Gezondheid alle pijlers

Eerste menstruatie na zwangerschap extreem hevig?

24-01-2008 10:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ben ik (13 weken na mijn bevalling, 2e kind) voor het eerst weer ongesteld geworden. Maar dan nu wel 10x zo hevig als normaal. Ik verlies zoveel bloed dat ik om het half uur het allergrootste maandverband dat er is, moet verschonen....

Ik voel me er helemaal ziek en slap van. Wie weet of dit 'normaal' is....komt dat vaker voor na een bevalling, zo hevig?
Alle reacties Link kopieren
jeetje, wat ben ik blij om dit alles te lezen. Schrik me kapot.

Ben gisteren enorm veel helder rood bloed verloren, vannacht ook en vandaag werd het steeds erger... Ben 7 weken geleden bevallen en was net 2 weken van 't vloeien af wat normaal is na de bevalling. Ik dacht: menstruatie blijft nog wel zeker een maand weg...nou nee dus!

Maar ik ben gerustgesteld:het is m'n menstruatie. Alleen wel veeeel heftiger dan voor m'n zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik was even aan het zoeken en kwam zodoende hier uit...



Man, ik kan er nu over meepraten hoor. Echt niet normaal. Gisteren leek het nog mee te vallen, maar vannacht 'gingen de sluizen open.' Het is zo erg dat ik ook maar weer kraamverband heb gehaald.



Nou zal ik voor deze ene keer niet zeuren, omdat ik nog steeds een beetje vloeide zonder aanwijsbare oorzaak. (Gynaecoloog: 'met een flinke menstruatie verdwijnt dat.' Laten we dat maar hopen!) Ik geef borstvoeding, dus had een hard hoofd in wanneer het zou komen. Maar het is dus na 5,5 maanden 'al' zover.



Affijn, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Maar... Komt het nog goed? Wat is jullie ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Toch leuk dat Wyfke en Jane hier schreven over hun eerste hummeltje. Terwijl de nummers twee van hun nu alweer richting de half jaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ring: hoe is het nu? Bij mij is de bui weer over



Ik wist echt niet meer dat ik na m'n eerste bevalling al zo snel weer ongesteld was geworden maar vind hier het bewijs! Gelukkig duurde het deze keer wat langer, maar het lange gerommel (krampjes, chagrijnigheid) van tevoren vond ik wel erg irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven