Gezondheid alle pijlers

Pijn/kramp in de borststreek

07-09-2011 09:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond begon het weer; een soort van kramp in mijn borststreek. Een jaar of 2 geleden had ik het ook en ik dacht toen dat het door (teveel) drop eten kwam (?) Maar gisterenavond begon het weer, uit het niets. Een kramperig gevoel en ik heb geen idee wat het is.

Het is ook lastig te omschrijven. Het trekt een minuutje van binnen en langzaam sijpelt het weer weg. Vannacht zelfs een paar keer wakker geworden erdoor.

Wat zou het kunnen zijn en waardoor kan het komen?
Alle reacties Link kopieren
Haha Luni, ik zit niet té lang in dezelfde houding. Gisterenavond 1 keer kramp, daarna niks meer. Ik heb altijd het gevoel voor niks naar een huisarts te gaan, dus ik wacht dit weekend af en dan ga ik echt!
Alle reacties Link kopieren
Zit je er zo vaak dan?
Alle reacties Link kopieren
Haha...ehm..nee. Nu 1 keer dit jaar geloof ik. Maar zijn dan dingen die weer over moeten gaan volgens haar en jawel, ze gaan ook over.
Alle reacties Link kopieren
Ga nou maar gewoon he,tjop tjop..het is vast iets heel ergs waar je nét op tijd bij bent
@Claudia:

Straalt de kramp ook door naar je rug?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lucifer, nee het is alleen op m'n borst. Bij het borstbeen en dat straalt vooral uit naar boven.



Luni, pijnvrij sinds 7 september laat op de avond. Maar ik ga echtttt als het weer gebeurt. (lief ben je!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia2010 schreef op 09 september 2011 @ 16:57:

Hoi Lucifer, nee het is alleen op m'n borst. Bij het borstbeen en dat straalt vooral uit naar boven.



Luni, pijnvrij sinds 7 september laat op de avond. Maar ik ga echtttt als het weer gebeurt. (lief ben je!)welnee,ik ben een wolf in schaapskleren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven