Gezondheid alle pijlers

THC olie, waar te koop?

08-05-2016 15:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees een paar goede verhalen over THC olie op internet.

Het zou o.a helpen bij kanker en wratten.

Naast de reguliere behandelingen.

Iemand ervaringen met THC olie?Waar kan je het kopen ?
Alle reacties Link kopieren
je mag zelf 5 wietplanten hebben, koop een destilleerketel ( ook illegaal trouwens ) en maak zelf je olie.



ketel is daarnaast multifunctioneel...........................



Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij https://cbdcureoil.nl cbd olie van 10% gekocht, zijn goedkoop en had de olie volgende dag in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 08 mei 2016 @ 15:23:

[...]





heb alles al gehad : vloeibare stikstof , trichloorazijnzuur, Warter , WratX,etcOchtendurine? Ik had ooit een wrat en zelfs na behandeling door HA niet verdwenen. Twee weken elke ochtend over heen gepist en nooit weer gezien. Ja het is een smerig verhaal. Maar het werkte dus wel
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2017 18:28
Reden: spam
95.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2017 18:28
Reden: spam
90.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf ook het een en ander onder de leden ben van cbd 10% over gestapt naar thccombie olie en ben er tevreden mee . Ik koop het op het web .
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2017 15:26
Reden: spam
97.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2017 15:25
Reden: spam
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik gebruikte eerst alleen cbd nu al weken thc er bij,kan t zijn dat ik daar erge diarree van krijg?Ik ben er niet ziek van,maar het is erg lastig,kan nauwelijks de deur uit
Alle reacties Link kopieren
Ja kan.
Wat zegt de huisarts Ella?
Alle reacties Link kopieren
huisarts zegt niks,kon virus zijn,maar na 1 dag gestopt was het 1 dag goed,daarna weer begonnen,maar meteen weer mis,waardeloos want mijn pijn is minder
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2017 19:59
Reden: Spam
98.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik maak THC en CBD olie zelf, volgens de Simpson methode.
Dat doe ik al, sinds de kanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen, of tegen absurde prijzen, of we kregen een of ander slap aftreksel van een internet aanbieder, of we kregen gewoon helemaal niets, nadat we betaald hadden!!! Omdat ik het zelf maak, weet ik ook zeker dat ik goede olie heb, van daadwerkelijk 25% pure pasta en ook wat er in gaat (geen toevoegingen o.i.d., zoals vaak het geval is bij de massaproductie van internetaanbieders/bedrijven/snuver).
De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken, zodat mensen gewoon niet tegen zulke problemen aan kunnen lopen....
Zelfs bij de apotheek, durven ze gewoon 180 euro te vragen voor een flesje THC olie!
Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn partner voor de spierziekte. Het helpt echt goed.
Mocht jij ook tegen bovengenoemde problemen aanlopen, kun je me altijd mailen: michelentiny@home.nl . wellicht dat ik je kan helpen ermee...
Alle reacties Link kopieren
Ik maak THC en CBD olie zelf, volgens de Simpson methode.
Dat doe ik al, sinds de kanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen, of tegen absurde prijzen, of we kregen een of ander slap aftreksel van een internet aanbieder, of we kregen gewoon helemaal niets, nadat we betaald hadden!!! Omdat ik het zelf maak, weet ik ook zeker dat ik goede olie heb, van daadwerkelijk 25% pure pasta en ook wat er in gaat (geen toevoegingen o.i.d., zoals vaak het geval is bij de massaproductie van internetaanbieders/bedrijven).
De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken, zodat mensen gewoon niet tegen zulke problemen aan kunnen lopen....
Zelfs bij de apotheek, durven ze gewoon 180 euro te vragen voor een flesje THC olie!
Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn partner voor de spierziekte. Het helpt echt goed.
Mocht jij ook tegen bovengenoemde problemen aanlopen, kun je me altijd mailen: michelentiny@home.nl . wellicht dat ik je kan helpen ermee...
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_249581 wijzigde dit bericht op 12-05-2018 16:12
Reden: Oud topic teveel spam
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Miedo,
Als je meer informatie wilt over THC olie zelf en wat het doet.
Bekijk https://preventief-zorggroep.nl/thc-olie/ is.

THC olie is wietolie, veel mensen raken daar nog in de war door.

THC olie is officieel illegaal om online te kopen maar CBD olie niet.

Maar het heeft beide andere bijwerkingen.

Google nog maar is een keer goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven