Geld & Recht alle pijlers

Bankafschrift omschrijving bijstandsuitkering

07-04-2017 01:10 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen,



Heeft iemand enig idee wat er voor omschrijving en mededeling bij je bank te zien zijn als je een bijstandsuitkering ontvangt?
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, dat je dat een heftig woord vindt. Gewoon even een knuffel. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Kroketjee schreef:
23-06-2017 12:58
Misschien van alles wel een beetje. Sinds ik uit huis ben is het geweld, schelden en ruzies natuurlijk een stuk minder, maar tegelijkertijd ben ik mijzelf ook steeds slechter gaan voelen. Toen ik nog bij mijn ouders woonde moest ik alles wel doen, maar nu kom ik amper de deur uit, vind boodschappen al een hele opgave en koken al helemaal, waardoor ik super slecht eet en veel drink. Als ik in het weekend naar mijn ouders ga, moet ik wel "normaal" doen, omdat zij en andere van niks weten. Ik ben wel kapot als ik weer terug ga naar huis, maar heb in ieder geval goed gegeten en dingen gedaan enzo.

En verder zijn mijn ouders denk ik de enige die er echt voor mij zijn en dat klinkt misschien heel gek, maar ondanks alle slechte dingen die ze doen, kan het dus ook wel goed gaan en zijn ze wel lief en juist die tegenstrijdigheid is zo lastig. Ik kan en wil niet aan mijzelf toegeven dat ik ben/word mishandeld, dat ik een trauma heb. Als ik dat doe betekent dat, dat ik er zelfs niet toe doe bij de enige mensen die echt om mij zouden moeten geven. Iedere keer ben ik in mijn hoofd aan het zeggen dat het allemaal wel mee valt, dat ik mijzelf aanstel. Ik haat mijzelf al zo ontzettend veel, de gedachten dat mijn ouders dat ook doen, want waarom zou je anders je kind mishandelen/een trauma bezorgen, kan ik gewoon niet aan.

Dit is samengevat een stukje uit een mail die ik een keer naar mijn behandelaar heb gestuurd, omdat zij het dus ook niet snapte. Ik weet niet of het zo heel duidelijk is omdat ik grote delen nu niet heb geschreven, maar misschien snap je het nu een beetje.
Ja, ik snap je nu een beetje :hug:
Heb je niet een oom, tante, nicht, buurvrouw, wie dan ook, die je vertrouwt en waar je een beetje je verhaal kwijt kunt? Een moeder van een vriendin misschien?
Ik gun je een schouder van iemand die niet ook nog een zwarte kant heeft en jou afhankelijk van hem/haar houdt.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-06-2017 19:41
Snap ik, dat je dat een heftig woord vindt. Gewoon even een knuffel. :hug:
Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven