Zwanger worden in 2017, moeder worden in 2018!

14-04-2017 00:11 831 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mama's to be,


Ik zou graag een nieuw forum willen opzetten zodat ik weer lekker dagelijks kan lezen en schrijven.


Wees vrij en schrijf gezellig met mij mee!!


Op dit moment schrijven er zo veel dames mee dat een tabel maken echt TE veel werk word... En 30 meter lang word. En ik wil ook geen stiefkindjes maken! :heart: Bij deze is dus het tabel verwijdert. Mocht er over een tijdje minder dames overblijven zal ik het tabel weer toevoegen!


Liefs Roosiex
roosiex wijzigde dit bericht op 17-05-2017 07:26
75.60% gewijzigd
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Wat is er weer veel geschreven, dus kan helaas niet op iedereen reageren. Ik wil wel iedereen succes met testen en de volgende ronde! Ben benieuwd wanneer de eerste van ons een positieve test in handen heeft.



@Olifantje89: Heel veel plezier in Portugal! En natuurlijk bedankt voor je reactie op mijn eerdere post. Dat geeft toch wel weer wat moed.



@Theo75 is het inmiddels gelukt of wacht je nog af tot na het nachtje weg? Waar gaan jullie heen als ik vragen mag.



@Silentstorm: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Het positieve is wel dat je cyclus op orde is.



@Floor789: Fijn dat je er nu wat rustiger in bent. Wat minder dat je last van puistjes hebt, maar dat zal het zeker waard zijn als jij een positieve test in handen hebt Geldt denk ik voor iedereen.



Herkennen de anderen dit relaxter worden ook? En ik lees dat toch wel wat dames ovulatietesten gebruiken, iemand bewust (nog) niet?



Over de testen van de action heb ik veel goeds gehoord, dus die wil ik ook gaan gebruiken, maar daarvoor moeten we eerst aan de slag kunnen, dus morgen afspraak maken bij de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in de zomer starten voor ons 2e kindje nu een zoontje van bijna 9 maanden ben helemaal hyper maar wil dit keer echt iedereen verassen met ons 2e wondertje dat kon de vorige keer niet vanwege ziekenhuis bezoeken voor menstruatiepijn op de fertiliteitspoli gelukkig bleek ik vrij snel daarna spontaan zwanger te zijn van S.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Die puistjes had ik ook weer toen ik stopte met de pil, het werd bij mij zo erg dat ik er mee naar de huisarts hing. Daar heb ik toen een zalf gekregen die het weer tot rust bracht.. daarna merkte ik dat juist de producten voor een vette huid het te erg uitdroogde waardoor mijn huid als tegenreactie extra talg aanmaakte. Uiteindelijk simpel spul voor gevoelige huid gehaald bij kruidvat en daardoor werd t rustig. Niet een gave huid maar dat is het ook niet meer geweest vanaf ik een kind was, maar weer gewoon rustig met rond menstruatie enkele verdwaalde pukkeltjes.



Vandaag testen bij de action getest en kon het niet laten, gelijk geprobeerd... maar ja, 5 dagen voor nod en gewoon met middagplas, dus kans was klein en gewoon negatief.

Wel weer supermisselijk vandaag en steeds zo'n rottig strak gevoel in mijn buik, mijn broekriem voelt ook steeds zo strak.. ik hoop toch echt tekenen van zwangerschap maar misschien wel gewoon mijn pds.

Ga denk ik van de week wel weer gewoon nog een keer testen, vind het ook gewoon leuk en spannend weer.



Succes iedereen komende week!
Oh en wij gebruiken geen ovu testen, dan gaat voor mijn gevoel het spontane er wel een beetje af. Misschien als het lang gaat duren, dan denk ik wel. Maar voor nu hou ik het alleen beetje bij in zo'n app en dan kijken we gewoon of we zin hebben. Zo niet, dan niet..



Welkom sandy! Leuk. Hopelijk lukt het snel.
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken ook geen ovulatietesten momenteel. Misschien doen we dat wel als het binnen een paar maanden nog niet raak is maar voorlopig wil ik het liever spontaan houden. Ik kan trouwens goed merken wanneer mijn eisprong is (afscheiding) dus ik heb ze eigenlijk niet eens nodig.



Wat is aftellen naar de NOD toch moeilijk... zou meteen al willen testen maar dat is nog twee weken te vroeg
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken ook geen ovulatietest .: niks voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Love amy ivy, ik gebruik bewust geen otesten. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn en dat ga ik dan wel doen haha ben er al genoeg mee bezig

Ik heb wel een indicatie aan vruchtbaar slijm dus daar doe ik het mee.. mocht het over een aantal maanden nog niet gelukt zijn dan ga ik het misschien proberen. Wel gebruik ik de MBK app.



Spannend teo75! Hopelijk ben jij de eerste van deze groep als zwangere dame duim voor je!!



Ik ga nu mijn vruchtbare periode in dus word veel klussen!



Sorry dames kan niet op iedereen reageren haha word lekker veel gepraat!!

Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Als het om ovutesten gaat willen wij daar niet te snel mee beginnen voordat ik voor de eerste keer zwanger werd was het juist zonder de ovutesten raak en dat heeft precies een jaar geduurd
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken ook geen ovulatietesten. Hendrika87 ik gebruik ook de MBK app. Bevalt tot nu toe goed. Ik moet sowieso op mijn cyclus wachten. Mijn lijf beter leren begrijpen is wel verstandig, zeker na jaren pilgebruik.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen testen. Rustig aan

Wat is MBK? Ik heb een app die Period Calendar heet. Is dat hetzelfde of kan die van jullie meer?
Alle reacties Link kopieren
Monstertje ik heb ook de pc app
Alle reacties Link kopieren
Monstertje ik ken de PC app niet maar in de MBK app word ook advies gegeven en staat wat je lichaam in die periode aan het doen is..

Ik vind em wel handig maar misschien is de PC app wel handiger dan de MBK app.

Ik ga de PC app ook maar even downloaden en vergelijken
Alle reacties Link kopieren
Haha ben ik niet de enige!

Heb de data van andere menstruaties gewoon in een notitie staan, maar nu we het echt willen proberen leek me dit wel handig. Eerste ronde missen we al (vriend gaat een weekend het land uit). Lijkt me wel heel raar/eng om het voor het eerst zonder anticonceptie (condoom dus) te doen. Ik was in januari al met de pil gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet de Mkb ap volledig dan? Ben k ook wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Mijn Biologische Klok, Van predictor.
Kon het echt niet laten, maar negatieve test.. begin toch bang te worden dat mijn lijf me voor de gek heeft gehouden. Zit nog wel 3 dagen voor nod maar dan zou er toch wel een heel licht streepje ofzo moeten zijn? We wachten gewoon maar weer af.

Ik heb ook nu mbk geinstalleerd, ik had daarvoor mijn kalender maar die gaf toch minder informatie.
Alle reacties Link kopieren
Ah balen theo75! Echt killing he die onzekerheid.. Idd afwachten en anders nog 'n keer testen over 'n paar daagjes?
Ik schrijf graag mee Nu 4 dgn geleden de cytotec behandeling gehad Ik bloed nog wel wat Volgende week de controle echo. Hopelijk is het bloeden dan gestopt en de echo goed. Dan gaan we het gewoon weer proberen !
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer, theo75 Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest...
Ja idd sweetheart. vind het gebrek aan controle hierin zo moeilijk.. heb ook gewoon al dagen pijntjes die toch echt voelen als bandenpijn zoals de vorige keer, maar ja zullen dan toch wel gewoon mn darmen zijn oid..



Hoi canofcake wat is een cytotec behandeling?
Miskraam die opgewekt is met medicatie ( cytotec) Ik bleek bij de echo van 10 wkn een niet levend vruchtje van 7 wkn te hebben Het kwam er dus niet vanzelf uit zoals bij spontane miskraam dus moest met medicatie
Oh nee jemig wat heftig zeg. Lijkt me afschuwelijk. Voel je je ok?
Ja voel me weer oke hoor

Wel nog verdrietig natuurlijk

Maar we gaan er weer voor

Dank voor je medeleven
Alle reacties Link kopieren
@theo75

Ik had de vorige keer ook te vroeg getest ook ongeveer 3 dagen voor nod 2 dagen later had ik een licht positieve test van de action dus geef de moed nog niet op
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog mee schrijven?

Ben 23 en m'n vriend ook. In december gestopt met de pil. Dus we gaan voor ons eerste kindje maar tot nu toe nog niet gelukt. Mijn NOD is rond 9 mei dus nu weer afwachten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven