afzwemmen À diploma

21-09-2016 21:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie, de oudste mag zaterdag afzwemmen voor zijn A diploma. We zijn natuurlijk super trots op hem vooral omdat hij een lastige start had en nu binnen 10 maanden mag afzwemmen. Hebben jullie iets speciaals gedaan met het afzwemmen van jullie kind? Zoals cadeutje, taart etc? Iemand misschien nog een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Bos bloemen in het zwembad, taart eten daarna, cadeautje uitgezocht iets later.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
B duurde bij ons vier tot zes weken. Het hangt ervan af of je kind goed onderwater kan zwemmen en de afstanden haalt.
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:24:

[...]





Ik geloof niet dat gaatjes in de oren een wens is van onze zoon hihi, dus daar hebben we gelukkig geen last van.





Oeps... niet goed gelezen... maar iemand had het over gaatjes, dus dacht; ik deel mijn wijsheid
Alle reacties Link kopieren
quote:PattyJupiter schreef op 21 september 2016 @ 21:25:

B duurde bij ons vier tot zes weken. Het hangt ervan af of je kind goed onderwater kan zwemmen en de afstanden haalt.Zal even afwachten zijn. De drie meter haalt hij met gemak, maar weet niet hoe hij het oppakt met de 6 meter. We zullen wel zien
Alle reacties Link kopieren
Maar we gaan er denk ik maar een klein feestje van maken. Want vind het zeker een prestatie. Morgen maar even kijken voor een cadeautje
quote:Star schreef op 21 september 2016 @ 21:12:

[...]





Mijn oudste wilde graag een vishengel, dus die heeft ze gekregen. Vond het wel een leuk idee, je hebt je A, dus nu kan je zwemmen dus mag je vissen.

Dit!

Wij geven geen cadeaus voor diploma's, maar kind kreeg in de week erna wel een opblaasbaar bootje omdat dat nu kon omdat kind kon zwemmen en het zomervakantie was. Tweede kreeg inderdaad ook een hengel zwom ook af tegen de vakantie.
En inderdaad thuis gezellig koffie met wat lekkers.
Cadeau en familie die kan kwam kijken en nam ook een aardigheidje mee. Bij B en C kleiner cadeautje.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw badpak en koffie in het zwembad. Van opa en oma een grote fles doucheschuim.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Hier kreeg zoon bij elk van de drie zwemdiploma's een klein cadeautje (boekje mini loco, boek, nieuweduikbril). Verder alleen applaus en een dikke knuffel.
Zoon heeft in augustus A gehaald na turbocursus van 12 uur. Hij mocht daarna twee cadeau's uitkiezen. Eentje voor mijn rekening en eentje voor de rekening van opa en oma. Hij koos voor Playmobil en Lego.

As zomer gaan we B en C doen via de turbocursus en mijn tweede zoon gaat voor A.
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter met wat beperkingen mag waarschijnlijk binnenkort ook afzwemmen , eerst gaan ze disputatie aanvragen want ze kan een bepaalde slag niet wegens haar cerebrale parese .

En dit kan ze ook gewoon niet lichamelijk al zou ze 7 jaar op zwemles blijven ( borstcrawl) Maar als ze slaagt mag ze een groot cadeau uitzoeken! Haar kennende word het Frozen lego of My little pony kasteel
Alle reacties Link kopieren
Hier net een feestje gevierd omdat de jongste A heeft gehaald, cadeautje erbij, taartje etc. Bij B gaan we het groots vieren en gaat de vlag uit, na twee jaar lang elke zaterdag in het zwembad te hebben gehangen en we niet meer hoeven
Bij A heeft ze gaatjes gekregen (en gewoon daarna er mee door gezwommen na een week).

Bij B zijn we bij het pannenkoekenschip geweest.

Dat laatste wil ze na C ook weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 21 september 2016 @ 22:35:

Zoon heeft in augustus A gehaald na turbocursus van 12 uur. Hij mocht daarna twee cadeau's uitkiezen. Eentje voor mijn rekening en eentje voor de rekening van opa en oma. Hij koos voor Playmobil en Lego.

As zomer gaan we B en C doen via de turbocursus en mijn tweede zoon gaat voor A.Turbocursus van 12 uur, leren ze dan echt zwemmen
quote:tonkje schreef op 21 september 2016 @ 21:18:

En nou heb ik meerdere nichtjes, in Amsterdam en Wageningen. Het viel me heel erg op dat de aanhang in Amsterdam met spandoeken, bloemen, ballonnen kwam aanzetten, terwijl daar in Wageningen totaal geen sprake van was. Terecht vind ik dan. Het is maar A hoor, geen afstuderen van de universiteit.Ik woon vlakbij Amsterdam en hier wordt door velen bij afzwemmen tegenwoordig ook zowat de hele familie verwacht. Met cadeau, snoep, etc. Ik hen met die poepelegein, als tante, niet meegedaan en voor mijn jongens gaat dat dus ook niet gebeuren. Ze mogen een doos LEGO/Playmobil uitzoeken en dan is het klaar.
Een ijsje in het zwembad of thuis een stukje taart. En een boekje van oma.
Bij de oudste bij A een duikbril en zijn we de dag erna mer zijn 2en gaan zwemmen. Bij B een skylander, idd een fototaart met print van diploma en bij C een spelletje voor de DS. Er stond al een weekendje kamperen op de planning, toen heb ik een camping met mooi binnenzwembad uitgezocht.



Bij C was er veel familie, ook van ver, en mocht hij kiezen waar we gingen eten. Dat werd een tapas restaurant met de hele bups.



Bijzondere momenten, ook van onszelf, vieren we altijd wel. Al of niet met cadeautje.
quote:Vl43inder schreef op 22 september 2016 @ 00:07:

[...]





Ik woon vlakbij Amsterdam en hier wordt door velen bij afzwemmen tegenwoordig ook zowat de hele familie verwacht. Met cadeau, snoep, etc. Ik hen met die poepelegein, als tante, niet meegedaan en voor mijn jongens gaat dat dus ook niet gebeuren. Ze mogen een doos LEGO/Playmobil uitzoeken en dan is het klaar.Zelf als moeder vind ik het leuk om wat te geven. Van de rest vind ik het heel gezellig als ze kunnen en komen. Maar niks is verplicht, het is gewoon een extraatje. Leuk als je wel kan, ook echt geen probleem als het niet lukt.
Alleen een cadeautje
Alle reacties Link kopieren
Bij de oudste hebben we er niet zoveel aan gedaan, behalve met de hele familie komen kijken.

Bij de tweede heeft mijn moeder getrakteerd op soesjes (waar hij dol op is). Hij was al bijna 2 jaar bezig, dus het was ook wel echt een prestatie dat ie eindelijk zo ver was.
..
Alle reacties Link kopieren
Cadeautje en bij de Mac eten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips. Het is een snorkel set geworden. En we hebben een zwemtaartje besteld. Nu nog een nachtje slapen en dan is het zover. We gaan er een klein feestje van maken
Wat leuk! Veel success en plezier!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, het zal vast goed komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven