Gezondheid alle pijlers

pap3b ervaringen?

20-03-2012 22:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_147807 wijzigde dit bericht op 18-04-2012 15:57
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden met jullie goede Pap uitslagen!! Ik hoop in juli ook een Pap1 score te krijgen (had een lisexcisie afgelopen januari).



Ben wel erg benieuwd wat jullie hebben gedaan aan/bij natuurlijke genezers. Was dat specifiek hiervoor? Wat doen ze precies?

Ben erg geïnteresseerd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lara,

Ik ben hiervoor onder behandeling geweest van een acupuncturist. Niet specifiek hiervoor, want mijn acupuncturist bekijkt altijd zelf naar aanleiding van drukpunten waar behandeling nodig is. Hij vraagt wel hoe het gaat en waar je last van hebt, maar hij controleert dan dmv drukpunten welke energiebanen geblokkeerd zijn.

Ik heb vorig jaar 10 behandelingen bij hem gehad en ben toen van PAP2 naar PAP1 gegaan. Dit dus na 5 jaar van uitstrijkjes, colpo's en lisjes.

Ik kan niet claimen dat hij me genezen heeft. Maar zelf geloof ik wel dat het zo is.



Ik hoop dat jij van de zomer ook weer gewoon PAP1 hebt!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Yezka! Ik ga me er in verdiepen!



Ik hoop ook echt dat het deze zomer goed is.



Nogmaals bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi



ik heb me uitslag binnen maar kan er eigelijk niks mee en tis ook raar gegaan

ik heb nu weer pap3a ik had pap3b daarna pap1 toen weer pap2 toen weer pap1 weer pap2 en nu weer pap3a



wat ik nu het gekke eraan vind is dat ik pas na een jaar weer moet komen terwijl ik met pap2 om het half jaar moest? erg vreemd of herkent iemand dit?



groetjes middje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Middje. Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Ik zou ook niet weten wat ik er van moet denken als mijn PAP-uitslagen zo zouden variëren.



Als ik het goed begrijp moet je met een PAP3a pas na een jaar weer op controle? Dat vind ik ook vreemd. Kun je het ziekenhuis bellen en vragen om uitleg waarom dit zo is? Je kunt ook vragen of je na een half jaar weer mag komen, omdat je je hier niet zo goed bij voelt. Ik vermoed dat dat geen probleem is.



Ik duim voor je dat het gauw weg is!
Alle reacties Link kopieren
hoi yezka



ik vond het ook vreemd en ga ook terug bellen hoor

alleen was de gyno er zelf er niet dit was een assistente

en ik eis gewoon een uitstrijkje over een half jaar geen zin om het erop te gokken ben al eens in 5maanden van pap1 naar pap3b gegaan wel positief ding ik ben niet hpv positief misschien dat het daarom nu pas over een jaar is maar goed dat wil niet zeggen dat je niks kan krijgen lijkt mij



groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven