verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
@Cookie: Dat van moeder en zwangerschap klopt hier ook niet,mijn moeder was in beide zwangerschappen binnen een maand zwanger ( zeer korte cyclus) ik en mijn broer schelen ook maar 14 maanden!

@Ziekenboeg: Vandaag at ze al een beetje en dronk normaal, temp is weer normaal, ze heeft nog wel een snotneusje en kijkt nog een beetje sloom uit de ogen.

@Valk: het was lekker weer om te kamperen, het wordt zelfs 17 graden deze week/weekend hoorde ik.
Hallo allemaal!



Ik verlies sinds gisteravond beetjes bloed, dus denk dat ik ongesteld ga worden. Het is nu 6,5 week na mijn miskraam, en ik dacht rond 3 maart mijn eisprong te hebben gehad, maar dat gaat dus niet op.Ik denk dat mijn volgende 17 april

ongeveer.



@ Valk, ik denk dat dat wel eens zou kunnen kloppen. Mensen zeggen vaak tegen mij:'je moet positief blijven, dat helpt'

Dat is natuurlijk gemakkelijk te zeggen voor een ander!

Ik denk wel dat het belangrijk is dat je goed in je vel zit.



@Cookie, volgens mij klopt het ook niet. Wij waren met 4 kinderen thuis die allemaal op elkaar volgend zijn met 1 jaar ertussen. Mijn moeder was heel snel zwanger en met mijn zussen netzo.



@queenfan25, hoe is het nu met jou dochtertje? Is ze alweer wat opgeknapt?
anoniem_128691 wijzigde dit bericht op 13-03-2012 10:39
Reden: verkeerde nod datum.
% gewijzigd
@queenfan: hoe is het met je dochtertje? Alweer wat opgeknapt?

@valk: ik denk dat het zeker met elkaar te maken heeft, maar wat cookie zegt, mensen zeggen makkelijk: positief blijven, en dat is inderdaad makkelijk gezegd, maar verdomd moeilijk gedaan!



Zit nu in het zh te wachten, zo in gesprek met de mensen van de lyfestyle-studie. Ook waarschijnlijk met de dieëtiste...kijken wat ze mij gaan vertellen...
@ Rania81, spannend joh! Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Suc6 dadelijk!
Alle reacties Link kopieren
@ Rania: spannend!! Ben ook erg benieuwd! Succes meis!
Alle reacties Link kopieren
@Ziekenboeg: Ze begint al wat beter te eten , vandaag al pap drinken en wat fruit op,viel net in mijn armen in slaap ligt dus nu op bed.

Oogt nog verkouden en is nog wat sloom.



@Rania: Veel succes!



@Lente:Gisteren alvast wat voorbereidingen getroffen voor de lente, krokusbolletjes in huis gehaald, winterass opgeborgen,kapstok ook ontdast/sjaalt,hedra buiten in de tuin gesnoeid en de tuinset staat er ook al laat de Lente maar beginnen!!
@ninthe en boschbolleke: niet zoveel boeiends te melden. Was eigenlijk allen toestemmingsformulieren tekenen. Ga wel al snel (april ws) starten met deze studie: t duurt 9 maanden, de eerste 3 maanden elke week, de volgende 3 maanden elke 2 weken, de laatste 3 maanden 1x per maand. Elke 3 maanden weer bloedprikken en echo om te kijken hoe het staat met de hormoonhuishouding. De eerste keer afspraak met dietiste en fysio om te kijken hoe het met alles staat en dan weer elke 3 maanden wegen, conditietest enzovoorts....pffff soms vraag ik mij echt af waarom ik (en anderen met mij) door zoveel sh*t moeten om eindelijk eens zwanger te raken!! Terwijl er mensen zijn die verdorie dikker zijn ik, roken de hele zwangerschap, doen god weet wat tijdens de zwangerschap en die mogen wel gewoon spontaan zwanger raken!!!
Genoeg geklaagd (moest eventjes) nu gaan we er weer vol goede moed tegenaan!!
Alle reacties Link kopieren
@ rania: het is nogal een traject zeg! Maar voor het goede doel!

En ik snap je frustratie hoor, is zo waar dat dat echt de ogen uit kan steken. Zeker als het vrouwen zijn die echt niet goed voor zichzelf (en de baby) zorgen ja, bah.

Alle reacties Link kopieren
@Rania, het is ook niet niks hoor, wat je allemaal moet doen. En het is ook heel frustrerend als andere mensen "zomaar" zwanger raken. Balen mag gerust hier hoor, genoeg mensen die begrijpen wat je bedoelt en hoe je je voelt.
@boschbolleke: @pachelbel: dank je!! Dat klopt ja we zitten allemaal in het zelfde schuitje, dus we kunnen elkaar beter begrijpen en lekker klagen met elkaar!!
Alle reacties Link kopieren
@Rania....



Helemaal logisch hoor! Het is soms heel oneerlijk!



Ik heb vandaag eindelijk mijn eisprong..........kom dan uit op een cyclus van 55 dagen! Is toch niet normaal!

Begin bang te worden dat ik PCOS heb.........
Alle reacties Link kopieren
@rania jeetje wat een gedoe zeg! moet je veel afvallen?



@dotje, poehe wat een lange cyclus...zo heb je maar 6-7 kansen per jaar :'( heb je nod op 27 maart gezet...veel plezier vanavond gewenst :D



@boschbolleke en Ninthe nog precies een week, dan mogen we testen! maar ik ken mezelf hoor..ik test meestal al een paar dagen vantevoren...ik voel nog helemaal niks...

@ninthe is er bij jou nog een minimale kans dat je zonder poespoas en mmm zwanger raakt of helemaal niet?



@boschbolleke nog steeds gevoelige borsten? toen ik dat had (aan beide kanten!) was ik zwanger~!!!~
@dotje: hoe zijn je andere cyclussen geweest?? Zijn ze allemaal zo lang geweest??

@gelukkigmeisje: zowiezo 10% (= 10 kilo tot 80kilo) dan moet ik er nog 8. Het is nl bewezen dat deze 10% gewichtsverlies al ervoor kan zorgen dat mijn cyclus zich spontaan herstelt en ik spontaan tot een zwangerschap kan komen (hier hopen we natuurlijk op)

Ik ga natuurlijk voor meer kilo's, wil uiteindelijk op 70kilo uitkomen. En met 2x per week zumba, 1x fitness, 1x total body workout en 3x pw naar mijn werk fietsen, gaat dat zeker lukken!!

@boschbolleke, @ninthe @gelukkigmeisje: ik ga duimen voor jullie......
Alle reacties Link kopieren
@dotje: dat is lang inderdaad zeg! Maar voor nu dus een fijne avond



@gelukkigmeisje: ik kan niet meer wachten! Heb inderdaad nog steeds erg gevoelige borsten. Opgeblazen en strak voelen ze.... Spannend joh!
Alle reacties Link kopieren
@Rania....



Ja heb 42 dagen en 47 dagen gehad..........altijd erg lang dus.....Nog nooit onder de 40.....
Alle reacties Link kopieren
@dotje ben je wel eens naar ha/gyn geweest vanwege lange cyclus? (misschien had je dat al verteld) vind het wel errug lang namelijk.



@boschbolleke ik hoop dat ik jou volgende week mag schrappen :D voel hier nog heeeelemaal niks
Alle reacties Link kopieren
@gelukkigmeisje...........

Nee nog niet! Hoop nog steeds het het ontpillen is en dat het ooit goed komt!

Wat zeggen jullie ervan?
@dotje: je bent toch al best lang gestopt met de pil??

En ik heb van meerdere hier op t forum begrepen dat 'ontpillen' een fabeltje is?

Je kan het best even bij de ha neerleggen, maar meestal wordt je pas na een jaar doorverwezen (kreeg ik ook te horen toen ik bij de ha zat na 8 mnd met mijn onregelmatige cyclus), maar misschien gaat t bij jou anders?
Alle reacties Link kopieren
@dotje: zou ook zeker even langs de ha gaan, kan nooit kwaad en wie weet houdt die zich niet zo strak aan dat jaar... Ik geloof ook niks van dat ontpillen hoor. Heb ook nog sinds oktober geen regelmatige cyclus, maar dit scheelt telkens maar een dag of twee ofzo... Gewoon doen voor je eigen gemoedsrust!



@gelukkigmeisje: dat hoop ik ook!

@rania: thnx voor t duimen
Alle reacties Link kopieren
Ben gestopt in juli 2011..........

Maby toch maar een naar de dokter.

Mijn vriend staat hier anders tegenover omdat hij het nog rustig aan wil doen zonder druk............

Zal het wel eens bespreken met huisarts en dan kunnen wij alsnog bepalen om de MM in te gaan..........
Alle reacties Link kopieren
@dotje: dan hoef je toch niet de molen in? Meer dat je jezelf er even over laat voorlichten. Lijkt me toch best frustrerend voor je dat het zo lang duurt. Ik vind leven in vier weken al lang!

Zo kan je dat toch ook naar je vriend brengen....? Denk er maar rustig over na meis.
Alle reacties Link kopieren
@dotje ik dacht ook meer algemeen naar de HA ontpillen heb ik nooit gedaan, (ik ben het type dat dat zeker eens per week vergeet :D) ik heb even voor je gegoogled, maar kwam bijvoorbeeld dit forum tegen http://www.baby.be/nl/babyclub/forum/be ... 56779.html waarbij de mensen beiden clomid voorgeschreven krijgen...om je cyclus te verkorten...

Als ik jou was, zou ik zeker even bij de HA vragen...niet gelijk de MMM in, maar meer wat ....minder heftig allemaal...stel dat het zo is dat je zonder medicijn of wat niet zwanger zou kunnen raken, liever nu weten dan over een half jaar of nog langer...
Alle reacties Link kopieren
Thnx! Meiden! Lief van jullie!

@gelukkigmeisje..........ik heb altijd vernomen dat je pas clomid krijgt als alles getest is bij vrouw en man?! Weten jullie daar iets meer van?
Alle reacties Link kopieren
@dotje geeeeeen idee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven