Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Oh wauw. Dat gaat zo hard! Spannend!! Dan ben je waarschijnlijk de eerste hier die gaat bevallen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al meerdere maanden gedacht dat ik nu echt zwanger was. Daarom durf ik nu nog niks te denken omdat ik bang ben weer teleurgesteld te worden. Maar wie weet heb ik nu wel geluk.



Al 35 weken Door? Wow wat gaat het snel! Woon je inmiddels al in je nieuwe huis?
Alle reacties Link kopieren
Nee we hebben gister de sleutel gekregen. Hoop dat we 2 weekend april kunnen verhuizen denk dat dat wel moet lukken. Denk idd ook dat ik de eerste ben. Heb straks mijn babyshower.
Balen Floor :-[ & Zaphod ik duim voor je!



Ik sla even 2 maanden over (niet vanwege de uitgerekende datum in de winter), maar ik lees af en toe nog even mee :-)
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier alvast dan Door!

En thanks AV, leuk dat je er weer even bent
Alle reacties Link kopieren
@zaphod volgens mij moet ik morgen ongesteld worden en ik denk dat het dan ook echt door gaat zetten.. dan zou het precies kloppen.



@door ik denk dat ik beter niet onder een steen kan gaan liggen dan voel ik mij alleen nog maar ellendiger..

Jij heel veel plezier vandaag met je babyshower !! super leuk lijkt me dat. laat je lekker verwennen.
Ik heb ook wel eens gedacht dat ik zwanger wss in een maand dat het niet raak was. Ik had geen klachten voor de positieve test, die kreeg ik erna pas. Is denk ik bij iedereen anders.



Floor! Lekker afleiding zoeken en jezelf met wat lekkers of iets nieuws verwennen



Respect door op korte termijn nog verhuizen!



Hier nu 31+1, begint op te schieten. Zo onwerkelijk dat als de baby met dezelfde termijn geboren wordt als de eerste we hier over 7 weken al een kleintje in huis erbij hebben. Weet niet of ik daar al klaar voor ben



Begin nu wel langzaam de drang te krijgen om alles af te willen hebben en in huis te willen hebben. Zouden van vrienden nog dozen met kleding krijgen maar die hebben het zelf nog niet uitgezocht, wordt daar dan kriebelig van want afhankelijk van wat we krijgen moet ik zelf nog wat dingen kopen.
@door veel plezier met je babyshower!
Alle reacties Link kopieren
De ongesteldheid heeft nog niet doorgezet dus ik heb nog een heeeeeeel klein beetje hoop.. maar vrees het ergste
Alle reacties Link kopieren
@Mermaid, gaat bij jou nu ook opschieten! Lijkt me inderdaad ook heel raar idee wanneer je beseft over een aantal weken een baby te hebben.

@Floor, toch nog even spannend! Ik hoop met je mee!



Ik heb nog steeds dezelfde klachten als van de week. Donderdag is mijn NOD. Toch weer spannend.

Om me heen hoor ik alleen maar mensen die zwanger zijn. Word er beetje jaloers van (al misgun ik het natuurlijk niemand), ik wil ook zo graag dat kunnen mededelen.
@floor blijft dus nog even spannend bij jou. Zal wel behoorlijk frustrerend zijn he?



@zaphod dat jaloerse is heel normaal. Je wilt iets graag en dan zie je dat in je omgeving bij andere gebeuren.



Ik blijf duimen voor jullie want het is jullie zo enorm gegund.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je Mermaid!
Alle reacties Link kopieren
Wow! Ik heb al zo lang niets geschreven. Ik was mijn Inlog kwijt en had steeds geen zin om die weer op te vragen, maar ik heb al die tijd keurig meegelezen en wat is er veel gebeurd!



Voor de zwangeren: heel erg gefeliciteerd, wat fijn dat het gelukt is!



En voor iedereen bij wie het niet gelukt is, of helaas is misgegaan: ik leef echt met jullie mee. Het moet heel verdrietig voelen!



Hier ondertussen alweer 34 weken op weg en mijn verlof begint. De babykamer is zo goed als klaar, nog een paar wasjes, dan liggen de meeste kleertjes ook gereed. Morgen komen de klossen voor het bed! Onze meid groeit goed en met mij gaat het eigenlijk steeds beter! Ik doe het gewoon andersom. Vind het hoogzwanger echt zoveel leuker dan dat halve gedoe, haha!



Ik wist overigens ook al voor m'n test dat het raak was. Pukkels op m'n normaal altijd egale voorhoofd waren de verrader!
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer van je te lezen Autumn! Fijn dat alles goed met je gaat!



Ik kon mijn geduld weer eens niet bewaren en heb net een test gedaan. Hartstikke negatief natuurlijk. Ook niet zo gek 3 dagen voor mijn NOD. Nu dus maar rustig afwachten haha.
Leuk om je berichtje te lezen autumn, alweer 34 weken! Gaat snel he? Lekker dat jij het gewoon even andersom doet en je nu zo goed voelt! Geniet nog even van je verlof en alle dingetjes in orde brengen.



@zaphod, dat ongeduld herken ik wel hoor. Had ik ook elke keer. Maar 3 dagen voor NOD negatief testen is niet zo gek nog even volhouden!



Ik heb vandaag zoon laten ophalen door opa en oma. Hij was al de hele ochtend enorm lastig, weigerde z'n middagslaapje te doen en door alle drukte kreeg ik veel harde buiken. Hij mag daar vannacht blijven slapen en ze brengen hem morgen in de loop van de ochtend terug. Ik voel me nu zo schuldig dat ik niet de moeder ben die ik wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Probeer je niet schuldig te voelen Mermaid! Jij kan nu even je rust nemen en je zoontje heeft het vast hartstikke leuk bij opa en oma! Neem wat tijd voor jezelf nu het kan.

Lijkt me heel zwaar om zwanger te zijn en nog een kind rond te hebben lopen.
Alle reacties Link kopieren
@mermaid toch heerlijk dat dat kan. Geniet er lekker van om even rust te hebben. Je moet je niet schuldig voelen.



Hier nog steeds geen verandering .. blijft spannend
Alle reacties Link kopieren
Zaphod ik snap wel dat je ongeduldig bent helaas heeft het weinig zin .. hopelijk binnenkort positieve uitslag
Spannend Floor en Zaphod!!

En pak je rust Mermaid!



Ik zit inmiddels op 5 weken. Vorige week wel moe geweest, wat krampjes gehad en s ochtends rammelende darmen. Maar nu voel ik niets. Nog 3 weken en dan de eerste echo. Wel spannend!! Maar het duurt zo lang!
Alle reacties Link kopieren
Aah Mellala wat spannend je eerste echo.





Ik wil wel testen maar denk dat het zinloos is
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!



Dames wat een spanning hier mijn hemel. Heb inmiddels kramp in mijn duimen van het duimen :racepalm:

Floor wanneer is je NOD? Ik hoop op een hele goede maand vol met positieve testen!



Ik heb een hele leuke babyshower gehad maar ik moet zeggen ik ben de hele tijd kapot de buik gaat in de weg zitten en begin er langzaam klaar mee te zijn maar ik moet nog wel ff het is vooral lastig dat ik niks kan doen in het huis en ik overal werk zit dus probeer er niet teveel te komen. Met het huis gaat het gelukkig allemaal goed we lopen voor op schema en daar hou ik van haha.
Alle reacties Link kopieren
Door ik moest gisteren ongesteld worden.. maar sinds vrijdag avond een heel klein beetje bloed verlies ((nog)geen ongesteldheid)



Super lief van je!



Wat leuk dat je babyshower leuk was. Lijkt me ook erg lastig dat je niks kan doen in je nieuwe huis.. wel fijn dar jullie op schema lopen
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik morgenochtend gewoon testen want nu maak je jezelf alleen maar gek. Een positieve test zou helemaal super zijn en daar hoop ik natuurlijk op en een negatieve test hoe vervelend ook kan ook een vorm van rust geven.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig wordt ik nog niet helemaal gek maar je hebt wel gelijk door.

Ik denk dat ik morgen of overmorgen ga testen..
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeg Floor! Ik duim ook nog steeds voor je!



Fijn dat je babyshower leuk was Door!



Nog even geduld hebben Mellala, spannend hoor een eerste echo!



Op de een of andere rare manier ben ik, nu ik getest heb, een stuk rustiger (slaat nergens op, ik weet het ). Ik zie het allemaal wel. Mocht ik nou niet ongesteld worden donderdag dan ga ik van het weekend weer testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven