Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Die zakjes eten hebben wij nooit gegeven. Onze kinderen weten niet dat dat bestaat.
Die zakjes hebben wij hier ook weggehouden. Maar de pop draagt wel luiers want dat hoort bij een baby



Als flesje heeft ze zo'n magisch flesje van de action. Koste geloof ik 69 ct en heeft een dubbele wand waar de witte vloeistof in 'verdwijnt' waardoor het net lijkt alsof de pop het opdrinkt. Staat bij de poppenspullen.



Qua kleertjes past babyborn maat 44. Dat zijn prematuur baby kleertjes dus niet overal te koop. Wij hebben een combi van echt bb poppenkleertjes, action poppenkleertjes en zelf gemaakte poppenkleertjes.
Nou, hij begon gelijk: "O, o, mama! Fles is op! Doettie niet! Water in!" Te laat met de dubbele wand-fles ;) Maar dat groot wel op... Maar die papjes ga ik nu niet aan beginnen, nee.



Zelf naaien kan ook nog inderdaad Als hij er vaak mee blijft spelen, dan zal ik i.i.g even een paar luiers naaien, zodat alles een beetje droog blijft. (Of koop ik hele kleine als ik te lui ben )
Die kleine luiers heb ik bij Kruidvat gekocht, eigen merk. De allerkleinste maat, new born. Kost 5,- voor 23 stuks of zo.



Ik wil nog wel een keer een draagzak naaien.
quote:stempelinkt schreef op 03 april 2016 @ 14:03:

Die zakjes eten hebben wij nooit gegeven. Onze kinderen weten niet dat dat bestaat. Hier ook, mijn dochter was verbaasd dat andere Baby Borns het wel hadden. Maar wij hebben een andere versie.
quote:Sorende schreef op 03 april 2016 @ 13:38:

Vraagje! Past Baby Born babykleertjes en zo ja, welke maat?



Morgen komt de pop binnen voor m'n zoontje en ik ben nu toevallig weer dingen op zolder aan het opruimen Hier heeft Baby Born oude babykleertjes van de meiden. Een paar setjes hebben we daarvoor bewaard.
quote:reisa1978 schreef op 05 april 2016 @ 21:07:

[...]

Hier ook, mijn dochter was verbaasd dat andere Baby Borns het wel hadden. Maar wij hebben een andere versie.



Het is eigenlijk wel grappig dat die BabyBorn de duurste was in de speelgoedwinkel, terwijl ze heel veel niet kan.

"En dan hebben we nog deze, dat is onze meest luxueuze variant. Zonder batterijen, beweegt niet, maakt geen geluid dus ze kan huilen zonder dat je er last van hebt. Ze heeft een heel bijzondere functie: ze kan echt eten & poepen. Maar mooier nog: dat hóeft niet. Heel veel kinderen weten geen eens dat ze dat kan." En dan iedereen: "Ja, die nemen we!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven