Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen!!

27-10-2014 07:05 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.



Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)

Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.



Denken jullie dat dit zal helpen ???
Hoe het nu is, kun je alweer poepen, heb je nog pijn, waarom hebben ze je weggestuurd in het ziekenhuis? Waarom kocht je niet gewoon die medicijnen? Weet je niet dat de SEH jou nu een veel hogere rekening gaat sturen?
Alle reacties Link kopieren
In iedere geval zal To wel, na de ZH rekening te hebben gezien, van de schrik kunnen poepen. Vast!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb uiteindelijk de medicijnen gekocht.

Werkte niet!

In het ziekenhuis (waar me moeder ook werkt) heel veel pijn gehad 2 keer klysma gehad en 2 keer geweigerd omdat ik zoveel pijn had.



gisteren getoucheerd en daarna toch een klysma gekregen!

Na op het toilet gezeten te hebben was me bed weg.

kreeg ik te horen dat ik weg mocht!!

niet naar me ontlasting gekeken ook.



En ja daar komen mensen met spoedeisende hulp! dus ik denk dat ik de enige was die daar zolang zat.

Ze wouden me al in de middag wegsturen.



Hij wou niet operen ivm continentie.

Nu lig ik op bed en pijn moet nu telkens met me vinger de laatste schillen eruit halen :( Ik weet da ik een hoge rekening krijg maar wou van de pijn af!
De laatste schillen eruit halen? Heb je de rest er al wel uit dan? Want van 350 gram blijft best veel schil over denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 klysma's gekregen.

Daar kwam het meeste eruit niet veel.



Ik hoop niet dat ik weer terug moet die klysma's zijn echt geen pretje :(
vreeeeemd verhaal ...................nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Je mag daar maximaal maar 24 uur blijven
Inmiddels hebben velen hier wel begrepen dat er veel meer achter dit verhaal zit, dus ik neem het dan ook maar met een korrel zout!
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je veel meer
ze bedoeld de berichten van Miss lovely, waarin stond dat jij met een andere reden naar huis was gestuurd..
Alle reacties Link kopieren
die berichten heeft TO niet gezien, was me eerder al opgevallen.
Nou moe, ga ik even naar de stad....heb ik de grote ontknoping gemist.
Nee hoor, je hebt helemaal niets gemist. Er is niks ontknoopt(of ontstopt...)
Heb je je misdragen op de SEH dat ze 'zomaar' je bed hebben weg gehaald?
Dus je ging naar de wc en toen was je bed ineens weg...vreemd verhaal.

Als je klachten aanhouden ga je toch terug naar de huisarts?
Heb je al eens ontbijtkoek geprobeerd? Niet één plakje maar de halve ontbijtkoek? Werkt na twee uurtjes al!!
Nu blijf ik maar denken aan die glazen potjes die verwijderd moeten worden (al dan niet gebroken).
Ik heb ooit eens op een link geklikt die iemand geplaatst had, van een meneer die met zo'n glazen pot in de weer was.

En die pot brak halverwege....
Op de eerste plaats is het reuze lullig wat hier gebeurd is!

Op de tweede plaats is het een zeer kwalijke zaak wat hier gebeurd is!

Op de derde plaats lijkt het nu voor TO alsof heel Vivaforum op de hoogte is van iets dat zij zelf niet weet. Terwijl iedereen alleen maar kan gissen!



Laat dit voor betreffende forummer een les zijn!
Aan glazen potjes wil ik niet denken.
Ik moet door dit topic aan Jackass denken.



Alle reacties Link kopieren
Quote troelalaatje: "Op de eerste plaats is het reuze lullig wat hier gebeurd is!

Op de tweede plaats is het een zeer kwalijke zaak wat hier gebeurd is!

Op de derde plaats lijkt het nu voor TO alsof heel Vivaforum op de hoogte is van iets dat zij zelf niet weet. Terwijl iedereen alleen maar kan gissen!



Laat dit voor betreffende forummer een les zijn!"



Wat bedoel je precies?
jij vist naar meer info, maar jij voelt vast ook aan je water dat dat ongepast zou zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik vis helemaal niet. Ik snap je post gewoon niet?
Een verhaal heeft altijd 2 kanten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven