Baby- en Kinderkleding deel VI

25-06-2015 14:40 2990 berichten
Alweer het zesde deel van het Baby- en Kinderkledingtopic!!!



Vaste meeschrijfsters op dit topic zijn:



annavanandelledochter maat 116/122Bengeliezoon maat 98zoon maat 56/62Bubbelwijndochter

maat 134/140dochter

maat 122/128Desperate Housewivedochter feb. 2012

maat 104/110Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 104/110googlettezoon mrt. 2012

maat 98/104dochter feb. 2014

maat 80Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 104/110Lemoos2zoon okt. 2010

maat 104/110Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80modus_zoon maat 104zoon maat 86Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 92babyzoon op komst

maatje newbornqueenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 86/92rendier87zoon maat 86/92zoon maat 50/56siska74zoon sept. 2014

maat 80Sorendezoon aug. 2014

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98





Hier vind je deel V:

Baby- en Kinderkleding deel V
Ik vind die tekst ook echt vreselijk! Hoe bedenken ze het voor kinderen

Dochter heeft wel wat shirts met tekst zoals Hello spring, life is fruity en Daddy is my superhero and I'm his biggest fan dat vind ik dan wel schattig.



Heb tot nu toe goede ervaringen met Z8. Borgvest is nog mooi en haar jurk en legging ook. Dus heb goede hoop



Kik is idd voor meisjes wat leuker dan voor jongens. En ik vind het dan ook vaak voor baby's nog leuker dan voor oudere kindjes. En ondergoed idd, daarom baal ik ook dat hier nog geen primark zit want daar is ondergoed niet duur en goede kwaliteit.



Sorende : gefeliciteerd! Leuk, tante!



Ik heb zojuist deze nog gekocht







Dochters MLP bikini is verkleurd door die zonnebrand. Echt een viezig ding nu. En haar andere badpak zag ik ook al verkleuren, dus een nieuwe was wel nodig. En ze is gek op Stoert, zoals ze hem noemt

Heb hem bij de jumbo gekocht overigens.



Gatti : niet twijfelen over de Toms! Gewoon doen! Hier zitten ze nu prima bij dochter. Ze zijn wel wat wijd, maar daar is dochter nu aan gewend en ze loopt er prima op zonder dat ze eruit schiet nu
Van de rokken stof hadden ze ook een jas, die von dochter geweldig, Maar was Maar maat 116, en die zat al niet Meer echt ruim bij de mouwen. Zie dat ze online nog wel een maat 122 hebben, Maar zou dat volgend voorjaar ook nog passen?
Leuk geslaagd Anna! Ik zat laatst ook op die website te kijken, ze hebben echt leuke dingen. Maar het is mij weer gelukt om niets te kopen. Ik word nog een echte krent op deze manier.

Hoe oud is je dochter ook alweer Anna? 4 of 5. Mijne is uit 2009 en droeg afgelopen winter een jas maat 122/128.



Kik ken ik niet.

Leuk badpak DH,als ze veel zwemmen gaat het hard met die badpakjes he?



Sorende; ik zou wel iets 'liefs" kopen, maar dan zonden ruches. Misschien is ze nu hormonaal en vindt ze het geweldig. Ken wel meer vrouwen die dat doen bij het horen dat het een dochter wordt. Maar als over een tijdje de hormonen weer kalmeren is ze blij met jouw kleertjes.



Ik wil ook weer eens naar de Primark. Misschien in de vakantie. Neem ik de meiden mee. Maken we er een dagje van!
Ze is van januari 2010, dus al 5. En haar winterjas afgelopen winter was ook al 122/128 dus ik denk dat hij het als voorjaarsjas niet gaat redden. Dan zou het echt als jasje voor gewoon zo aan in de winter over een longsleeve oid.
Owja, Sorende, ik zou gewoon iets kopen wat jij leuk vind. Ze vind jouw stijl leuk en dat zijn geen ruches gewoon iets doen wat jij echt mooi vind dus!
Haha dat shirt met die poes! En dat Minion badpak is leuk DH! Man heeft een ding voor minions dus zoontje heeft er ook al e.e.a. van maar geen kleren. Bij Next hebben ze zo'n leuke swimsuit maar dat is alleen in de UK :( Hier bij de jumbo hebben ze geen kleding, terwijl het best een grote is.



Oké, ik doe inderdaad geen overdreven blingbling-ruches-kantjes-jurk. Ik denk dat ik bij Next ga bestellen daar hebben ze lieve dingen die ik leuk vind en denk/hoop zij ook wel. En ik hoop ook meteen wat leuks uniseks voor m'n nichtje/neefje .
Hier stond een klein schap bij de jumbo. Ook jongenszwembroeken en pyjama's enzo. En handdoeken ook! Misschien toch nog eens goed kijken of hij niet ergens verstopt staat? Ik weet ook niet hoe lang hij er al staat. De onze is ook wel redelijk groot, maar niet super groot ofzo
Leuke schoenen NYC, vind ze helemaal niet voor de zomer eigenlijk....



Bij de primark heb ik af en toe wel wat leuks, maar inderdaad veel meer voor meisjes dan voor jongens.

Dat broekje met die fietsjes heb ik over staan twijfelen, maar uiteindelijk niet gedaan, ik had al redelijk wat kort en twijfelde nogal over het zomerse weer.

Al wordt het komende week wel echt korte broeken weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 28 juni 2015 @ 12:50:

Deze slaat bv ook nergens op: http://www.kleertjes.com/S.Oliver-.5049 ... olor:blauw;#

Maar suggereert in ieder geval niet dat een peuter een geile bok is.







Teksten zijn ook niet mijn ding.



NYC, die schoenen zijn echt heel leuk. Waar heb je die gekocht? Vind ze ook wel wat voor mijn dochter.

Ik heb Clic! laarsjes gekocht voor in het najaar en verder nog zoekende naar een paar hoge sneakers.
Nog even geshopt bij h&m



Super leuk DH!



Ik ontdekte nog allemaal kado bonnen van oa de h&m. Moet ik binnenkort toch eens opmaken
Ik ben benieuwd hoe de lichtblauwe je dochter staat, DH. Ik vind de shirtjes wel leuk! Ik krijg morgenavond de V&D-bestelling binnen.




Zag deze bij bol.com moest gelijk aan ons topic denken

Vind dit voor zo'n mannetje van 3 overigens wel humor.
Samosa, ik heb de schoenen bij kleertjes.com gekocht.

DH, echt superleuke shirtjes!
quote:Sitka schreef op 29 juni 2015 @ 20:53:

Ik ben benieuwd hoe de lichtblauwe je dochter staat, DH. Ik vind de shirtjes wel leuk! Ik krijg morgenavond de V&D-bestelling binnen.Hij is een beetje groenig-blauw. Ze heeft ook deze : http://tablet.hm.com/nl/product/34192?article=34192-E

Die lichtgroene met hello spring erop. Beetje vreemd, want bij die kleur staat ook een wit shirtje op de foto. Maar die lichtgroene staat zo leuk! Maar daar zit koffie in wilde dezelfde, maar die kon ik niet vinden dus heb nu een beetje iets in dezelfde kleur gekocht

Wat heb je besteld bij v&d?
Ooh wat balen van die koffie? Net door jullie gebeurd? Of pas te laat opgemerkt thuis?
quote:NYC schreef op 29 juni 2015 @ 21:50:

Ooh wat balen van die koffie? Net door jullie gebeurd? Of pas te laat opgemerkt thuis?

Dochter drinkt koffie... dus man liet haar een slokje drinken op vakantie en dat ging dus niet goed. Ze drinkt ook zo de kop koffie van de kdv-leidster leeg samen met een ander kindje

Maar had het shirt al gewassen op vakantie, maar ging er niet helemaal uit. Nu zit hij in de machine met groene zeep en vanish.
quote:googlette schreef op 29 juni 2015 @ 21:30:

[afbeelding]



Zag deze bij bol.com moest gelijk aan ons topic denken

Vind dit voor zo'n mannetje van 3 overigens wel humor.Deze vind ik ook wel leuk! Het is heel wisselend qua teksten. Sommige zijn wel echt leuk en schattig, zoals deze idd
Alle reacties Link kopieren
Mijn peuter is dol op Starbucks
Balen DH :( Het gebeurt ook altijd op de leukste kleren...

Hier wordt ook mijn kopje leeggedronken door zoon als ik niet uitkijk, compleet een 'nt nt aaaaah' geluidje erbij (hoe leg je zo'n geluid in 'geschreven taal' in godsnaam uit). Grappig iig.
Ow gelukkig, niet de enige koffiedrinkende dreumes/peuter dus! ik voelde me al zo'n ontaarde moeder haha! Mijn man is ermee begonnen. Af en toe een lepeltje koffie geven. En inmiddels drinkt ze bij alle bekenden de laatste slok op. Ik drink het zelf niet, alleen starbucks idd
En idd, altijd de leukste kleding. Afgelopen week chocolademelk over haar "daddy is my superhero and I'm his biggest fan" shirt van next. Dat is er na 3 keer wassen (waarvan 1 keer op 60 graden) met groene zeep en vanish wel uit gegaan gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Zoon krijgt de laatste paar slokken van mijn Starbucks. Dat koop ik zo ongeveer 2x per jaar, maar ik kwam er dus achter dat hij dat super lekker vindt. Laatst kwam ik met een frappucino thuis met nog 3 slokken er in. De koffie icm de beker met het rietje vond hij helemaal geweldig. Misschien maar eens een decaf tall frappucino voor hem kopen :-)
Koffie ??!!! Dat drink ik zelf nog niet eens
Ik dus ook niet en dochter drinkt ook echt alles, zwart, met melk, suiker, espresso...en alles vind ze lekker ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven