Zwanger vanaf juni/juli 2014 deel 2

17-08-2015 14:14 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De zwangeren onder ons! :yes:
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Bevallen! :love:
Naam
(leeftijd)
Kindje Geboortedatum
krullie1984
(32/33)
Tweede
Derde
:heart: 16-03-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 19-09-2017 bevallen van een zoon!
nieuwsbrief
(26)
Eerste :heart: 18-03-2015 bevallen van een zoon!
Miss-flower
(29/31)
Eerste
Tweede
:heart: 11-05-2015 bevallen van een dochter!
:heart: 22-01-2017 bevallen van een dochter!
madelief08
(26/30)
Eerste
Tweede
:heart: 22-05-2015 bevallen van een dochter!
:heart: 13-10-2017 bevallen van een zoon!
niekje-elastiekje
(27/29)
Eerste
Tweede
:heart: 09-06-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 06-01-2017 bevallen van een dochter!
Wendelala
(26/28)
Eerste
Tweede
:heart: 08-07-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 11-01-2018 bevallen van een dochter!
Ri88
(28/32)
Eerste
Tweede
:heart: 24-07-2015 bevallen van een zoon!
:heart: 08-09-2017 bevallen van een dochter!
Lentefruit
(33/38)
Eerste
Tweede
:heart: 24-09-2015 bevallen van een zoon!
:heart: ??-08-2017 bevallen van een dochter!
abbeytje
(29/27)
Tweede & derde :heart: 06-10-2015 bevallen van een zoon en een dochter!
teapot
(26/26)
Eerste :heart: 11-10-2015 bevallen van een zoon!
Lauraroar
(32/32)
Eerste
Tweede
:heart: 28-03-2016 bevallen van een zoon!
:heart: 27-12-2017 bevallen van een dochter!
joy
(26/32)
Eerste :heart: 11-05-2016 bevallen van een zoon!
zus1987
(29/30)
Eerste :heart: 20-01-2017 bevallen van een zoon!
anoniem_198678 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 14:57
62.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat goed te horen Madelief! Wel wrang dat het zo vlak voor het einde van je verlof is. Dat vond ik ook erg jammer met onze reflux-zoon. Kon eindelijk het grote genieten beginnen, begon het werk weer.

Hier alles goed, rustig nog (39+weken). We wachten af, ben benieuwd wanneer het begint :)
Oh ik had goede hoop voor je Laura toen ik zag dat hier geschreven was.. Maar nog steeds rustig dus. Spannend hoor. Hopelijk kondigt jullie kleintjes zich snel aan!

Wat fijn dat het nu zoveel beter gaat met je zoontje madelief! Wat zal dat een rust geven in je gezin. Hopelijk kun je de komende paar weken nog even intens genieten van je verlof!
Alle reacties Link kopieren
Ze is er :cheer2: . Het was een stortbevalling (heftig!) en we hebben het ziekenhuis niet meer gehaald, maar we maken het goed. Dertig minuten nadat de verloskundige kwam kijken, was ze er. Voor meer details ben ik te pb’en (ook ivm herkenbaarheid). We genieten volop, al heb ik wel flink last van naweeën.
lauraroar wijzigde dit bericht op 28-12-2017 20:18
3.23% gewijzigd
Jaaa laura wat fijn!!! :heart: Gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Dat is inderdaad een hele snelle bevalling geweest zeg. Een hele fijne kraamweek gewenst met een goed herstel voor jou! Geniet van jullie dochter! :-)
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej Laura gefeliciteerd!! Lekker genieten nu, mooie afsluiting van 2017 en fijn dat ze net niet op een feestdag geboren is :)
Ik ben wel erg benieuwd voor welke naam jullie nu gekozen hebben :)

Geniet van elkaar!
Gefeliciteerd Laura!
Veel geluk met z’n vieren.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Laura! Heel veel geluk en lekker genieten! Sorry vanuit deze kant dat er zo weinig gepost word.. maar heb het heel zwaar in de zwangerschap en sta extra onder controle op het moment... zit ook al een tijdje thuis van t werk ivm bekken klachten.. 😭 vandaag 38+4. Ons meisje zit er dus al ruim 3 weken langer in dan Siem. Begin wel heel nieuwschierig te worden nu hoor. Bij siem kon ik er niet bij stilstaan maar nu........ :bye: :bye:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa! Gefeliciteerd met jullie dichter Laura! Dan is het wel heel snel gaan. Hopelijk herstel je snel, gaat alles goed met jullie en heb je een fijne kraamweek gehad! Hoe reageert jullie zoontje op zijn zusje?

Jeetje wendela dat klinkt heftig! Lijkt me heel raar dat deze kleine nu later geboren wordt. Zit je nu ook al langer te wachten op de komst of valt dat me?
Succes met de laatste loodjes!
Gefeliciteerd Laura! Lekker genieten nu met z'n viertjes!

Succes met de laatste loodjes Wendela!

Hier weer 2 mijlpalen. Ons meisje is afgelopen weekend al weer 1 jaar geworden. We hebben de baby tijd nu echt afgesloten want er komt als het aan ons ligt geen 3de. Daar gaan we binnenkort ook definitieve maatregelen voor nemen.

En de oudste is vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal toe. Nu nog 1 middag omdat er pas in maart plek is voor het 2de dagdeel. Hij gaat nu vanuit het kdv erheen. Kreeg net wat foto's en toen moest ik wel even slikken. Kleine mannetjes worden zo snel groot. Over 2 weken moeten we een keuze gaan maken welke basisschool ze heen gaan. Hij is nog maar 2,5 maar er gebeurt nu zoveel....
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie Laura?

En wendela is het nog een beetje te doen?
Niekje gefeliciteerd! Hier is onze dochter gisteren voor het eerst naar psz geweest. Nu ook 2.5 en ik moest ook echt even slikken bij de foto.. die kleintjes worden zo snel groot.

Ik heb volgende week nog 1 week verlof en dan weer aan de bak.. zie er stiekem ook echt heel erg tegenop. Hier ook geen 3e meer in de planning dus laatste keer verlof..
Alle reacties Link kopieren
Zal even vlug van me laten horen. Gister is ons kleine meisje geboren met 39+6. Het was een hele vlugge bevalling... 5 uur gebroken vliezen. 6 uur ziekenhuis en 19.39 was ze er. Het is een flinke dame van 3910 gram en ze heet Lizz! Nu lekker genieten van ons gezinnetje. Siem is ook super trots 😍
Gefeliciteerd Wendela, veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
Van harte!
Wat fijn Wendelala!! Gefeliciteerd! Heel veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie dichter wendela! Leuke naam ook! Geniet ervan met zijn vieren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven