor een afspraak om de kijkoperatie te plannen. Dit zal tussen de 8e en 11e dag van mijn cyclus moeten gebreuren. Spannend allemaal. Goed weekend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
@ pachelbel, dikke knuf je bent niet alleen meid! Denk aan je
Alle reacties Link kopieren
he bah....had op goed nieuws gehoopt dit weekend :(:( he, hopelijk is het idd volgende maand wel raak!!!!

Ja, dat jaar komt akelig dichtbij he....maar je hoeft ntuurlijk geen medische molen in...hoop en gun iedereen een natuurlijke zwangerschap...
@bult: balen meid
Alle reacties Link kopieren
Bult wat balen... Houd moed hoor!
@gelukkig meisje: mijn nod schuift 1,5 week op (late ovutest/eisprong) wordt 24 maart
Alle reacties Link kopieren
@pachelbel en Bult, lieverds kut dat jullie ongesteld zijn geworden.! Ik duim voor jullie dat het volgende maand raak mag zijn!!



Nog een vriendin van me is zwanger, ze durfde het niet te vertellen tegen me, had het het liefst niet gedaan maar ander vriendin wist het al en ze wilde niet dat ik het van een ander zou horen.. Zulk nieuws komt altijd koud aan, ook al doet vriendin er erg luchtig over., ergens steekt dat ook weer, alsof ze er niet zo blij mee is..



@man, net gehoord dat hij woensdag thuis komt! Is dat nog op tijd? Ik tempte vanmorgen 37.0 gister ook maar was er toen al uit. Dagen ervoor tempte ik 36.4. Vanmiddag ovutesten gehaald, morgen ma testen.? Zit nu op dag 8cyclus, nog te vroeg voor eisprong toch? Ajb wel, hoop volgende NOD zwanger te zijn...



@ninthe, we doen hetzelfde werk dus, ik ga ook gewoon solliciteren., Kan en mag van mezelf niet het 1 voor de ander in de wacht zetten., we weten niet hoe de toekomst eruit ziet en er zijn altijd oplossingen te vinden.Mijn kind staat altijd op nr 1, hoe en wat dan ook!!!

X
Alle reacties Link kopieren
Zit te denken aan wat iemand laatst vertelde, geen idee of het waar is.. Ze vertelde dat de zwangerschap ed ook afhangt van je moeder.? Als je moeder moeilijk zwanger kon worden is dat wss bij jou ook het geval.. Mijn moeder heeft er 6jaar over gedaan mij te krijgen, ze is destijds ook naar ziekenhuis geweest en in medische molen gekomen etc.. Ik weet er het fijne niet van maar ben benieuwd naar wat jullie verteld is etc..

X
@cookie: denk niet dat dat waar is, dan had ik de super vruchtbaarheid van mijn moeder hebben, 3x zwanger: door de pil heen, door de het pessarium heen, en onverwachts, wel alle 3 super gewenst!!!!

Was dat maar zo, dat ik dat van haar heb zeg!
Alle reacties Link kopieren
@ninthe, extra vraagje aangezien we hetzelfde werk doen en de onregelmatigheid zo goed kennen.. In hoeverre zou je mening verschillen van die je nu hebt als je geen familie en/ of vrienden in de buurt hebt wonen?



Wij wonen nu zo'n 2jaar hier in de buurt maar zijn 300km verder van onze fam/vrienden gaan wonen., wel aardige kennissenkring opgebouwd maar we kiezen bewust voor 'niet meer.'

Mijn werk heeft geen kdv oid, een andere zorginstelling in de buurt wel maar had daar al gesoliciteerd en ze wilden me niet?. En mijn huidige werkgever heeft wel goeie voorwaarden/ voordelen..?
@ Cookie, Ik heb wel familie/schoonfamilie hier in de buurt wonen, maar heb er weinig contact mee. Bovendien zie ik het ook niet zitten dat mijn (schoon) familie regelmatig zal gaan oppassen, mocht het eens zover zijn. Ik heb wel het voordeel dat mijn man ook in ploegen werkt, en we het dus wel op elkaar kunnen afstemmen.Bovendien draai ik (nog) geen nachtdiensten.

Ik ben mezelf er zeker wel van bewust dat we ook nog iets achter de hand moeten hebben, maar zit dan zelf meer te denken aan flexibele gastouder opvang.

(lastige met 'gewone' kinderdagverblijven is namelijk dat die rond een uur of half7/7uur pas open gaan, en dat niet werkt met onze diensten)



@Bult, wat jammer :(
Alle reacties Link kopieren
@bult, lieverd anderen gaan voor ons toch altijd te snel, juist als we ff denken 'rust' te hebben is de volgende weer zwanger....Sterkte met je kijkoperatie, lijkt me n beste drempel, maar vergeet je doel niet! Ik en alle andere meiden hier denken aan je!



Het zelfde voor pachelbel, lieverd als je je hart ff wil luchten, wij luisteren wel met ze allen!



Dikke kus voor iedereen hier, slaap lekker! X
Alle reacties Link kopieren
@ninthe idd, wij beginnen om 6.45 al, half uur reistijd erbij en je zit al. Ik denk dat een gstouder in ons geval het best uitkomt omdat je daar meer individuele afspraken mee kan maken.



Ik geloof in mijn motto; alles komt goed, en als je iets graag wilt en het ook echt bij jou past,, Alles komt goed!!
anoniem_131932 wijzigde dit bericht op 10-03-2012 23:21
Reden: spellingfoutjes....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Bult, wat balen dat jij ook ongesteld bent geworden. Bij mij is het meestal zo dat ik me er dan een dag echt rot over voel, en dan ebt dat gevoel weer weg. Op naar een volgende ronde dan maar.



@bevalling: eerste keer moest ik in het ziekenhuis bevallen, wilde vooraf liever thuis. Nu maakt het me niet meer uit, ik vond het in het ziekenhuis ook een hele fijne omgeving met genoeg aandacht, maar ook rust. Het is me alles meegevallen, dus bij een volgend kindje heb ik geen duidelijke voorkeur qua bevallingslocatie.



@vertellen op je werk: ik heb niet aan mijn collega's verteld dat we een tweede kindje willen. Mochten we een medisch circuit in moeten, zal ik mijn leidinggevende wel op de hoogte stellen. Een collega van mij zit ook midden in de MM en krijgt veel begrip van de afdeling.
Alle reacties Link kopieren
Srry dat ik deze weekend zo weinig schrijf maar dochtertje is ziek geworden en ik moest werken

iemand tips voor kindje dat niet wilt eten en weinig drinken?
Alle reacties Link kopieren
Ik merk hier dat mijn zoontje dan ook minder goed eet. Ik probeer dan wat meer fruit aan te bieden, dat gaat er meestal wel in. Als je dochtertje weer fitter is gaat ze wel weer meer eten. Hier zien we dan vaak dat hij opeens heel veel gaat eten, alsof hij het inhaalt. Veel beterschap!
Alle reacties Link kopieren
@queenfan beterschap...hier gaat vloeibaar eten meestal er redelijk in....pap bijv. of soep (zonder stukken)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden! Wat een geweldig weer hebben we gehad van het weekend en nu vandaag weer. Word er zo vrolijk van!

Laat de zomer maar komen, kan voor mij niet vroeg genoeg beginnen hihi.



Dankjewel voor de super lieve woorden allemaal!

Ik heb even goed uitgejankt bij mijn moeder, die ik het toch wilde vertellen, omdat we de operatie nu moeten onder gaan. Kan zoiets niet voor me houden, spreek haar dagelijks, en ze is mijn alles! Gelukkig was mijn vriend, het hier mee eens, en kon hij het heel goed begrijpen! Het was een hele opluchting.

Heb alles en iedereen even vervloekt. Jeetje, wat lucht dat op haha. Maar nu gaat het weer super!



Net gebeld met het ziekenhuis, 19-3 , dus volgende week de kijkoperatie. Schrok me wild, want de assistente belde mij terug. Ja zegt ze, ik heb wat over het hoofd gezien in je dossier.. Het komt zelden voor wat jij hebt, dus zodoende dat ik je hierover nog wil informeren. Ik schrok zo erg, ik vroeg wat zij meer wist dan ik? Oh nee nee sorry, zo bedoel ik het niet.

Ze zegt, in je dossier, staat dat je maar door 3 doktoren mag worden geopereerd. Mijn gyn zelf en nog 2 andere.

Oh?! Hier wist ik niets vanaf zei ik. Nee, zegt ze, dit zie ik ook niet zo vaak.. Ik vroeg of ze wist waarom? Maar dat wist ze mij niet te vertellen.

Zouden jullie enig idee hebben?

Mijn gevoel zegt me, omdat mijn gyn zowiezo al heel, punctueel is en vastberaden, dat dit zal zijn, omdat ze zeker weet dat het dan goed gebeurt? Ik hoop het iig!



@ pachelbel, hoe gaat het met je? Ook weer wat beter?

@queenfan, beterschap met je dochtertje, gaat het weer wat beter inmiddels?

@cookie, denk ook niet dat dat van toepassing is.. Mijn moeder was binnen een half jaar zwanger van de eerst, tussen de 2e zat anderhalf jaar, van mij en mijn broer, zit ook 1 jaar.

Dus super vruchtbaar die mams van mij! Hihi.

Was het maar zo ;)

Je man komt dus woensdag zeker te weten thuis!?

Dag 8 van je cyclus is nog erg vroeg, dus hoop voor je dat je ei deze week het sprongetje maakt!



Nou ik ga weer aan het werk! Genoeg geschreven weer hihi.

Doeeg!
Alle reacties Link kopieren
Hee dames,

het weertje doet inderdaad wonderen! Alleen had ik vandaag een uitvaart en dat maakt het toch wel dubbel allemaal :(



@ Bult: Wat raar van die assistente! Wel fijn dat het al zo snel kan dan... We gaan duimen voor je dat het je gauw brengt waar je zijn wil; zwanger!



@ Queenfan; is de ziekenboeg voorbij daar? Hopelijk gaat je kleine meisje gauw weer goed eten.



Hier blijft het een pijnlijke borstpartij.... Oh wat ben ik al stiekem heel hard aan het hopen dat het om de juiste reden zo pijnlijk is! Nog even geduld hebben......
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Nou het is weer maandag, en zo te lezen zijn de weekenden niet bij iedereen geweest wat ze ervan hadden gehoopt. Pachelbel & Bult, balen, knuffel voor jullie! Dit betekende ook nogal wat voor jou he, Bult? Ik kan me voorstellen dat je het nodig had om bij moeders uit te huilen, fijn dat zij er altijd voor je is.



Ik heb een lekker weekend achter de rug met hele goede vrienden. We zijn gaan kamperen en het hele weekend liedjes gezongen en kampvuur gemaakt.



Geloven jullie in de invloed van de geest op het lichaam? Ik vraag me wel eens af waarom dit mij treft en waarom zwanger worden zo moeilijk gaat. Dan denk ik daar ook over na: zou er een onbewuste blokkade zitten die effect heeft op mijn lichaam?



Fijne dag iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven