Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan doe je dat toch als dat is wat je nodig hebt moet je dat gewoon lekker doen. Das altijd het beste als je je kut voelt.
Alle reacties Link kopieren
Aaah meen je niet Av. Echt balen..

Het geeft niet echt hoop zo..
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dames dat het niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat het elke keer verdriet geeft en ik hoop dat jullie moed kunnen houden.



Ik lees nog steeds elke dag mee, maar voel me echt een gluurder, omdat ik nooit reageer. Ik vind het ook zo lastig, omdat ik haast niet weet wat ik moet zeggen als het niet gelukt is. Ik heb met jullie te doen, maar hou vertrouwen. Mijn duimen blijven voor jullie draaien!!



Lieve Door, wat spannend nu hé!! Hier is het ondertussen ook alweer 39,2 weken dus ik ken het gevoel een beetje. Alles gaat top hier, dus krijg het idee dat ze nog wel lekker zit. Vandaag maar wat vrijmarkt afstruinen. Niet teveel "wachten", want ik ben stiekem zo nieuwsgierig naar onze dame!
Alle reacties Link kopieren
Autum jeeetje dat schiet lekker op. Ik vind het wel leuk hoor als je nog meeschrijft. We zijn ook benieuwd hoe het met jou gaat.



Ja het blijft telkens vervelend als het niet lukt en het is ook moeilijk om daar altijd de juiste woorden voor te vinden dat begrijp ik ook wel. Maar wel blijven meeschrijven hoor want ik wil zo graag weten hoe het met iedereen is!
Alle reacties Link kopieren
Oh AV en Zaphod, wat ontzettend klote weer. Knuffel voor jullie

Ben je nog weggegaan AV, of toch maar die disney film + dekentje?



Ik heb wel een beetje hetzelfde als jij autumntunes, voel me ook vaak schuldig omdat het hier wel gelukt is (weet dat dat onterecht is hoor). Maar blijf wel meehopen, ooit moet het toch lukken!

Fijn dat het zo goed gaat autumn, spannend idee dat je kindje nu echt bijna gaat komen!
Alle reacties Link kopieren
O herfstblaadje je moet je echt niet schuldig of een soort van schuldig voelen want dat is nergens voor nodig.

Voor ons is het wel vervelend dat het langer duurt maar we komen er wel doorheen.



Ik vind het super fijn om mijn verhaal bij jullie kwijt te kunnen .
Het was toch maar disneyfilm + dekentje geworden Herfstblaadje :-) gelukkig vond niemand het erg dat ik niet meer kwam.



Ik vind het juist fijn dat we op dit topic zo goed met elkaar omgaan, zwanger of niet zwanger. Dus blijf vooral meeschrijven! Voor jou dus ook al bijna autumn, spannend!!



Het heeft nog niet echt doorgezet dus nu begin ik haast weer hoop te krijgen. Terwijl het de vorige keer ook precies zo begon :-/



Floor, ik hoop zo dat jij beter nieuws hebt!
Alle reacties Link kopieren
Nergens voor nodig om je schuldig te voelen hoor. Het is niet zo dat jullie er wat aan kunnen doen.

Ik vind het juist ook leuk dat jullie hier gewoon nog meeschrijven!

Onze beurt komt vast ook nog wel.



Gisteren was ik erg verdrietig. Vandaag gaat het gelukkig weer goed. Ben blij dat ik nu gewoon ongesteld ben geworden en dat het nu dus gewoon duidelijk is dat ik niet zwanger ben. Die onzekerheid is helemaal killing..
Alle reacties Link kopieren
ooooomygodddd!!!!



ik heb een test gedaan.. en ik zag een 2e heel licht streepje



ohhh ik heb het er warm van.. ben heel blij!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa Floor! Gefeliciteerd!! Wat een fantastisch nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk!!! Gefeliciteerd!!! Een streep is een streep en zeker op dit tijdstip!! Nou jou koningsdag kan niet meer stuk!!! jeeeeeej!!!
Ik lees wel maar reageer weinig. Sorry! Naar hier neem ik even de tijd voor... gefeliciteerd Floor! Super nieuws!!
Ik hoop dat er snel nog meer positieve testen komen onder de overgebleven dames
Alle reacties Link kopieren
Test samen met je man gedaan?
Alle reacties Link kopieren
ahh super lief bedankt.

we waren echt wel even in een shock, maar een leuke shock

pff 1 ding zie ik vreselijk tegen op.. bloedprikken.. daar ben ik echt bang voor!
Alle reacties Link kopieren
Ja die was beneden direct geroepen toen ik had geplast.. heel bijzonder moment.



ik moet voor de zekerheid nog wel even een x testen van mijzelf (doe ik zondag)
Alle reacties Link kopieren
Snap ik ik heb er ook 3 gedaan gewoon elke dag achter elkaar en nog 1 voor moeders voor moeders haha. Wou elke dag die bevestiging even hebben. Respect dat je tot zondag kan wachten zou ik niet kunnen haha
Oh Floor. Daar zie ik dus ook enorm tegenop. Ik ga volgende week of die week daarop, als ik ook m'n NIPT-formulier heb gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Floor wat super! Gefeliciteerd! Helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
hahah door ik weet ook nog niet of ik dat kan.. misschien doe ik morgen nog wel weer een test.



ik ben ook al even op de site van moeders voor moeders aan het kijken. ga me denk ik direct even aanmelden
Alle reacties Link kopieren
Ja als je bloedprikken echt heel eng vind kun je het ook zoveel mogelijk combineren das een goeie tip van mellala. Ik ben/was er heel bang voor nu als mijn vriend erbij is gaat het wel.
Alle reacties Link kopieren
ja dat is een goed idee.



dankjewel zaphod. ik vind het wel heel zuur voor jou..:(
Whow Floor! gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!



Ik was ook een drama met bloedprikken maar sinds de zwangerschap van zoon gaat het me steeds beter af. Ik probeer idd wel zoveel mogelijk te combineren. En gewoon lekker iemand meenemen die je afleidt tijdens het prikken. Dan komt het wel goed. Je weet waarvoor je het doet dat scheelt



Ik mag volgende week weer gaan prikken not maar je went eraan.



Oh en qua testen, gewoon lekker zo vaak testen als je wilt. Zeker met action testen maakt dat niet zoveel uit



We gaan duimen dat jij nu weer de positieve trend in positieve testen hebt gezet en er nu weer meer gaan volgen!
Alle reacties Link kopieren
jaa ik hoop het ook zo voor de rest.. ik gun iedereen dit gevoel..



onbeschrijfbaar..
Alle reacties Link kopieren
Floor, wat een fantastisch nieuws gefeliciteerd! Heb je al een idee hoelang je dan nu zwanger bent?



Ik heb ook een stuk of 5 testen gedaan, vond vooral de clear blue test fijn, die echt t woord zwanger zegt! En natuurlijk die van MVM, als extra bevestiging.



Sterkte met bloedprikken! Ik ben tot nu toe maar 1x geweest, dus als alles meezit hoeft t niet vaak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven