Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lama, altijd als ik iets aan het breien ben, denk ik aan jou. Zag Joop Braakhekke gisteren bij Koffietijd en vond hem zo breekbaar en tegelijk ook nog levenslustig eruit zien. Dat deed me aan jou denken. @Lamazoon en Lamaman; sterkte.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Als ik een lama zie, moet ik altijd aan lamaatje denken. De tijd gaat zo snel.



Vind het heel erg mooi dat ze nog steeds herdacht wordt. Een heel bijzonder topic van een bijzondere vrouw. Sterkte voor iedereen die haar liefhad!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn avatar zo gelaten nadat velen een lama als avatar namen ter ere van lamaatje. Geen idee waarom eigenlijk maar zo blijft ie nu.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Lamaman en Lamazoon, mijn gedachten gaan uit naar jullie in deze donkere dagen voor Kerst

Ik denk nog geregeld aan lamaatje, wat een krachtige en stoere vrouw was ze toch. Als ik ergens lama's spot dan denk ik een beetje weemoedig: 'Lamaatje!'



Ik hoop dat de zon voor jullie inmiddels weer is gaan schijnen en dat het jullie goed gaat.



Warme groet van mij (vh Shalimar)
Niets menselijks is mij vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 01 oktober 2016 @ 21:08:

Ik heb mijn avatar zo gelaten nadat velen een lama als avatar namen ter ere van lamaatje. Geen idee waarom eigenlijk maar zo blijft ie nu.



Same here... kan hem op de een of andere manier gewoon niet veranderen. Voelt niet goed.



Lamaman, en lamazoon, jullie en lama zijn ook nog regelmatig in mijn gedachten.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier nog steeds een Lama-avatar. De herinnering leeft voort.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest opeens weer aan lama denken
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Hoe bijzonder is dat van iemand die ik nooit heb ontmoet maar op de een of andere manier in je hart zit. Ik heb dat met meerdere forummers...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Lamaatje, ik denk nog altijd aan jou als ik een Lama zie. Net dus deze :)
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
nooit beseft dat men zoveel lama's ziet. Echte en andere. Moet steeds aan jou denken....
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Je word nog altijd gemist lieve lamaatje!
Alle reacties Link kopieren
:rose:
Alle reacties Link kopieren
6 jaar geleden op deze dag begon je dit topic.
Rust zacht lieve Lama. :rose:
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Nooit mee geschreven hier. Maar sterkte voor alle betrokkenen,❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ala ik een lama zie, denk ik nog altijd aan dit topic. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook altijd aan haar bij het zien van een lama. Maar vooral aan haar pit, spirit, joie de vivre of hoe je het ook wil noemen. Zal nooit vergeten dat ze aankondigde dat ze het overleg had gehad voor haar euthanasie met haar huisarts.
Een forummer heel goedbedoeld een dag later al een halve grafrede schreef en zij droog reageerde met: “Ehm...ik ben er nog hoor. Dit is niet op één dag geregeld”. Lekker droog en nuchter, zoals ze altijd was op het forum.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja, Lemoos. Mooie herinneringen aan een fijn mens.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
6 jaar geleden alweer. Als de dag van gisteren.
Alle reacties Link kopieren
:heart:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Lamaatje :heart:
Nee, die wordt niet vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven