Geld & Recht alle pijlers

Het beste idee van Viva

17-10-2013 16:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij verzekeringen denkt iedereen vaak aan het moment dat er uitgekeerd moet worden. Momenten waarop er diefstal heeft plaatsgevonden of er sprake van schade is. Verzekeringen lijken op de goede momenten in je leven vaak ver van je af te staan.



Op Onderling.nl zoekt verzekeraar FBTO ook uit hoe ze jou van dienst kunnen zijn als het juist heel erg goed gaat. Ze staan open voor allerlei goede ideeën en maken alles wat met verzekeren te maken heeft bespreekbaar. Wat zou jij doen als jij verzekeraar was? Uitkeren of niet? In dit topic is Onderling.nl op zoek naar het beste idee van Viva.



Waar lopen jullie tegen aan in het verkeer? Wat als er een app zou zijn waarop je alle lege parkeerplaatsen in de stad kunt vinden, of alle gratis parkeerplaatsen? Anne fantaseerde over een plek in Amsterdam waar je je auto in kunt ruilen voor een fiets om zo verder te toeren. Hoe zou het zijn als je de file kon benutten om te daten?



Waar droom jij van?



Van alle ideeën die wij hier verzamelen kiezen we de beste drie uit. De bedenkers van deze briljante hersenspinsels krijgen een Viva Pimp your car pakket met o.a. koplampwimpers en een lekker zacht tijgerbontje voor om je stuur.



Heb jij hèt idee dat jou en anderen helpt in het dagelijks verkeer? Deel je idee tot 23 oktober tot 16.00 uur op VIVA.nl. Je idee wordt beoordeeld op de volgende vragen:

• Voor wie is het interessant

• Wie is met jouw idee geholpen?

• Waarom is jouw idee de allerbeste?



Op 24 oktober 2013 maken we bekend welke 3 ideeën zijn gekozen. De 3 ideeën worden ingebracht op Onderling.nl met het keurmerk ‘beste idee van Viva.nl’. Én… Misschien wordt jouw idee werkelijkheid!



Voor vragen, opmerkingen en tips stellen wij graag Remco, Communitymanager Onderling.nl, aan je voor. Hij zal hier dagelijks aanwezig zijn om vragen over Onderling.nl en het Viva idee te beantwoorden. We zijn benieuwd naar je reactie!



Met vriendelijke groet,



CM Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
"Jullie zijn knettergek geworden.

En nee dat neem ik niet terug, ik herháál dat gewoon nog even: knetter-gek."

Aldus Geert Wilders
Alle reacties Link kopieren
Woehahahahahahahaha
quote:juudt schreef op 17 oktober 2013 @ 16:46:

"Jullie zijn knettergek geworden.

En nee dat neem ik niet terug, ik herháál dat gewoon nog even: knetter-gek."

Aldus Geert Wilders
Alle reacties Link kopieren
Wat een commercie-vloed ineens
Alle reacties Link kopieren
Flauw dat we deze er niet bij krijgen
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 17 oktober 2013 @ 16:43:

Heeft iemand een plaatje kunnen vinden van dat 'Tijger bont stuur'? Ben wel errug nieuwsgierig.



Luilak ! Ga zelf ff googelen.



Krijgen we ook teddybeerwieldoppen ?



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Kijk, hier is het hele setje:

óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Remco, ik wens je veel sterkte en Gods zegen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 17 oktober 2013 @ 16:51:

[...]





Luilak ! Ga zelf ff googelen.



Krijgen we ook teddybeerwieldoppen ?



[img]http://hosting.linix.be/Sales/Beren/IMG_1453.jpg[/img]Die zijn dan wel weer leuk
Alle reacties Link kopieren
En wat krijgt viva als een van de 3 ideeen uitgevoerd gaat worden?

computerscherm wimpers?
Ik heb zelfs nog een idee! Jullie gaan je bezig houden met het functioneren van het forum (bijv. het maken van de zoekfunctie) en het beleid (want hoe jullie modereren is heel veel kritiek op, en terecht) en laten dit soort topics voortaan achterwegen, ok?
Alle reacties Link kopieren




Deze bloembak vind ik dan wél weer leuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een pimp you're carpakket
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Nee, kon geen tijgerplaatje vinden snoesje vandaar
.
http://i01.i.aliimg.com/w ... n-Wool-Warm-Universal.jpg



Mag geen plaatjes plakken dus maar ff zo
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky_birdie schreef op 17 oktober 2013 @ 17:03:

http://i01.i.aliimg.com/w ... n-Wool-Warm-Universal.jpg



Mag geen plaatjes plakken dus maar ff zo
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wacht is Barbie hier misschien mod?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Thnx Snoesje
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 17 oktober 2013 @ 17:05:

Wacht is Barbie hier misschien mod?



Vast niet, die meid schat ik hoger in.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier mijn licht eens opsteken.

Daar gaan ze gelukkig wat verder dan een wimper accessoire en 'bontje'.

http://www.mtv.com/shows/pimp_my_ride/s ... ries.jhtml
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
GRUWEL, zo'n hoes maakt zo'n leuke audi meteen leluk!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 17 oktober 2013 @ 17:05:

[...]





Vast niet, die meid schat ik hoger in.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik las de eerste alinea, zonder naar de maker van het bericht te kijken en ik wilde meteen roepen: SPAMMMMMM.

En je auto inruilen voor een fiets: er zijn toch al genoeg plekken waar je een fiets kunt huren, dus zo nieuw is dat niet, of gewoon fietsenrek op auto is ook zo terugverdiend.



En benieuwd naar reactie:

de gemiddelde forummer heeft daar geen glazen bol voor nodig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ja, als ik een goed en commercieel interessant idee heb dan ga ik dat natuurlijk meteen inzenden om kans te maken op een van de drie paketten met koplampwimpers. Wat heb ik als vrouw nou nog meer nodig? Ik ben als vrouw natuurlijk nooit handig genoeg om een dergelijk idee verder te ontwikkelen en er zelf geld aan te verdienen. Fijn dus dat deze wedstrijd ervoor zorgt dat mijn idee toch nog werkelijkheid kan worden. Goed idee Viva !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven