Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Wat is zwoerdje schattig! dochter was ook zo'n bollie toen ze klein was. Had echt een bolle toet



Maar was bij de geboorte maar 3180 gram, vrij klein vergeleken met de meeste kindjes hier. Ze was een week te vroeg en de hele bevalling (vanaf de eerste steekjes/wee totaan dat ze eruit was) duurde maar 4,5 uur daar was ik wel echt blij mee! Ze lag wel bijna in de lift van het antonius trouwens haha



Leuke kindjes ook gatti! Ze lijken op elkaar schattig koppie heeft je zoontje!
Dan zat het allemaal in haar wangen zeker, DH



Ik ben zelf ook lang en vrij breed gebouwd, dus zelfs die enorme kinderen ging nog vrij makkelijk. Maar inderdaad, ik denk dat het wel uitmaakt of een kindje drie weken te vroeg of twee weken te laat is. Ook voor de zwangerschap, ik vond die twee extra weken in een periode met warm weer best wel zwaar! Helemaal omdat mijn man nog tot vlak ervoor in het buitenland zat voor werk en ik op twee hoog woon
Alle reacties Link kopieren
Ik was heel bang om te bevallen. Ik weet nog dat de Yogajuf, en tevens verpleegkundige op de zwangrschapsafdeling van ´t ziekenhuis, zei: Bij bijna alle vrouwen gaat bevallen gewoon goed, alleen als je je hele leven aan ballet hebt gedaan kan ´t moeilijk zijn ivm met verdraaide bekken.

Gelukkig dacht ik, dat heb ik niet!

Oja, zei ze, en als je veel paard hebt gereden, dan heb je ook kans op nauwere bekken.

En ja hoor, heel mijn leven paard gereden, waarvan 20 jaar iedere dag.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh nee! Dat wil je dan niet horen hè.. Ben ik even blij dat ik altijd aan zwemmen heb gedaan
Jeetje wat een grote baby's idd.



Ik had wel een mini, maar 2500gram. Ze heeft nooit baby spek gehad, vind dat altijd zo heerlijk aan babys van die spekbillen
*Whaa, durf het toch niet, zo'n foto van mijn kind op het forum Maar wie 'm van het schrijfclubje eens wil zien, pb maar, heb een leuke foto!*



DH, je mag het hondjesshirt hebben! Als je mij even pb't dan doe ik het morgen nog op de post!
Zijn er trouwens meer mensen die het leuk vinden om behalve dit forum ook mee te schrijven in een (besloten) FB-groep? Bedacht me dit net omdat ik het toch net een te groot forum vind om er een foto van zoon op te laten staan. En is natuurlijk ook leuk om dan eens wat foto's te kunnen laten zien waarvan alleen de groepsleden van FB ze kunnen zien. Of tips uit te wisselen zonder dat half Nederland net dat leuke artikel wegkaapt?



Voor degenen die het niet willen geen ramp, we schrijven ook hier natuurlijk door. Maar is er animo voor?
Ahh ik wil wel, maar ben ook een schijtert NYC
Ik was jullie even kwijt!

Maar ik ben er ook weer



NYC, dat heb ik ook. Ik vind het al lastig om kleding te plaatsen omdat ik bang ben herkend te worden...



Zwoerdje ziet er lief uit! En idd helemaal niet dik! Ik ken meerdere jongetjes van dezelfde leeftijd en die zijn spekkiger! Ik vind het trouwens wel een heel lieve bijnaam
Anders richt ik 'm gewoon op en wie zich wil aansluiten meldt dat dan even aan mij per pb. Ik maak er een geheime groep van zodat niemand van buitenaf de leden kan bekijken. Ook voor de naam van de groep pb mij maar.



Eén probleem: ik probeerde net een groep te maken en moest een vriend toevoegen. Nu wil ik eigenlijk alleen echt mensen die hier ook actief meeschrijven.

Dus: wie durft mijn eerste fb-vriend te zijn voor de groep. DH, jij vast wel toch?
Ikke wel! en je hebt pb trouwens!
Ik ook hoor NYC! Met siska ben ik trouwens al bevriend op Facebook voor ons uitgerekend topic.

Je hebt inmiddels bericht als het goed is
Ik zit op een Frans instabiel wifinetwerk, maar ik heb ook een pb gestturd. Ben graag van de partij!
Ik wil ook nyc!
Me too!



Oh wat een grote kindjes.

Mijn tweede was precies 4 kg en 55 cm maar hij kwam wel al met 38 + 3 ter wereld. Ben blij dat ik niet over de datum liep met hem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen Feestboek...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me ook wel aanmelden voor de FB groep :-) Ik heb dat op een gegeven moment ook gedaan met mijn 'uitgerekend begin mei' groepje en ik merk dat het reageren en bijhouden iets makkelijker gaat.

En foto's zijn altijd leuk!
Alle reacties Link kopieren
Oh en zoon was bij geboorte 3236 gram en nu (bijna 12 weken) ruim 5,5 kilo denk ik. Maandag weer naar het cb. Een lekker fijn mannetje
Ik log nu pas in en zie dat ik veel pb's heb, even de tijd nemen alles te lezen en beantwoorden, even geduld

Lemoos, anders een idee om een account aan te maken evt met een alias speciaal voor de (foto's/schrijf)groep?
Ik wil ook wel!

Ben ook erg blij met de groep waar ik met Cheery in zit op Facebook, echt gezellig en het delen van foto's en zo is ook makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook :-)



En ik heb alle foto's gemist... Balen. Moest werken en kinderen in bad doen enzo. Ik had ze met z'n tweeen in een babybad gepropt, past best :-D
Ik ben druk bezig met het beantwoorden van alle pb'tjes en het uitnodigen van mensen via PB.

2 personen nu toegevoegd na eerst vriendschapsverzoek te hebben verstuurd en zo een vriend aan de groep toegevoegd.



Aantal mensen hebben als het goed is een uitnodiging via de e-mail gehad, even afwachten of deze goed aankomen.



Alleen op gebruikersnaam toevoegen lijkt nog niet te lukken maar ik weet niet of dat komt doordat de groep "geheim" is. Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je eerst iemand toevoegen als vriend en daarna kun je diegene toevoegen aan de groep, toch?
nyc, ik heb je een nwe pb gestuurd, kan de groep niet vinden!
Ik heb 'm even tijdelijk op Besloten gezet.

Hopelijk kan iedereen hem dan wel vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven