Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor! Ben benieuwd voor jullie :-]
Alle reacties Link kopieren
oo ik vind deze vernieuwing echt verschrikkelijk. Kan helemaal niet meer normaal reageren via mijn mobiel... Stomme update..

Ik hoop zo dat het raak is voor je zaphod. Ik ga echt voor je duimen! en ook voor AV natuurlijk! ik gun het jullie ook zo!

de verloskundige zei tegen mij dat ik best snel zwanger was geworden.. zelf vond ik van niet maar dat komt natuurlijk doordat we hier in een heel vruchtbaar groepje zitten die allemaal direct zwanger waren. Dus zaphod en AV het duurt allemaal nog niet zo lang als wij dachten..

Wat spannend Mellala. Beetje gek misschien maar ik heb nu al een gevoel dat dit een jongetje gaat worden.. Ik hoop het voor mijn vriend die zou het geweldig vinden om een zoontje te krijgen en mijn voorkeur gaat toch iets meer uit na een meisje. Eerlijk gezegd was dat erger zo voordat ik zwanger raakte nu maakt het mij helemaal niet meer uit als het maar gezond is!

Wij gaan ook al is het nog heel vroeg morgen toch aan onze ouders vertellen dat ik zwanger ben. We hebben hier bewust voor gekozen zodat als het fout gaat dat we dit ook gewoon met ze kunnen delen. Ik vind het wel heel spannend. Ben erg benieuwd naar de reacties. Maar ik heb nog telkens het gevoel dat het niet echt is.. Dan pak ik nog even weer de echo en kijk ik nog een keer en denk ik o ja het is wel zo.

Ik heb stiekem ook al de eerste baby sokjes gekocht. De week nadat ik positief getest had.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je Floor! Ik probeer me ook maar voor ogen te houden dat de meesten rond een jaar proberen pas zwanger worden. Dus zal ook mijn geduld proberen te bewaren.

Leuk dat jullie het morgen gaan vertellen! Leuk moederdagcadeau voor je moeder/ouders :D
Veel plzier alvast met vertellen!
Hoe was de eerste moederdag voor de nieuwe moeders? :)
Het was hier mooi weer dus wij hebben even gewandeld, en zijn later lekker uit eten geweest met mijn moeder. Het was erg een hele gezellige dag.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig Hermione. Was heerlijk weer he? Bij ons ook op een paar buitjes na. Ik heb ook bij mijn ouders gegeten, verder niks bijzonders gedaan :)

Wie is eigenlijk de volgende die uitgerekend is?
Alle reacties Link kopieren
En Floor, hoe reageerden je ouders en schoonouders?
Ik vind dit nieuwe format echt verschrikkelijk onhandig dus vandaar dat ik niet meer zoveel reageer. Op zich ook wel fijn om er wat minder mee bezig te zijn.

Dat is fijn om te horen Floor! Die geruststelling heb ik soms echt even nodig. Ben er gelukkig wel rustiger onder nu, al vind ik het wel heel spannend wat er uit het zaadonderzoek zal komen. Daar ga ik volgende week maar eens over bellen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend AV, ik hoop dat alles gewoon goed is!
Fijn te lezen dat je je wel wat rustiger voelt nu!
Ik gelukkig ook, voor veel is een oplossing te vinden dus dat komt wel goed!
Alle reacties Link kopieren
dat is fijn om te horen zaphod en av.

de reactie van mijn ouders en schoonouders waren echt geweldig. Mijn ouders hadden het wel aan zien komen maar waren super blij , mijn moeder barste in tranen uit ( wel verwacht haha) en mijn schoonouders waren diep onder de indruk ze vonden het geweldig om te horen en mijn schoonmoeder moest haar tranen ook even wegslikken. Mijn schoonvader heeft de hele avond een smile van oor tot oor gehad en zei elke x dussss dussss dusss. hij was er zo blij mee.

Ik was echt zenuwachtig en mijn hart klopte in mijn keel toen we het cadeautje gingen geven, een mooiere reactie hadden we niet kunnen krijgen.

We hadden een koffertje besteld met daarin een slabbetje met jullie worden opa en oma en een knuffel. Echt een leuk cadeau.

Mijn moeder en schoonmoeder zeiden ooooo nu kunnen we allemaal leuke dingen kopen ! dus ons kindje wordt denk ik erg verwend haha
Alle reacties Link kopieren
Superleuk Floor :)
Wat een leuke reactie Floor.
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk meis! Altijd fijn als je zulke reacties krijgt.
Alle reacties Link kopieren
AV wanneer is jouw NOD?
Ik zit weer op wachtbankje, NOD is 28 mei.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat was zeker heel fijn, en het is ook zo dat allebei de ouders voor het eerst opa en oma worden dus extra bijzonder.

O spannend Zaphod!! ik hoop het zo voor je!

Ik kan op mijn telefoon dit topic niet meer openen .. heel vervelend dus het kan zijn dat ik niet zo vaak meer reageer.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook dit topic niet meer op mijn tel openen komt dit misschien omdat te groot is??
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg geen enkel topic waar ik op gereageerd heb geopend in mijn home-scherm. Moet het topic onder de pijler opzoeken en dan opent ie wel.

Echt vervelend dit!
Alle reacties Link kopieren
o anders topics kan ik wel op mijn telefoon openen. Ik dacht dat ook Door misschien is die te groot.. Is er misschien iemand die een deel 2 kan maken?? weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken... ben niet zo handig met dit forum
http://forum.viva.nl/zwanger/zwanger-wo ... ges/382015

Deel 2 is gelukt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven