Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 3

26-05-2016 19:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen?
Hier gaat. Gister goed over de zeik. Toch maar verdooft en vannacht ook met pil. Goed geslapen. Helaas nu weer wakker.

Wou nog wel Ff paar uur plat.
Hoe is tmet jou dan LD?
Hier niet best. Gisteren m'n droom opgehaald van het logeeradres, het ging daar ook niet meer. Nu dus weer een bijna slapeloze nacht gehad en terug bij af in de zin dat ik weer loop te tobben wat ik moet doen. Als ik gisteren een peuk in m'n handen had gehad had ik hem opgevreten denk ik. Maar geen peuken gehaald, ook geen slaappil op. Wel twee glazen rosé gisterenavond.



En met jou LD?
Knap zeg geen pil en peuken. Vooral nu!

Wat een ellende ook die zorgen. Wat moet je er nou mee aan he.
Wist ik het maar Pin.
Een topic erover openen dan?
Alle reacties Link kopieren
Bel, Pin gaat goed. Huis is zo fijn, daarmee is 75% al gewonnen. Heb alleen teveel vrije tijd. Er moet nog aardig wat gedaan worden hoor, maar mn binnenklusjes en die kan ik ook met slecht weer doen. Ook slechte nacht achter de rug. Hond krabt gisteren zelf in oog, au. Dus hij was veel wakker en ik dus ook. Heb er oogzalf op/in gesmeerd, gaat nu iets beter.

Bel, wat moeilijk van je droompje. Wat maakte het dat het op het logeeradres niet ging? Kan ik mss meedenken. Mag ook per pb hoor als het te persoonlijk is.

Bel, ik vind je wel stoer hoor, geen pillen en geen peuken en maar 2 glazen.

Pin, daar zijn die pillen voor. Je hoeft niet zo diep te zitten.
Lief dat jullie mee willen denken maar alle opties zijn al bedacht en geprobeerd geloof ik. Een topic erover openen hier zie ik niet zitten, maakt me ook veel te herkenbaar. Alle adviezen die ik elders al gehad heb heb ik al opgevolgd. Ik zal knopen door moeten hakken en dat is moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
He potverdikkeme Bel, wat een drama. Echt geen enkel lichtpuntje meer?

Pin, roer nog steeds recht? Knap.
Hatsjikideee...
Ik hou mezelf bezig paus. Hoest met jou dan? Al peukenplan?
Misschien, ik hoop het, maar de kansen worden steeds kleiner ben ik bang. Vanavond even iets proberen.
Alle reacties Link kopieren
Deze week afspraak bij poh. En bijna eindelijk meer dan 1 dag vrij...

Bel, ik duim!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
He Bella, wat rot. Ik heb niet zoveel verstand van deze materie en blijkbaar heb je alle adviezen al gehad dus ik kan toch niks toevoegen. Maar misschien werkt je plan voor vanavond. Ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Bel, heb je al gegoogled op Marieke van de Burght?
Hatsjikideee...
Ok dan pausini. Ben benieuwd. Ga je lekker bijslapen op je vrije dagen?



Bella ik duim ook voor je! Echt!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook!!
quote:pausini schreef op 21 augustus 2016 @ 19:13:

Bel, heb je al gegoogled op Marieke van de Burght?

Ja ik heb al eerder contact met haar gehad.



Dankjulliewel allemaal, superlief.

Maar heb besloten de confrontatie nog even uit te stellen, ik durf niet. Alles zou zomaar in 1 moment naar de klote geholpen kunnen worden...
Ik heb dezelfde opleiding als die Marieke gedaan, maar voor een aantal van de problemen die ik hier heb met droom, kan ik ook geen oplossing vinden. Heel erg klote is dat…ik leef met je mee Bel. Wat een zorgen kan dat geven he?!
Ja Wining, enorm. Een goed moment kan je alle hoop geven maar één verkeerde stap kan alles teniet doen, verschrikkelijk.
Na weer een slapeloze nacht vanmorgen voorzichtig de confrontatie aangegaan. Het liep direct weer mis. Ben bezig met knopen doorhakken. Ik trek het zelf niet lang meer zo en naar al m'n dromen toe ben ik ook verplicht de situatie hier weer leefbaar en ontspannen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Bel, wat akelig. Maar het niet slapen is ook akelig, daarmee creëer je voor jezelf ook een kort lontje. Mss 1 nachtje 1 pil?
LD al pak ik een pil, van gegil word je toch wakker. Ik probeer zo even te liggen want kan vannacht pas tegen 4 uur gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Oef, dat is heftig. Ik hoop dat je lekker slaapt.
Alle reacties Link kopieren
Bella, waarom ga je niet terug naar de oorspronkelijke situatie?
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven