Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Inderdaad. Time flies!! Gelukkig haha.



Ik werk 36 uur per week dus toegeven aan de vermoeidheid is lastig. Dus ff volhouden!
Dan s avonds lekker op tijd naar bed maar geloof me, het wordt op een gegeven moment weer beter
Inderdaad haha.



En mij hoor je niet klagen! Want ik ben eindelijk zwanger! )haha
Ook als je wel zwanger bent mag je best wel eens klagen hoor er zullen heus wel momenten komen waarop je toch even wilt klagen en dat mag
Alle reacties Link kopieren
Ik was de eerste 12 weken ook kapot! Niet normaal gewoon! Dus idd lekker aan toegeven en je laten verwennen door je vent. Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik was de eerste 12 weken ook kapot! Niet normaal gewoon! Dus idd lekker aan toegeven en je laten verwennen door je vent. Haha
Hoi Dames! Ik ben lang afwezig geweest en vandaag bedacht ik me dat dit forum er ook nog is. Toch maar ingelogd hihi.



@Zeepaardje, jeetje superveel sterkte Schrok best wel toen ik je bericht las. Heb er geen woorden voor... Naar dat jullie dit moet overkomen. Zeker begrijpelijk dat je rust neemt



@Mellala, gefeliciteerd!! Lekker op tijd naar bed dan ;) Ik was altijd een avondmens, maar sinds ik zwanger ben kun je me na 9u 's avonds opvegen. En ben elke ochtend nu ook altijd vroeg wakker... Ben je nog niet misselijk ofzo verder?



Goh de tijd gaat zeker snel. Weet nog wel dat de eerste positieve testen gedeeld werden hier! Nog even en dan worden de eerste baby's al geboren!
Welkom terug! Hoe gaat het met je?



Verder eigenlijk geen klachten. Dus voel me eigenlijk niet zwanger haha.

Af en toe een beetje weeïg. Maar echt overgeven niet.
Thanks! Ja goed hoor! Nu 23 weken zwanger en alles gaat tot zover voorspoedig. Echo's zagen er goed uit en de kleine voel ik al sinds 16 weken flink zwemmen. Voel het echt al steeds meer flink schoppen en bewegen ook! Dat zie je ook aan m'n buik, best bizar :P

Ben super nieuwsgierig wat het wordt, maar we hebben besloten om het voor onszelf ook een verassing te laten. M'n man wil het niet weten, dus heb me er maar bij neergelegd Het heeft ook wel wat denk ik nu, het element of surprise. Extra spannend als het geboren wordt!



Overgeven heb ik gelukkig ook geen last van gehad. Wel vanaf week of 7/8 dat ik echt flink misselijk was en weinig trek had. Maar dat was met week 12 ook weer verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed gaat Pandi, ook alweer 23 weken gaat snel zeg!



Ik zit nog in mijn wachttijd, duurt lang. Heb nog steeds erg last van pijnlijke borsten, al wordt het wel iets minder. Hopelijk ben ik daar snel vanaf. Verder steeds wat last van mijn buik, iedere keer wat steekjes. Ws ben ik mezelf weer schijnzwanger aan het denken haha, verwacht er nu nog niet zoveel van.
Alle reacties Link kopieren
@zaphod ik wacht met je mee.. ik hoop zo dat wij deze ronde ook geluk mogen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook zo Floor!
Ik ben aan bet duimen!!!
Alle reacties Link kopieren
Oei dan moet je best lang duimen Mellala. Ik hoop maar dat het helpt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer allerlei vage klachten.. nog steeds pijnlijke borsten, al paar dagen 's ochtends misselijk en nog steeds steekjes in mijn buik. Maar moet nog een week geduld hebben tot mijn NOD, dus het lijkt me sterk dat het al eventuele symptomen zijn... maar ja, nog even afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Zaphod ik wil je niet teveel hoop geven maar wil wel eerlijk zijn. 15 aug was mijn nod op 14 aug test en positief. Week ervoor waren we in Antwerpen 6 aug om precies te zijn. Op dat moment voelde ik mijn lichaam al veranderen was misselijk s'morgen en mijn borsten deden al bizar veel pijn voelde het toen al heel erg met trap lopen. Dus het kan allemaal! 1000 vrouwen 1000 verhalen over hun zwangerschap. Ik duim mee!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ongesteld ga worden., al een klein beetje bloed verlies , pukkels en chagarijnig dus helaas.. ik kan wel huilen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het bij mij nu ook zo is Door!

Deze klachten heb ik niet eerder gehad, in ieder geval niet zo lang achter elkaar.

Paar maanden terug had ik ook allerlei vage klachten en dacht ik ook echt dat het raak was. Dus ik probeer er niet al te veel op te letten (al hoop ik natuurlijk toch weer op goed nieuws )
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, Floor wat kut zeg
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op beter nieuws voor jou
Alle reacties Link kopieren
Lief van je Floor, maar vind het zo rot voor jou nu!

Je bent nu dan wel vroeg ongesteld geworden of niet?
Alle reacties Link kopieren
@ zaphod ik kan het niet uitleggen maar ergens weet je eigenlijk al wel of je zwanger bent of niet dat is een gevoel wat ik niet kan uitleggen. Denk dat meerdere dames dat hebben gehad. Ik moet zeggen al mijn vriendinnen hebben dat wel ook gehad.



Wat balen Floor! Kruip vandaag lekker onder je steen of ben je heel druk?
@Door. Dat gevoel had ik iedere maand maar ik denk dat het gewoon hoop is. Deze maand verwachtte ik het net zo veel als andere maanden. En nu was hetdus wel raak
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je een uitzondering in mijn omgeving maar dat kan. Zoals ik al zei iedereen is anders en dit is hoe het bij mij was. En nu ben ik maandag alweer 35 weken echt bizar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven