Geld & Recht alle pijlers

moeder,zwanger moeten verhuizen en wajong

20-04-2014 19:38 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo kan iemand mij hier helpen.



Ik ben 22 jaar, een alleenstaande moeder en weer zwanger.

Nou is de situatie zo dat ik er sinds vorige week pas achter ben dat ik weer zwanger ben toen al 23+2 totaal niet geplant , niks gevoelt niks gemerkt gewoon ongesteld geweest en elke dag op hetzelfde tijdstip de pil ingenomen.



Ik woon momenteel bij me ex-schoonmoeder omdat ik nergens terecht kon. Hier moet ik nu ook met spoed weg omdat ik de 2e verwacht.



En Vanaf eind deze maand krijg ik een wajong uitkering, omdat ik met spoed weg moet en het liefste naar mijn oude woonplaats terugwil omdat mijn familie daar woont.



Heb ik dus de vraag hoe dit nou allemaal zit. want moet dan een eigen woning hebben met minimaal 2 slaapkamers. Heb geen spaargeld of ouders die mij financieel kunnen helpen. weet iemand misschien hier meer van. de wajong zal de eerste maand lager zijn omdat ik eerst een krantenwijk had ( hier heb ik ontslag genomen omdat mijn lichamelijk klachten erger werden, en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was!) maar de normale norm is 849 netto.
Oww dat weet ik dan niet meer... volgens mij vond ik dat ze behalve dat zinnetje (niet gezien) wel goede dingen zei. Maar goed, dan moet ze die hulp wel zoeken, die komt niet vamzelf. En een woning bijv. Kunnen ze ook niet uit de grond toveren...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Lach!
Alle reacties Link kopieren
Spiraaltje kost 130,-. De huisarts kan het plaatsen en dat wordt vergoed uit de basisverzekering (hoef je niet uit eigen risico te betalen). Dan ben je dus voor 5 jaar beschermt, dit is volgens mij goedkoper dan de pil...



Mijn commentaar verder: neem je verantwoordelijkheid! Je bent verantwoordelijk voor je eigen sh*t...
Alle reacties Link kopieren
Een tvp op een topic van een half jaar oud?

Als het allemaal waar was, is TO al lang bevallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven