Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft al iets van de belastingdienst gehoord

28-04-2014 00:55 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of jullie misschien iets hadden gehoord van de belastingaangifte 2014. We kregen het altijd rond 11 april maar zal wel langer moeten wachten haha.
Alle reacties Link kopieren
Positieve verhalen hier!

Nu check ik mn saldo nog vaker.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Brief vandaag binnen, geld is dan meestal de dag erna binnen, dus morgen ga ik lekker uit eten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vandaag ook op mijn rekening ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
Zojuist de brief gekregen, dagtekening 6/5.

Verwacht het dus volgende week.

Zal er weinig van genieten. Geef het gelijk door/terug aan mijn moeder. Geld is al uitgegeven aan een auto *zucht*
Alle reacties Link kopieren
Ja dat van mij is ook al uitgegeven aan rekeningen hoor. Maar ook dat voelt heerlijk!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
o,lekker, ik heb ook dagtekening 3 mei, dus ben druk aan het checken, maar nog niets, heb sns, die doen er altijd langer over, maar wacht braaf af! hahah
Alle reacties Link kopieren
Definitieve aanslag binnen met dagtekening 3-5. Geld komt ook snel hoop ik. Het is al weer uitgegeven aan een nieuw bed
Alle reacties Link kopieren
Jaaa mijn vadertje heeft al zn definitieve aanslag met dagtekening 6 mei..
Ik wil ook!! Vandaag niets bij de post, maar ja het kan net zo goed nog bijna 2 maanden duren.
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog, het was vandaag al bijgeschreven, dagtekening 3 mei. Had ik niet verwacht, zo snel al.
wij slapen nooit.
Yes, teruggaaf is vandaag op mijn rekening gestort!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niets gehoord. Hopelijk komt het ook snel, is toch lekker geld.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de brief deze week gehad.
quote:missbibi schreef op 01 mei 2014 @ 21:17:

Hoe eerder je de boel instuurt, hoe eerder je je geld terug hebt.

..Onzin. Vorig jaar heel vroeg verstuurd. Begin februari. Pas eind juni de brief. Dit jaar net op tijd verstuurd en vandaag de brief al binnen. Heeft helemaal niks te maken met hoe vroeg/laat je het invult. Ik heb jaren mijn aangigfte, die van mijn ouders en die van mijn tante op dezelfde dag verstuurd. En er zaten weken tussen degene die het het eerst en het laatst terugkreeg.
[.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op de rekening! SNS bank
Alle reacties Link kopieren
vandaag brief ontvangen

definitieve aanslag.. Nu wachten :-)
Hier ook vandaag de definitieve aanslag. Dagtekening 6 mei.

Nog nooit eerder zo vroeg gehad, meestal pas in juni.
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic helemaal blij vanmorgen met die blauwe envelop op mijn deurmat. Bleek het te gaan om de wegenbelasting...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor weinig van de Belastingdienst als het gaat om inkomstenbelasting. Wel als het gaat om de Zorgtoeslag. Dat komt omdat ik weinig aftrekposten heb, waardoor mijn berekening hetzelfde zou zijn als de berekening van de Belastingdienst.



Ik krijg ook al ettelijke jaren niet het verzoek om het T-biljet (of de internet-variant in de vorm van een programmaatje) in te vullen.
World of Warcraft: Legion
Ik. Maar ik moet dan ook betalen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren brief met definitieve aanslag gehad, geld nog niet binnen
Alle reacties Link kopieren
Gisteren idd al, nog nooit zo vroeg bericht gehad volgens mij en ook gelijk de definitieve aanslag.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie met de dagtekening 3 mei allemaal het geld ook al dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:monica1991 schreef op 05 mei 2014 @ 11:30:

Hebben jullie met de dagtekening 3 mei allemaal het geld ook al dan?Ik nog niet in ieder geval.
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven