Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Wat leuk MLAT! Van harte gefeliciteerd!



Whomi, dat in het ergste geval, dan is het wel leuk voor op d'r kamertje. Vind ze zo schattig. Als je ooit nog eens in de Disney Store komt in Parijs moet je daar ook eens kijken naar de stoffen poppen Whomi. Heb afgelopen oktober daar een Ariel en Sneeuwitje gekocht voor de meisjes. Ook zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor zooneen superleuke trui gescoord op vintykids. Brede strepen in blauw, lichtgrijs, donkergrijs, zwart en rood met een grijs-blauwe capuchon. En het blauw is bij toeval precies dezelfde kleur als een broek die ik onlangs voor hem besteld had. Staat echt superleuk!



En bij C&A heeft hij onlangs een zeer vrolijke geel/groene trui met een bulldozer erop uitgezocht. Had de kleur zelf niet gekozen, maar het staat hem leuk en hij vindt hem erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

hoe oud is je andere zoontje?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mylittlelittle appletree!



Ga Morgen even die slabben opzoeken. Knoeierd hier in huis..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties, onze andere zoon is nu bijna 1,5. We hebben nog wel spullen van hem, maar ik wil ook wat nieuwe dingen. Vooral 2 nieuwe setjes voor mee naar het ziekenhuis, een eigen eerste pakje. Heb zo'n zin om nu echt te gaan schoppen!
quote:my-little-appletree schreef op 23 februari 2017 @ 14:37:

We krijgen een zoontje!!! Nog een jongen er bij!!



Dit weekend ga ik shoppen, wat leuke kleren zoeken Gefeliciteerd, leuk!!!
quote:my-little-appletree schreef op 23 februari 2017 @ 21:15:

Bedankt voor de felicitaties, onze andere zoon is nu bijna 1,5. We hebben nog wel spullen van hem, maar ik wil ook wat nieuwe dingen. Vooral 2 nieuwe setjes voor mee naar het ziekenhuis, een eigen eerste pakje. Heb zo'n zin om nu echt te gaan schoppen!

Van harte gefeliciteerd! Wat leuk, twee jongens

Veel plezier met nieuwe kleertjes shoppen.



Misschien wil je dit weten... Bobo Choses heeft 50% sale op de laatste items.

Ik had net 5 items in mn winkelwagentje gedaan, kostte bij elkaar 89 euro met daarbij nog 7 euro verzendkosten...

Ik heb de site maar weer weg geklikt. Buh, zulke aankopen kan ik dan toch niet doen.
Heeft iemand ervaring met de Baby Bunnies JR schoentjes? Dochter heeft nu de eerste schoentjes van de oudste aan, Shoesme schoenen in maat 21. Ik vind de Bunnies schoentjes er een stuk zachter (meer pantoffel achtig) uitzien, klopt dat? Zijn ze ook geschikt voor lopen?



Alle reacties Link kopieren
Dochter heeft baby Bunnies, geadviseerd door de speciaalzaak als goede eerste loopschoentjes. Ze loopt er heel goed op buiten. In de winkel liep ze op deze beter dan op die van shoesme. Maar die ik heb zijn geen pantoffels hoor, wel echt schoentjes. Ze heeft deze:



Gefeliciteerd MLAT! Ben benieuwd wat voor pakje je uitzoekt.



Pimpelmees ik ben dit berenshirt net tegengekomen bij Wolf & Wolkje:



[img]null[/img]
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de beer wel schattig... de kleur is het echter helemaal niet... dan lijkt het dat ik een ziek kind heb maar thnx voor het spotten :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter had ook Bunnies toen ze nog niet / net liep, prima schoentjes. Ze leken qua stevigheid wel meer op die van Chica dan op die jij post Fleet. Maar mijn dochter moest juist wat steviger schoentjes op specifiek aanraden van de fysio destijds. Over het algemeen zou juist dat het wat pantoffelig is geen punt moeten zijn, voor de eerste schoentjes geldt hoe soepeler hoe beter. Tenzij de zolen zo dun zijn dat je alle oneffenheden op straat erdoorheen voelt, dan lijken ze me niet prettig. Mijn dochter heeft nu naast haar wat steviger schoenen van Falcotto ook nog babyschoentjes van Keq die wat meer aanvoelen als leren slofjes en heel dunne zooltjes hebben, met van die nopjes eronder. Daar laat ik haar geen enorme einden op buiten lopen en niet op heel oneffen terrein, maar voor kleine stukjes gaat het prima. Dus als je dochter voorlopig toch nog geen kilometers loopt kan het volgens mij prima. Deze zijn het, dan kun je vergelijken hoe de dikte/stevigheid is:

Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 24 februari 2017 @ 10:20:

Heeft iemand ervaring met de Baby Bunnies JR schoentjes? Dochter heeft nu de eerste schoentjes van de oudste aan, Shoesme schoenen in maat 21. Ik vind de Bunnies schoentjes er een stuk zachter (meer pantoffel achtig) uitzien, klopt dat? Zijn ze ook geschikt voor lopen?



[afbeelding]



Ik heb net Bunnies Jr voor mijn dochter gekocht, maar niet uit deze lijn die jij post. Bunnies heeft net als Shoesme verschillende lijnen, deze die jij post zijn echte babyschoentjes voor kindjes die alleen kruipen en net beginnen te staan. Om te lopen moet je de opvolgende lijn hebben, die heten geloof ik flex.

Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee, schoenen kopen was nogal een ding zoals je weet, ben echt weken op zoek geweest maar de Bunnies zitten goed, staan leuk, dochter stapt er trots op rond en ze waren beduidend vriendelijker geprijsd dan de shoesme schoentjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Die Bunnies die jij post zijn Baby Bunnies Jr, en die hebben dezelfde soort zooltjes als de schoentjes die Nicole post. Dat zijn dus niet echt loopschoentjes, maar ze hebben wel een stuk meer grip dan leren babyslofjes als Aapies enzo. Dus meer geschikt als ze net gaan staan en optrekken aan de tafel enzo. (Jaja, ik ben inmiddels expert, ).
Am Yisrael Chai!
Wij zijn ook heel tevreden over de Bunnies jr schoentjes. Jongste loopt nog niet maar dit zijn wel al schoentjes ipv slofjes die hij hiervoor had of de schoenen die hij alleen "voor de looks" had/heeft. Schoentje is ons ook geadviseerd in de schoenenzaak. Ze zijn niet geschikt om echt buiten op de stoep of in het gras te gaan lopen/spelen maar tegen de tijd dat hij daar aan toe is zal hij ook wel een nieuwe maat nodig hebben.
Ah, super bedankt voor de adviezen! Klinkt wel als een schoentje voor haar. Ze loopt ook nog niet echt, stapt wat aan de handen en langzaam aan de tafel. Ga ik eens rondkijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg lastig om een eerste pakje te vinden voor nr 2... Bij de eerste vond ik hem zo leuk en zo goed staan dat ik het pakje ook groter gekocht heb zodat het bij de eerste verjaardag nog een keer gedragen kon worden, dan zie je ook hoeveel hij gegroeid was in die tijd. Hij dragen die grote maat nu nog en het zit bij hem echt goed. Zo verliefd als ik toen was op dat pakje heb ik bij niks anders, maar misschien kan dat ook niet. Of niet tot het zo ver is dat de kleine het ook draagt.. Dat dat een deel van de verliefdheid is op dat setje.



Dit was het setje van onze oudste:







Iemand een suggestie voor een (eerste) setje dat een beetje bij die smaak past?
quote:NYC schreef op 25 februari 2017 @ 11:58:

Wij zijn ook heel tevreden over de Bunnies jr schoentjes. Jongste loopt nog niet maar dit zijn wel al schoentjes ipv slofjes die hij hiervoor had of de schoenen die hij alleen "voor de looks" had/heeft. Schoentje is ons ook geadviseerd in de schoenenzaak. Ze zijn niet geschikt om echt buiten op de stoep of in het gras te gaan lopen/spelen maar tegen de tijd dat hij daar aan toe is zal hij ook wel een nieuwe maat nodig hebben.Klopt het dat deze Bunnies Jr behoorlijk prijzig zijn? ik zie op verschillende sites dat die schoentjes voor 59 euro te koop zijn. voor enkel binnenshuis vind ik dat dan best duur.
Hoe vinden jullie dit soort slofjes voor de eerste stapjes?



Mijn oudste is van juni en liep met 15 maanden, dus in september en zij kon dus binnen oefenen op blote voeten. Nu vind ik het toch wat koud nog. Volgens mij kunnen pantoffels best hoor, maar mij spreken die zooltjes wel aan. Mijn oudste moest toch even wennen met echte schoentjes aan haar voeten destijds, deze lijken me een fijne tussenstap. Toch een zooltje, niet zo slap als pantoffels, maar ook geen zware schoen.



Geen idee of dat gegrond is hoor.



Wel heel schattige pantoffeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Voor binnen lijken die slofjes me prima, voor buiten zou ik toch iets met iets meer zool doen. Dan lijkt het me wel prettig met alle oneffenheden/steentjes/takjes, maar binnen op bloten voeten of zulke slofjes dat het net iets warmer is.

Maar voor onze zoon hebben we ze nooit gebruikt, die leerde lopen op blote voeten en daarna zijn we gelijk voor 'echte' schoenen gegaan dus ik spreek niet uit ervaring.
thnx fleet voor je uitleg, mijn zoon is nu 13 maanden en loopt aan de hand, op zijn sokken met grip lukt het best

maar deze slofjes lijken mij dus ook prima en niet duur (20 euro)



deze zijn ook leuk

quote:my-little-appletree schreef op 25 februari 2017 @ 20:04:

Voor binnen lijken die slofjes me prima, voor buiten zou ik toch iets met iets meer zool doen. .ja precies dat snap ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 24 februari 2017 @ 21:10:

Mijn dochter had ook Bunnies toen ze nog niet / net liep, prima schoentjes. Ze leken qua stevigheid wel meer op die van Chica dan op die jij post Fleet. Maar mijn dochter moest juist wat steviger schoentjes op specifiek aanraden van de fysio destijds. Over het algemeen zou juist dat het wat pantoffelig is geen punt moeten zijn, voor de eerste schoentjes geldt hoe soepeler hoe beter. Tenzij de zolen zo dun zijn dat je alle oneffenheden op straat erdoorheen voelt, dan lijken ze me niet prettig. Mijn dochter heeft nu naast haar wat steviger schoenen van Falcotto ook nog babyschoentjes van Keq die wat meer aanvoelen als leren slofjes en heel dunne zooltjes hebben, met van die nopjes eronder. Daar laat ik haar geen enorme einden op buiten lopen en niet op heel oneffen terrein, maar voor kleine stukjes gaat het prima. Dus als je dochter voorlopig toch nog geen kilometers loopt kan het volgens mij prima. Deze zijn het, dan kun je vergelijken hoe de dikte/stevigheid is:

[img]http://www.schuurman-schoenen.nl/img/ro ... _71229.png[/img]Hee die heeft mijn dochter ook!! Waren niet duur, alleen ze zijn nog iets te groot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven