Gezondheid alle pijlers

Toch uitgezaaid

09-10-2014 06:24 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve vrouw met humor,



heel veel moed gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Man-o-man, wat een heftig verhaal. Maar het leest bijna als een roman. Maar wat zul jij je gestrest voelen! Heel vele sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte dame maxime, je hebt een pakkende manier van schrijven, ik blijf je volgen.



Je nuchterheid en je humor zijn je houvasten, maar je mag jezelf ook best wel eens verliezen en je laten gaan. Dat doet een mens ook goed als je even heel hard kan huilen om wat je overkomt.



Niet alles is immers met nuchterheid en humor weg te poetsen, dan krop je teveel op van binnen.



Heel heftig wat je is overkomen, ik wens je heel veel sterkte toe.
Bah wat heftig, en wat ben je sterk!

Ik kan me niet voorstellen hoe onwijs moeilijk het voor je moet zijn. Het blijft oneerlijk, daar kan niemand wat aan veranderen, maar als ik het zo lees haal je toch veel kracht uit jezelf en je omgeving om je hier doorheen te slaan. Blijf positief, ook al is dat nog zo moeilijk. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat schrijf je mooi. Heel veel succes in de achtbaan die nog gaat volgen. Wat een k*tzooi. Sorry ook flauw.
quote:smulrol schreef op 09 oktober 2014 @ 10:44:

[...]



dat verschrikkelijke ziekenhuis weet anders een vriendin van mij met uitgezaaide en niet te genezen kanker zo goed in leven te houden dat ze gewoon weer werktHier bij mijn man ook, God zij dank. Zeer goede ervaringen in het AVL. En mijn man loopt er al heel wat jaren helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook net je verhaal helemaal doorgelezen. Je schrijft idd leuk.

Wat heftig moet deze nachtmerrie voor je zijn. Ik heb via via eens gehoord van iemand die vulva kanker had. Mijn gedachte was ook....jee, wat erg, om daar kanker te krijgen. Zo zie je maar, het is jouw beurt. Heel veel sterkte, blijf de shit van je afschrijven!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
En het was heerlijk weer om uit te waaien vandaag.

Ben benieuwd wanneer de datum is. Op de haagse markt hebben ze schotse ruit in allerlei soorten
Wat heftig allemaal. Fijn dat je het zo goed van je af kunt schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tijd om meer dan je eerste 3 berichten te lezen want moet nu weg, maar jemig TO... Heel veel sterkte wat klote!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor jou en je gezin gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, wat een nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte en moed !

Mensen zeggen soms domme dingen, zonder het te beseffen. Het is allemaal goed bedoeld.

Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat erg. Wat is het ook een rotziekte!

Heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Heel erg veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me zo voorstellen wat je beschrijft over je het vertrouwen in je eigen lichaam.

Goed dat je man nu even zijn tijd kan pakken en heerlijk dat de verjaardag van je dochter zo gezellig is geweest.

Gaat toch wel snel die afspraken.

Doe hier je verhaal hopelijk geeft dat ook wat lucht
Alle reacties Link kopieren
Allereerst sterkte, het is vreselijk schrikken en een hele spannende tijd.



Maar wat ik niet begrijp; je hebt het in je topictitel over uitgezaaid.

Ik lees nergens iets terug over uitzaaiingen naar andere delen in je lichaam. Er is nu toch alleen op die ene plek een tumor gevonden?



quote:madamemaxime schreef op 09 oktober 2014 @ 07:05:



30 september dus de operatie. Ik had inmiddels steeds meer last van die tumor, dus hoe meer die operatiedatum naderde, hoe meer ik uitkeek naar eindelijk van die rotplek af zijn.

Ik denk dat je 30 OKTOBER bedoelde? De operatie moet toch nog komen? Of begrijp ik het verkeerd?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Jakkes!!!! Wat een verdrietig nieuws. En oneerlijk is het zeker!!! Voor ieder die het krijgt.



Heel veel sterkte
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel beeldend en mooi hoe je schrijft. Alle kracht, twijfel, frustratie en schommeling tussen positiviteit en angst zijn leesbaar en voelbaar. Leuk ook hoe je omschrijft wat er met je kinderen gebeurt in dit proces. Dr dingen die se wel begrijpen, niet begrijpen, de zorgen die ze hebben en het relativerende van hun zorg om het feit dat 'petjes jou niet staan'. Erg mooi te lezen hoe anders hun beleving hierin is.

Ik hoop ontzéttend voor je dat het vervolg zo goed mogelijk gaat verlopen. Geen nare verrassingen meer, die heb je nu wel genoeg gehad.

Heel veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 oktober 2014 @ 17:25:

Allereerst sterkte, het is vreselijk schrikken en een hele spannende tijd.



Maar wat ik niet begrijp; je hebt het in je topictitel over uitgezaaid.

Ik lees nergens iets terug over uitzaaiingen naar andere delen in je lichaam. Er is nu toch alleen op die ene plek een tumor gevonden?





[...]





Ik denk dat je 30 OKTOBER bedoelde? De operatie moet toch nog komen? Of begrijp ik het verkeerd?De operatie van de plek op de vulva is geweest, maar later bleek er toch nog in een klier in de lies ook een tumor te zitten. Welke er eerst nog niet was, deze moet dus ook worden weggehaald tezamen met de andere klieren in de liezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven