Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Fashionvictim; shoesme heeft stap-schoentjes vanaf maat 18 (voor kleine stukjes buiten kan dat wel) en loopschoentjes vanaf maat 19 (de extreme flex)
Alle reacties Link kopieren
Braqeez is er ook vanaf 19. Heb je ook modellen van met flexibelere zolen.



Bij Nelson kan ik bellen van tevoren zodat je de goede maat op voorraad hebben van schoenen die ik wil passen. Misschien is dat een idee, om eerst online te zoeken en dan te bellen en passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:siska74 schreef op 17 februari 2017 @ 22:39:

Fashionvictim; shoesme heeft stap-schoentjes vanaf maat 18 (voor kleine stukjes buiten kan dat wel) en loopschoentjes vanaf maat 19 (de extreme flex)Och jee en die gaan dan maar tot 22. Mijne heeft nu al 22-23. Wordt dan zeker een zoektocht als hij straks schoenen moet...
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 17 februari 2017 @ 22:19:

Ja, dat is dus elke keer het probleem, dat de loopschoentjes allemaal pas groter beginnen dan haar voetjes groot zijn. Ze heeft echt nog babyvoetjes, dus zelfs hele smalle loopschoentjes zijn niet alleen te groot maar ook altijd te breed, d'r voetjes zwemmen erin.Gewoon een goede schoenenzaak binnenlopen. De mijne heeft maat 18 en goede Bunnies voor buiten. Maar zou ze wel laten aanmeten in een goede zaak en haar daar laten lopen om te kijken of ze er goed op kan lopen. En je hebt in 18 en 19 inderdaad minder keuze.
quote:Frizz schreef op 17 februari 2017 @ 22:45:

[...]





Och jee en die gaan dan maar tot 22. Mijne heeft nu al 22-23. Wordt dan zeker een zoektocht als hij straks schoenen moet...



De 'flex' van Bunnies zijn ook heel flexibel en gaan tot maat 25 of 26.

M'n zoontje z'n eerste paar was ook 22, hij loopt nu op 25, maar 26 staat al klaar, nog steeds flex-zolen (Braqeez heeft (bijna) dezelfde zolen als bunnies, ook tot maat 26 flexibel)
Alle reacties Link kopieren
Zoon ben ik begonnen met maar 21 van Bunnies. Shoesme valt trouwens echt wel een maat kleiner dan andere merken... ze was opgemeten op 19 en ik heb daarvan toen 20 gekocht en na groeispurtje zitten we nu in 21 (van Shoesme)
Over schoenen; ik heb de runflex schoentjes van shoesme gezien en denk daarover als tweede paar (heb nu hoge schoentjes klaar staan en wil een tweede paar erbij) maar de leuke die ik op de site van shoesme zelf zie kan ik nergens (online) vinden, allen maar modellen die ik niet mooi vind, zo irritant.

https://www.shoesme.nl/shoesme-runflex- ... -rf7s048-b



https://www.shoesme.nl/shoesme-runflex- ... -rf7s049-b
Alle reacties Link kopieren
Ha dank dames, ik ga die schoentjes van shoesme eens bekijken!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 17 februari 2017 @ 13:48:

Ik kijk eigenlijk voor het eerst bij Wehkamp maar daar is ook veel leuks zeg.



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



Deze stond tussen de meisjes, maar vind het leuker voor jongens. Zal wel unisex zijn.



[afbeelding]Dat jurkje is super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Babyschoenen: ik heb goede ervaringen met Falcotto Naturino, Jochie en Bunnies.



Hier heeft zoon na 3 maanden al een gat in de neus van zijn schoen. Leuk dat rauschen op het schoolplein. Er staan al schoenen klaar in een maat groter, maar die past hij echt nog niet, dus ik heb maar nog een paar in zijn huidige maat besteld. Hij wilde zelf graag schoenen met draken erop, maar ik heb hem ervan weten te overtuigen dat die niet bestaan. Nu zijn het deze geworden:



Alle reacties Link kopieren
DPAM ken ik nog niet, moet ik ook nodig eens gaan kijken zie ik.



En die jas van Wehkamp is ook leuk zeg!
Ik heb ook wel wat gehad aan de schoenentips voor FV, ik ga ook even speuren (hier nog geen lopende dochter, maar begint al héél voorzichtig te experimenteren met lopen langs de tafel).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn dochtertje schoentjes in maat 18 gehaald bij de zara. Bij de schoenenwinkels geen succes en daar meerdere modellen vanaf maat 18
Hoe valt Prenatal doorgaans bij jullie? Zie er dit leuke jurkje voor m'n jongste en zit nu in maat 80/86. Maar 86 is de laatste verkrijgbare maat zie ik.







Awww, cute!



Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk goed op de maat vallen. Heb een aantal keer iets van de sweet petit lijn gehad en altijd de 'echte' maat genomen. Met dit jurkje zou ik 86 wel durven hoor.
Alle reacties Link kopieren
ik vind prenatal meestal erg lelijk worden in de was... al moet ik zeggen dat ik nu 1 shirt voor onder een jurkje heb (kon de goede kleur verder nergensvinden) die wel goed blijft. valt wel op maat op zich.
Qua schoentjes hier heel vaak Adidas gehad. Dochter liep met maat 18 en die hadden ze van Adidas. Die hebben ook een zooltje dat eruit kan en daar staan streepjes op waaraan je kan zien of ze goed passen.

Verder heb ik eigenlijk nooit van die hele dure schoentjes of merken gehad. Altijd een paar Adidas en dan wat schoenen erbij van h&m, van haren en next. En uggs in de sale. Toms heeft ze ook gehad voor de zomer. Dochter liep en loopt overal prima op. Ik heb wel meestal veel schoenen. Ik wissel graag af bij haar
Misschien een goed moment om Prenatal eens uit te testen, eens kijken hoe het zich houdt. Bedankt voor het advies!
Alle reacties Link kopieren
Leuk jurkje! Prenatal vind ik normaal vallen. Hij lijkt qua model wel vrij kort, dus ik zou hem niet al te klein kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:siska74 schreef op 17 februari 2017 @ 22:54:

[...]





De 'flex' van Bunnies zijn ook heel flexibel en gaan tot maat 25 of 26.

M'n zoontje z'n eerste paar was ook 22, hij loopt nu op 25, maar 26 staat al klaar, nog steeds flex-zolen (Braqeez heeft (bijna) dezelfde zolen als bunnies, ook tot maat 26 flexibel)Oh dat stemt hoopvol. Heel veel fijne slofjes heeft hij nooit gepast, die gaan dan bv tot 19.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 18 februari 2017 @ 07:10:

Hoe valt Prenatal doorgaans bij jullie? Zie er dit leuke jurkje voor m'n jongste en zit nu in maat 80/86. Maar 86 is de laatste verkrijgbare maat zie ik.



[afbeelding]





[afbeelding]Prenatal viel bij mijn dochter zonder uitzondering altijd heel klein. Is ook best baggerkwaliteit. Ik koop er al sinds maat 68 dus niks meer.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Pas ook op Fleet dat Prenatal echt belachelijk lange levertijd heeft. Ik heb er 1 keer in de sale best wat dingetjes gekocht toen mijn dochter dus nog in maat 62-68 zat en het duurde 11 dagen!!! voordat ik mijn bestelling binnen had. En toen paste ze serieus vrijwel niks meer, in maat 68. Heb toen 1 jurkje gehouden dat lijkt op het jurkje dat jij nu post en dat was en erg kort, meer een soort tuniek/shirtje dan een jurkje, na 1 keer wassen al lelijk en heeft ze welgeteld 3 keer aangekund totdat ze er bijna letterlijk uitbarstte.
Am Yisrael Chai!
Ik vind prenatal ook heel klein en vooral smal vallen (en dat terwijl mijn oudste vrij smal is). Kwaliteit vind ik wisselend; weleens een simpel shirt gekocht en dat is toch wel een heel seizoen mooi gebleven, maar andere dingen werden snel vaal.
quote:fashionvictim schreef op 17 februari 2017 @ 22:19:

Ja, dat is dus elke keer het probleem, dat de loopschoentjes allemaal pas groter beginnen dan haar voetjes groot zijn. Ze heeft echt nog babyvoetjes, dus zelfs hele smalle loopschoentjes zijn niet alleen te groot maar ook altijd te breed, d'r voetjes zwemmen erin.Shoesme babyproof. Vanaf maat 18. Dochter gebruikt ze ook nog en loopt er super op. Ze vallen wel een maat kleiner dan andere schoenen. Van shoesme heeft ze maat 22 En van bobux step up zit ze tussen 20 en 21 in. Bobux begint trouwens ook bij maat 18 in de step up lijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven