Zwanger vanaf juni/juli 2014 deel 2

17-08-2015 14:14 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De zwangeren onder ons! :yes:
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Bevallen! :love:
Naam
(leeftijd)
Kindje Geboortedatum
krullie1984
(32/33)
Tweede
Derde
:heart: 16-03-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 19-09-2017 bevallen van een zoon!
nieuwsbrief
(26)
Eerste :heart: 18-03-2015 bevallen van een zoon!
Miss-flower
(29/31)
Eerste
Tweede
:heart: 11-05-2015 bevallen van een dochter!
:heart: 22-01-2017 bevallen van een dochter!
madelief08
(26/30)
Eerste
Tweede
:heart: 22-05-2015 bevallen van een dochter!
:heart: 13-10-2017 bevallen van een zoon!
niekje-elastiekje
(27/29)
Eerste
Tweede
:heart: 09-06-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 06-01-2017 bevallen van een dochter!
Wendelala
(26/28)
Eerste
Tweede
:heart: 08-07-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 11-01-2018 bevallen van een dochter!
Ri88
(28/32)
Eerste
Tweede
:heart: 24-07-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 08-09-2017 bevallen van een dochter!
Lentefruit
(33/38)
Eerste
Tweede
:heart: 24-09-2015 bevallen van een zoon!
:heart: ??-08-2017 bevallen van een dochter!
abbeytje
(29/27)
Tweede & derde :heart: 06-10-2015 bevallen van een zoon en een dochter!
teapot
(26/26)
Eerste :heart: 11-10-2015 bevallen van een zoon!
Lauraroar
(32/32)
Eerste
Tweede
:heart: 28-03-2016 bevallen van een zoon!
:heart: 27-12-2017 bevallen van een dochter!
joy
(26/32)
Eerste :heart: 11-05-2016 bevallen van een zoon!
zus1987
(29/30)
Eerste :heart: 20-01-2017 bevallen van een zoon!
anoniem_198678 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 14:57
62.03% gewijzigd
De beste wensen allemaal!



Wat een geweldig nieuws Ri! Spannend ook weer.



Morgen ben ik 36 weken zwanger! Controle vandaag was helemaal goed.



Veel beterschap miss!
O wat spannend allemaal! Sterkte met de laatste loodjes Zus, nieuwsbrief, MF



Ik heb wel de laatste weken dat ik erg bang ben om dit geluk te verliezen. Dat zoon, man of ik overlijden, of dat wij zoon niet kunnen zien opgroeien. Allemaal doemscenario's spoken door m'n hoofd. En zoon is al ruim negen maanden, ik mag toch hopen dat ik nu wel ontzwangerd ben...
Alle reacties Link kopieren
Idd succes met de laatste loodjes dames!



Ik heb dat idd ook Laura, denk dat het ook komt, omdat je steeds meer gaat houden van je kindje en er steeds meer een band mee op aan het bouwen als ze ouder worden, doordat je er steeds meer interactie mee krijgt en ze echt een 'eigen' persoontje worden. Zelf merk ik dit iig en dat het me ook steeds minder kan voorstellen dat ik ooit zonder onze dochter zou kunnen leven...Moet er idd niet aan denken ze kwijt te raken...

(moeten we ook maar niet teveel proberen te doen dan haha)
Ja, daar moeten we inderdaad niet te veel aan denken. Ik vind het allemaal fantastisch en ik hou zoveel van 'm Maar ik denk dat het nog wel gezond is allemaal...
Wij zijn afgelopen vrijdag de trotse ouders geworden van een dochter.

Bevalling is heel snel gegaan. Binnen 5 uur vanaf gebroken vliezen (ingeleid) maar binnen 1:45 vanaf de eerste weeen.

We zijn lekker thuis en ze doet het goed. Spuugt nog wel wat
Gefeliciteerd Niekje!



Wat een vlotte bevalling. Fijn dat het goed met jullie gaat.

Geniet van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen nog de allerbeste wensen voor 2017! Gefeliciteerd ri88 met het goede nieuws. Hier is t maar weer afwachten. Morgen moet ik alweer ongi worden. Wauwww gefeliciteerd niekjeelastiekje. Nu lekker genieten weer!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Niekje! Gefeliciteerd! En heel fijn dat het zo snel en goed gegaan is allemaal en jullie lekker thuis zijn! Hoe reageert jullie oudste op de komst vd kleine meid? En was er bepaalde reden dat je ingeleid moest worden?
Alle reacties Link kopieren
P.s. ga duimen dat je morgen lekker niet ongesteld wordt wendela!
Jaaa wat fijn niekje!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet er van samen!



Wendelala, ik duim ook voor je!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een testje gedaan maar spierwit, dus weinig hoop nog voor deze maand. Afgelopen maand ook veel moeten werken en nu is de rust hier weer terug gelukkig! Lief!!!:hug:
Alle reacties Link kopieren
@zus: 36 weken alweer, wat gaat het snel!



@laura: heel herkenbaar. Sinds ik mama ben ben ik me zoveel meer bewust van mijn eigen sterfelijkheid, je blijft je altijd zorgen maken.



@miss-flower: hoe gaat het met je? Laatste loodjes..



@niekje: een meisje wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Hoe heet ze?



@wendelala: balen dat je negatief hebt getest.



Nou ik ben hier ook weer eens en meteen met nieuws..

Ik ben sinds de geboorte van onze jongste niet meer aan de anticonceptie omdat ik daar

heel slecht op reageer.

En nu afgelopen maand welgeteld 1 hele keer condoom vergeten en je raad het al...



Gisteren positief getest! Wat een schok! We zijn er ook nog niet helemaal mega blij mee,

vooral nog in schok. Gisteren uitgebreid gepraat met manlief en besloten om ervoor te gaan.

Super spannend, want we wisten nog niet eens óf we wel een derde wilden of niet en zo

wordt het ineens voor je besloten.

Inmiddels dus 4 weken en 2 dagen zwanger.

Voel me net als bij de jongste nog kiplekker en nergens last van, maar de positieve test

bewijst wel dat er toch iets in mijn buik groeit ;)
Alle reacties Link kopieren
Aaah balen wendela! Hopelijk een volgende keer wel ene positieve test!



Zus en missflower...echt de laatste loodjes voor jullie. Spannend!Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie er 'klaar' voor?



Wow krullie! Dat is nog eens met een schok het nieuwe jaar in! Gefeliciteerd met de zwangerschap! Lijkt me idd wel een heel onwerkelijke situatie om in te zitten...heel anders dan de andere bewust geplande zwangerschappen. Hopelijk is de 1e schok snel voorbij en kunnen jullie gaan wennen aan het idee van een 3e kindje en gaan genieten. Spannend hoor! Fijn iig dat je je goed voelt!



Wij hebben van het weekend ook uitgebreid gesprek gehad. Willen echt heel graag voor 2e kindje gaan. Blijft qua timing allemaal beetje lastig te plannen gezien het huis in aanbouw en het winterweer wat voorspelt wordt..Erg lastig dat we dus niet zeker zijn van opleverdatum. Toch hebben we besloten er maar gewoon voor te gaan en dan zien we wel. Gaan in februari starten. Helaas heeft manlief vorige week wel te horen gekregen dat hij in februari en maart voor werk op reis moet...precies rondom mijn vruchtbare dagen. Maar goed..Er is toch kleine kans dus zien het wel en vanaf april geen zakenreisjes meer.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd niekje! Hoe gaat het met jullie?



Jammer Wendelala. Hopelijk volgende maand beter nieuws.



Gefeliciteerd krul! Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk schrikken is zo ongepland. Gelukkig hebben jullie nog even om aan het idee te wennen. Heb je al een afspraak bij de verloskundige?



Spannend madelief! Hoe gaat het met de bouw van jullie huis?



Hier inmiddels 37 weken zwanger dus het einde komt nu echt in zicht. Ik blijf helaas misselijk en futloos dus ik kan niet wachten om me weer 'normaal' te voelen. Ik merk wel dat we veel minder bezig zijn met de naderende bevalling dan bij de eerste. Morgen weer controle bij de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
@madelief: Ja is ook best onwerkelijk ja.

Leuk dat jullie in februari weer gaan starten! Spannende tijd dan ook weer!



@miss-flower: wow 37 weken alweer, het einde komt in zicht! Wat zal het heerlijk voor je zijn als je dan niet meer misselijk bent..



Heb vanmorgen de verloskundige gebeld. Had toevallig degene aan de lijn die mijn turbo bevalling van de jongste heeft begeleid, die herkende mij meteen toen ik mn naam zei, hihi. Ze zei al, jou vergeet ik nooit meer ;)

30 januari de eerste echo, super spannend!
Wow krullie, wat een geluk! Het is je gegund, maar ben wel klein beetje jaloers. Hier net weer ongesteld geworden, dus op naar ronde 3. Ik wil verdorie ook een broertje of zusje voor onze knappe man



@missflower: veel sterkte met de laatste loodjes. je bent er bijna! en wat ben je een doorzetten



Van harte Niekje, ik heb het mooie nieuws even gemist. Doet je meisje het goed?



@madelief: lastig he, om zo ongeduldig te zijn. hoe dan ook, na maart is het vast snel raak!



hier alles goed, het is allemaal erg genieten. baal er wel van dat ik net weer ongesteld ben, maar had sowieso niet het idee dat het raak was. vanaf deze ronde maar weer temperaturen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd krullie! Super. Ook ik ben wel een beetje jaloers. Nog niet ongesteld maar ook nog steeds negatieve testen. :'( laat me dan ook gewoon optijd ongesteld worden denk ik dan.. ook spookt nu de ma weer flink door m'n hoofd. Ik had alweer bijna over de helft kunnen zijn. Mocht ik morgenvroeg nog niet ongesteld zijn doe ik nog een testje met ochtendurine, maar ga er nu eigenlijk niet meer vanuit. Miss flower succes met de laatste loodjes!
Oh wow krullie wat een verrassing!! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je vk je nog herkende haha. Ik herinner me jouw verhaal ook nog goed!



Succes met de laatste loodjes missflower en zus!!



Balen dat je nog niet weer ongesteld bent geworden en je testen wit blijven Wendelala... Dan is duidelijkheid gewoon het fijnst. Met het liefst een positieve test natuurlijk. Ik duim voor je!
Jeetje krullie! Kan me voorstellen dat het even slikken was!

Fijn dat jij en je man er goed over hebben kunnen praten en dat jullie er hetzelfde in staan!



Voor jullie ook de laatste loodjes missflower en zus! Heel veel suc6 als het zover is!



Ik ben ingeleid omdat ze verwachten dat het kindje groot zou zijn. Met 36 wk schatten ze het op 9 pond.

Uiteindelijk was ze 8,5 pond.



Ze doet het goed! Ben gestopt met bv. Ze heeft haar reflex wat verder naar achter in de mond en dat redden mijn tepels niet. Met een tepelhoedje kon ze niet drinken. Ook was ze heel erg veel afgevallen omdat ze in 2 dagen bijna niets binnen had gekregen. Omdat ik niet weer steeds wilde kolven hebben we besloten over te gaan op kunstvoeding. Het is nu even zoeken naar de juiste hoeveelheid maar ik voel me er beter bij dat ze nu weer aankomt (vanmorgen was ze vergeleken met gister 40 gram afgevallen, waardoor weten we niet. Goed gedronken en niets uitgespuugd) en een heel tevreden meisje is.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ongesteld geworden. Dus op naar ronde 3 na onze ma. We gaan er weer volop tegenaan. Na de zwangerschap van Siem was ik weer flink begonnen met roken. Stom stom stom. Nu ben ik er echt HELEMAAL klaar mee en heb een afspraak gemaakt bij een hypnose praktijk om te stoppen. Eind deze maand staat de afspraak gepland ????
Dan zou ik idd ook stoppen Niekje, belangrijkste is toch dat het een tevreden baby is



@wendelala goed dat je weer gaat stoppen. is vast niet makkelijk, maar een evt zwangerschap is daar wel bij gebaat



Ik heb echt mini-beetje bloed verloren (sliertje) en toen niks meer. Maar ik voel me toch echt niet zwanger. Kan natuurlijk ook zijn na de vroege miskraam dat het even duurt voor de boel weer op gang is. EDIT: zojuist dan eindelijk ongesteld geworden, dus ook hier op naar ronde 3
Alle reacties Link kopieren
Zus is er al nieuws van jou???
Alle reacties Link kopieren
O en mag ik in de tabel?

Leeftijd 32/33, 3de kindje, uitgerekende datum 17-09-2017. Bijzonderheden: verrassingskindje!
Alle reacties Link kopieren
@ Krul, kan me voorstellen dat ze die bevalling wel onthouden heeft haha! Ben benieuwd waar je ze bij de bevalling die komen gaat mee gaat verrassen...zou het nog sneller kunnen haha? Inmiddels al wat meer aan het idee gewend?



@ Niekje, groot gelijk hoor dat je bent over gegaan op kunstvoeding. Het is vooral belangrijk dat het voor jullie beiden werkt en je een tevreden kindje hebt! Hoe gaat het nu met jullie?



@ Laura en Wendela...balen dat deze ronde geen positief einde had voor jullie. Hopelijk meer geluk in februari!



@ miss flower en zus...laatste loodjes, spannend! Veel succes, ben erg benieuwd!



Hier zijn ze gisteren weer verder gegaan met de bouw, had aantal weken stilgelegen rondom de feestdagen en het weer (te koud). Hopelijk gaat de winter niet teveel vertraging opleveren. Maar voor eind volgende week zou de begane grond en de verdiepingsvloer klaar moeten zijn. Vandaag ongesteld geworden en dat betekent dat we de maand in gaan waarin we gaan proberen voor een 2e. Echt heel spannend weer.

Had bij de 1e steeds lange cyclus met late eisprong, maar nu heb ik cyclus (afgelopen 5 maanden) van 26/27 dagen met eisprong op dag 17...Periode tussen de eisprong en menstruatie is wel erg kort nu. Hopelijk lang genoeg! Is jullie cyclus ook veranderd na de bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Mijn cyclus was vooral korter sinds de bevalling van de tweede. Ik ben altijd keurig op de dag af na 28 dagen ongesteld geworden, en nu ineens na 25 of 26 dagen al. Ik heb wel altijd een hele vroege eisprong gehad (dag 10-11) dus tijd genoeg om in te nestelen en dat blijkt dus hihi.



Ja we zijn aardig aan het idee gewend en ook blij mee inmiddels. Kan haast niet wachten tot de eerste echo van 30-1!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven