Gezondheid alle pijlers

levende wormen in kabeljauw...

21-01-2012 20:47 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ben me rot geschrokken, net een lekker visie gebakken kom ik halverwege levende wormen tegen! Ik meteen hap gebeld, ben nl ook nog eens 20 weken zwanger. Kreeg alleen de mededeling dat ik veel moest drinken... boos naar ah gegaan, daar reageerde ze laconiek, was volgens hen normaal. Ik kreeg mijn maaltijd vergoed en een bosje bloemen. Thuis gaan google, werd niet erg vrolijk. Dood kan die worm geen kwaad maar levend zou hij dodelijk zijn. Help! Iemand ervaring met wormen in kabeljauw? Wat moet ik doen? Nogmaals hap bellen, weet het even niet... forum mobiel dus typfouten daardoor...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, TO. Lijkt me vreselijk om mee te maken. Hoeveel wormen heb je gezien? Hopelijk was het er maar eentje en heb je niks binnen gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Wil foto én video zien van TO's kabeljauw



Is toch wel één van de vele positieve dingen van internet: bij zo'n AH vestiging zullen ze uiteraard vertellen dat zoiets nog nooooit eerder is voorgekomen, en dat "u de eerste bent" die zoiets overkomt...



En dan zie je al die online video's....
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het afgelopen met het onderzoek Nic1983?
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme ik heb de OP niet gelezen en ga ik ook niet doen de OP titel is al vies genoeg...
Ik zie hier een paar reacties dat je je vis beter bij een goede visboer moet halen, maar daar heb ik het weleens gehad. Zoiets komt nou eenmaal weleens voor. Maar het blijft vervelend natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme, heb ook weleens kabeljauw van de AH
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Yak, ik hoef geen kabeljauw meer!
Alle reacties Link kopieren
ik up hem maar weer even.
Alle reacties Link kopieren
en weer een up.



To, heb je nog een reactie van AH gehad ?

en heb je nog een info gekregen hierover van je huisarts of zo ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik leef nog

Inmiddels is mijn ontlasting 1 keer onderzocht door een microbioloog en dat was goed. Nu over 1,5 week nog eens ivm eventuele levende eieren.



De microbioloog reageerde redelijk geschokt btw dat er zo'n parasiet in mijn vis zat.



Een collega van hem doet hier landelijk onderzoek naar en die wilde graag de worm en de verpakking onderzoeken. Dat is gebeurd. De worm bleek gelukkig geen haringworm maar een kabeljauwworm. Ze lijken erg op elkaar en komen beide voor in de zelfde omgeving en vis. De laatste is alleen wat minder agressief. Gelukkig! Ben daarom al erg opgelucht.

Nu nog 1,5 week wachten voor de def. uitslag.



Wanneer er wel wormen zijn dat moeten ze ws wel worden weggehaald middels een scopie. Want medicatie mag ik niet ivm zwangerschap.



AH heeft gereageert met een standaard mail via de klantenservice. Ik ben nog een boos terug gegaan naar de winkel. Maakte weinig indruk maar heb wel even stennis geschopt (op een beschaafde manier hoor )

Weet iig zeker dat een groot aantal klanten prima mee kreeg wat er in mijn visje zat!

Verder nog een HK gemaild, nog geen reactie.... Ook een mailtje naar Kassa gestuurd en natuurlijk naar de VWA.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme dit wou ik eigenlijk niet weten (kots)



Kan ik nu nog genieten van me vis ?! Brrrrb
Loat goan!!!
.
Alle reacties Link kopieren
Wormen in de kabeljauw van de AH
Alle reacties Link kopieren
Hmzzz nou kijk nu niet lekker meer tegen vis aan bah!

Ben al zo anti graat en nu ook nog wormen whaa.
Loat goan!!!
Alle reacties Link kopieren
Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nic1983 schreef op 04 februari 2012 @ 13:28:

Hoi allemaal! Ik leef nog

Inmiddels is mijn ontlasting 1 keer onderzocht door een microbioloog en dat was goed. Nu over 1,5 week nog eens ivm eventuele levende eieren.



De microbioloog reageerde redelijk geschokt btw dat er zo'n parasiet in mijn vis zat.



Een collega van hem doet hier landelijk onderzoek naar en die wilde graag de worm en de verpakking onderzoeken. Dat is gebeurd. De worm bleek gelukkig geen haringworm maar een kabeljauwworm. Ze lijken erg op elkaar en komen beide voor in de zelfde omgeving en vis. De laatste is alleen wat minder agressief. Gelukkig! Ben daarom al erg opgelucht.

Nu nog 1,5 week wachten voor de def. uitslag.



Wanneer er wel wormen zijn dat moeten ze ws wel worden weggehaald middels een scopie. Want medicatie mag ik niet ivm zwangerschap.



AH heeft gereageert met een standaard mail via de klantenservice. Ik ben nog een boos terug gegaan naar de winkel. Maakte weinig indruk maar heb wel even stennis geschopt (op een beschaafde manier hoor )

Weet iig zeker dat een groot aantal klanten prima mee kreeg wat er in mijn visje zat!

Verder nog een HK gemaild, nog geen reactie.... Ook een mailtje naar Kassa gestuurd en natuurlijk naar de VWA.





Jeetje, wat een verhaal zeg!

Gelukkig maar, dat ze je goed in de gaten houden nu!

Fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet, ik kan me je schrik heel goed voorstellen
Alle reacties Link kopieren
getsie, zie nu net pas het filmpje
.
Alle reacties Link kopieren
En ik ga nog wel de komende tijd aan het Dukan-dieet... Alleeeeen maar vis eten.... Ineens veel minder aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
@ nerd, ik zal je advies opvolgen en morgen bellen. Bedankt!
.
.
Alle reacties Link kopieren
Laatst nav dit topic de verpakkingen bij AH nog eens goed bekeken, maar geen worm gezien. Ik zal het in ieder geval nooit (meer) kopen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven