Geld & Recht alle pijlers

Oplichters!

19-09-2013 12:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



bestel niet meer bij [...]! Het zijn namelijk oplichters!

Er is contact geweest met het bedrijvenpand waar ze gevestigd zouden moeten zitten en deze geven aan dat ze daar weg zijn ivm wanbetaling. Zelf heb ik contact gehad met mollie.nl, via hen ging namelijk de betaling en zij geven aan geen contact meer met het bedrijf te krijgen. Zij hebben zelf het stopgezet, maar het kan uiteraard zo zijn dat je via bankoverschrijving enz het nog wel kan doen!



Dus niet bestellen!!!



Ik heb al aangifte gedaan en mijn tip voor alle mensen die ook net zo dom zijn geweest als ik en dachten; "Ze hebben een reclamespotje, dan zal het wel goed zijn.." Doe aangifte!!!!
Alle reacties Link kopieren
En hoe betrouwbaar zijn de berichten van mensen die gebeld hebben dan?
Alle reacties Link kopieren
Die site ziet er echt erg onprofessioneel uit, alsof hij door iemand zonder IT ervaring in een middagje bij elkaar is gehackt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf contact gehad met mollie.nl, het bedrijf waaraan je betaalde in eerste instantie. Zij gaven dan het geld door aan het bedrijf achter mijngratisbox.nl.



Deze mensen kwamen erachter (na mijn mail), dat ze ineens onbereikbaar enz waren. Ze hebben nu de betalingen stopgezet, dus niemand kan per iDeal iig meer betalen.
Leest mee
Alle reacties Link kopieren
En kijk maar op de FB pagina van mijngratisbox, daar staan reacties van mensen die contact hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het waarschijnlijk te mooi om waar te zijn. Wat iemand hierboven ook al schreef, gratis bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
Gratis bestaat idd niet, er zijn wel meer dingen waar je alleen verzendkosten voor hoeft te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Flashy, doe je wel aangifte dan? Hoe meer aangiftes, hoe beter! Ook al is het maar 6,75...
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/ ... atisboxnl/294029024076189
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iig een paypal claim ingediend.
Alle reacties Link kopieren
Geachte mevrouw..........



De eigenaar van het bedrijf MijnGratisBox.nl heeft helaas misbruik gemaakt van ons adres.



Dit bedrijf is dan ook niet bij ons gevestigd en wij kunnen u niet helpen aan contactgegevens.



Ik wil u adviseren, indien u door het bedrijf gedupeerd bent, om aangifte te doen bij de politie.



Wij wensen u veel succes.



Met vriendelijke groet,
Alle reacties Link kopieren
Dus ze zaten daar überhaupt niet gevestigd.. Tjee, lefgozerts.
Alle reacties Link kopieren
Idd!

Als je voortaan bij alles wat je besteld eerst de gegevens moet controleren kun je beter naar de winkel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, normaal gesproken ben ik heel wantrouwig.. Maar ik dacht, omdat ze zoveel reclamespotjes en ook op internet zoveel reclame hadden, dat het wel betrouwbaar zou zijn. Ook omdat je ook wel eens van die studentenpakketten/ladieboxes had. En die waren wel betrouwbaar..



Best jammer..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eerst van alles uitgezocht maar niet gebeld natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde al of ik zo'n box zou bestellen. Toch niet gedaan.



Als het echt oplichting is dan hoop ik dat ze hard worden aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 19 september 2013 @ 14:15:

Ik heb wel eerst van alles uitgezocht maar niet gebeld natuurlijk.

Ik ook.

De URL is eigendom van een host-bedrijf dus ik denk niet dat daar veel mee mogelijk is.

Hostnet B.V., De Ruijterkade 6, 1013AA Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare website!!!!

Ik zou er sowieso nooit iets besteld hebben, alleen al omdat het er zo neppig uitziet...



Balen voor degenen die wel betaald hebben
Alle reacties Link kopieren
Heb net aangifte gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Webshop closed.

We sincerely apologize for the inconvenience.



The shop www.mijngratisbox.nl has been closed.



Please try again in a few days.

If this is your domain please contact us.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 19 september 2013 @ 14:08:

Idd!

Als je voortaan bij alles wat je besteld eerst de gegevens moet controleren kun je beter naar de winkel gaan.Dus je controleert normaal gesproken nooit als je iets online koopt?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike0105 schreef op 19 september 2013 @ 14:59:

[...]





Dus je controleert normaal gesproken nooit als je iets online koopt? Ik bel niet elke webshop op nee. Ik google en trek vaak wat gegevens na maar ga niet altijd bellen.
quote:Flashy schreef op 19 september 2013 @ 15:01:

[...]



Ik bel niet elke webshop op nee. Ik google en trek vaak wat gegevens na maar ga niet altijd bellen.Same here. Ik heb ook aangifte gedaan, en dan eens zien wat er van komt..
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag maar hoe en waar kan je je geld terug krijgen als je met paypal heb betaald?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven