Zwanger worden in 2017, moeder worden in 2018!

14-04-2017 00:11 831 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mama's to be,


Ik zou graag een nieuw forum willen opzetten zodat ik weer lekker dagelijks kan lezen en schrijven.


Wees vrij en schrijf gezellig met mij mee!!


Op dit moment schrijven er zo veel dames mee dat een tabel maken echt TE veel werk word... En 30 meter lang word. En ik wil ook geen stiefkindjes maken! :heart: Bij deze is dus het tabel verwijdert. Mocht er over een tijdje minder dames overblijven zal ik het tabel weer toevoegen!


Liefs Roosiex
roosiex wijzigde dit bericht op 17-05-2017 07:26
75.60% gewijzigd
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Alle reacties Link kopieren
@canofcake

Dat is niet niks.. Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Canofcake wat heftig zeg. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Canofcake sterkte!

Roosiex hoe is het met jou? Gaat het al beter met je broer en schoonzus?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik mij ook af Roosiex
Canofcake heel herkenbaar jouw verhaal. Mijn laatste zwangerschap verliep hetzelfde. Neem de tijd hoor. Het is niet niks



Welkom aan de nieuwe schrijfsters.



Zijn er nog dames die rond NOD zitten?



Ben benieuwd wanneer de eerste positieve test is! Misschien jij Theo. Spannend!
@Canofcake: lijkt mij erg ingrijpend. Sterkte!



Wat betreft ovulatietesten: bedankt voor de reacties. Wij gaan het zelf ook de eerste maanden rustig aan doen (ook geen apps). Voor ons gevoel is de spontaniteit er dan ook vanaf.



Ik ben zooo blij dat ik al op 2 mei bij de gyn. terecht kan. Dan gaat mijn spiraal er eindelijk uit. Moet daarna wel nog het resultaat van het uitstrijkje afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook graag willen bijvoegen bij dit forum!



Ik ben 27 jaar (juni 28) en heb al een zoontje van ander half. Heb tijdens en na (lees nog steeds soms) heel veel bekkenpijn gehad. Tijdens die zwangerschap was ik overtuigd dat ik pas een tweede wilde als nr 1 jaar of 4 was.. maar sinds een paar weken begint het weer te kriebelen en is manlief ook al enthousiast!!

Na de zomer gaan we weer proberen, dan is nr 2 er waarschijnlijk pas nadat nr 1 2,5 is of zelf ouder en lijkt me beter ivm tillen etc mocht ik weer last van bekkeninstabiliteit gaan krijgen (wat ik eigenlijk wel jammer genoeg verwacht)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zo me ook graag willen toevoegen hierzo.



Ik heb 4 maart me laatste pil ingenomen, 7 maart nog een ontrekkingsbloeding gehad. Toen 1 april ongesteld geworden dus 25 dagen later. Nu 25 dagen later nog niks, maar kan nog onregelmatig zijn.

Wij gaan voor ons 4e kindje, ik ben 30 en mijn man is 34.



Voordat ik de eerste keer ongesteld werd (1 april zaterdag) al vanaf die maandag gevoelige borsten en dat was vrijdag weg.

Nu al vanaf vorige week gevoelige borsten (10 dagen) en voel gekke dingen in me onderbuik.



Had vanmorgen wel een test gedaan van het kruidvat 2 voor 5 euro omdat ik lees dat die goed zijn, maar helaas negatief.



Toen ik gisterochtend wakker werd, werd ik echt happy wakker met het gevoel ja ik ben zwanger en het is een jongen, zo raar.

Heeft iemand anders dit ook weleens?



Groetjes Cindy



Ps. Ik zal niet mega actief zijn met reageren omdat ik het overdag druk heb met de kids en werk ook in de vol continue maar ik zal me best doen ????
Alle reacties Link kopieren
Oh die ???? moest een zijn
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds geen ongesteldheid .. ik durf niet te testen ben zo bang dat het negatief is en dat ik mij dan helemaal weer ellendig voel
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Floor789!! Hoeveel dagen ben je al overtijd? En ben je al lang bezig? Ik ben sinds gisteren pas actief hier

Ik ben wel heel benieuwd maar ik begrijp jou ook heel goed, ik weet precies hoe je je voelt.

Succes en hopelijk heb je snel een positieve test in je handen!!
Alle reacties Link kopieren
Cindy wij zijn al bezig vanaf augustus .. ik ben nu denk ik 4 dagen over tijd. Normaal gesproken is mijn cyclus korter maar nu leek het of mijn eisprong later was. Als mijn cyclus "normaal" was ben ik 1,5 week overtijd. Daarom twijfel ik nu heel erg. Denk dat ik aankomend weekend ga testen ..
Sterralures wow jij dus ook al zo'n heftige ervaring gehad. Wat erg.



cindy en first welkom! Voor jou ook al gelijk op de spannende dagen cindy. Wat je zegt over je zwanger voelen, dat heb ik dus ook. 2wkn voordat ik ongesteld moest worden jaren terug voelde ik me zwanger van een dochter.. 2wkn later bleek ik dat inderdaad.. en nu voel ik me al 2 weken zwanger van een jongen, alleen zal ik het dit keer fout hebben aangezien de test vanochtend gewoon weer negatief was.. enige hoop die ik nog heb is dat mijn cyclus tussen de 26 eb 30 dagen is, morgen nod is dus een gemiddelde. Bij dochter testte ik 1 dag voor nog positief maar zo licht dat je amper wat kon zien, pas dagen erna werd het beter zichtbaar. Een klein beetje hoop heb ik nog wel maar die wordt nu toch wel hard minder..

@floor bij jou is het echt superspannend nu dus... dat je je kan bedwingen met testen, knap hoor. Ik hoop dat het positief is van het weekend!



Iedereen fijne koningsdag vandaag!
@love amy ivy fijn nieuws, kan me voorstellen dat je niet kan wachten om ook te gaan beginnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor789 schreef op 27 april 2017 @ 09:11:

Cindy wij zijn al bezig vanaf augustus .. ik ben nu denk ik 4 dagen over tijd. Normaal gesproken is mijn cyclus korter maar nu leek het of mijn eisprong later was. Als mijn cyclus "normaal" was ben ik 1,5 week overtijd. Daarom twijfel ik nu heel erg. Denk dat ik aankomend weekend ga testen ..Dan is het helemaal spannend!! Ik vind het echt knap van je dat je nog niet getest hebt. Heb je zwangerschapsverschijnselen??
Alle reacties Link kopieren
quote:theo75 schreef op 27 april 2017 @ 09:31:

Sterralures wow jij dus ook al zo'n heftige ervaring gehad. Wat erg.



cindy en first welkom! Voor jou ook al gelijk op de spannende dagen cindy. Wat je zegt over je zwanger voelen, dat heb ik dus ook. 2wkn voordat ik ongesteld moest worden jaren terug voelde ik me zwanger van een dochter.. 2wkn later bleek ik dat inderdaad.. en nu voel ik me al 2 weken zwanger van een jongen, alleen zal ik het dit keer fout hebben aangezien de test vanochtend gewoon weer negatief was.. enige hoop die ik nog heb is dat mijn cyclus tussen de 26 eb 30 dagen is, morgen nod is dus een gemiddelde. Bij dochter testte ik 1 dag voor nog positief maar zo licht dat je amper wat kon zien, pas dagen erna werd het beter zichtbaar. Een klein beetje hoop heb ik nog wel maar die wordt nu toch wel hard minder..

@floor bij jou is het echt superspannend nu dus... dat je je kan bedwingen met testen, knap hoor. Ik hoop dat het positief is van het weekend!



Iedereen fijne koningsdag vandaag!



Gelukkig ben ik niet de enige die dus dit gevoel kan hebben hihi.

Ben nog niet ongesteld, maar heb sinds ik wakker ben wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden.

Heb nog wel gevoelige borsten, was vorige maand helemaal weg de dag voordat ik het werd. Had gisteravond ook heel de avond een opgeblazen misselijk gevoel en toen ik in bed ging liggen maagzuur. Had ik bij me vorige zwangerschappen ook vanaf dag 1 maagzuur maar ik denk nu maar misschien verkeerd gegeten. Ik wacht nog af maar denk zelf helaas dat ik ongesteld ga worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:CindiiY schreef op 27 april 2017 @ 09:47:

[...]





Dan is het helemaal spannend!! Ik vind het echt knap van je dat je nog niet getest hebt. Heb je zwangerschapsverschijnselen??



Nou 2epaasdag heb ik wel een test gedaan maar dat was sowieso te vroeg .. beetje dom



Uhm nee voel me eigenlijk normaal. Maar elke maand heb ik wel dat ik iets denk te voelen .. mijn lichaam houd mij graag voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat gevoel ken ik ook hihi, ik denk ook altijd iets te voelen. Maar ik ben heel benieuwd als je gaat testen. Je bent toch wel flink overtijd
Alle reacties Link kopieren
@ Floor : Wat spannend voor je! 2de paasdag is al even geleden, ik had volgens mij al lang opnieuw getest Ik hoop dat je dit weekend gewoon een positieve test in handen hebt!
Alle reacties Link kopieren
ik heb net getest...



En ik zag een 2e streepje!!!!



het was nog heel licht maar wel echt aanwezig!



ben zo blij!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa, Floor789, wat super! Gefeliciteerd, wat een fijn nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Super!! Gefeliciteerd!!!! Lekker genieten nu!!! Ben super blij voor je !!!
Alle reacties Link kopieren
Floor789 gefeliciteerd! Super blij voor jou.
Jaaaa floor! De eerste positieve! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
jaa bedankt allemaal ! dat de rest maar snel mag volgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven