Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.



We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:minnimouse schreef op 26 januari 2017 @ 11:07:

[...]



Hij is toch meer dan een naam?Natuurlijk is hij meer dan een naam, maar buiten het feit dat ik de naam lelijk vind en hij zich er ongemakkelijk bij voelt, is het ook gewoon een kant van hem die ik nooit heb leren kennen. Ik kreeg een relatie met hem toen hij al een paar jaar als man door het leven ging. Zijn meisjesnaam clasht gewoon enorm met het beeld wat ik van hem heb. De namen lijken totaal niet op elkaar, dus zijn mannennaam is niet de mannelijke afleiding van zijn meisjesnaam. Het is moeilijk uit te leggen, maar zijn meisjesnaam komt op mij heel schreeuwerig over, terwijl hij zelf de rust zelve is.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 26 januari 2017 @ 11:07:

[...]



Hij is toch meer dan een naam?Ja, maar dat geldt natuurlijk voor alle kinderen waarvan de naam in dit topic genoemd worden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Aleithea Joy
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Pelle...
Alle reacties Link kopieren
Sverre.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 26 januari 2017 @ 21:06:

Sverre.Hahaha deze vind ik ook zo vreselijk.
Veritas vos liberabit
Mijn man stelde Sverre voor als naam voor onze zoon . Is het niet geworden. Poeh!
Overigens stelde ik Pelle voor ;). Die vind ik dan weer wel leuk. Maar is het ook niet geworden.
Alle reacties Link kopieren
In de Linda stonden een aantal meisjes die aan Nederlands mini-missverkiezingen mee deden.

Was een blond meisje met krullen die Daquota (Dakota) heet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mus. Voor een jongen.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 januari 2017 @ 21:19:

In de Linda stonden een aantal meisjes die aan Nederlands mini-missverkiezingen mee deden.

Was een blond meisje met krullen die Daquota (Dakota) heetja Daqueautha moet dat Dakota voorstellen? mijn hemel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 26 januari 2017 @ 21:52:

[...]





ja Daqueautha moet dat Dakota voorstellen? mijn hemel Ja, ik kwam er achter toen ik het hardop zei
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 januari 2017 @ 21:58:

[...]





Ja, ik kwam er achter toen ik het hardop zeioh wauw, ik brak juist bijna me tong toen ik het probeerde uit tespreken
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:stokst@@rtje schreef op 26 januari 2017 @ 21:28:

Mus. Voor een jongen.Hier een moes....
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 21 januari 2017 @ 15:35:

http://www.oudersvannu.nl ... en-die-nederland-rijk-is/



lees en geniet/huiver *

* kies zelf maarElle-Wijntje en Tietje-Trijntje worden vast hele goede vriendinnen.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Om het creatief te houden J.aimz...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde vandaag Brik voor een jongen...ik dacht meteen "goh...baksteen. Apart ".
Alle reacties Link kopieren
Gisteren in de Jumbo, en het kassameisje heette: Smile
Dot
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 21 januari 2017 @ 15:35:

http://www.oudersvannu.nl ... en-die-nederland-rijk-is/Girly-Ann.... omdat het anders niet duidelijk is?!
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Alle reacties Link kopieren
quote:xRSNx schreef op 30 januari 2017 @ 11:02:

[...]





Girly-Ann.... omdat het anders niet duidelijk is?!



Zou ze die roepnaam nog gebruiken als ze 56 is met overgewicht, leesbril en orthopedisch schoeisel?

Ouders denken niet na als ze hun kroost een naam geven. Zo'n naam past alleen bij een kind, niet bij een volwassene.

Dat vind ik trouwens van 90% van de namen die ik in dit topic lees.

Bijv.: Djaejoquino-Rae Vaandrager, officier van justitie te 's Gravenhage. Dat klinkt toch niet?
Amarna ik geef je helemaal gelijk. Als je bepaalde namen aan je kinderen geeft, geef je ze eigenlijk soms al een soort van achterstand.
Loet.



Het schijnt best een normale naam te zijn maar ik zie alleen maar het Laven-kraamhuis voor me in de Efteling...
Alle reacties Link kopieren
In 1 gezin:



Djylano Djustus

Django Djulien

Djamilla Petronella
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 31 januari 2017 @ 10:04:

In 1 gezin:



D.jylano Djustus

D.jango Djulien

D.jamilla PetronellaAfgezien van de Dj namen ook heel onhandig voor de administratie/post: D, D en D.

Maar zelfs met initialen 2x D.D. achternaam

Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven