Hoe ervaar jij..... Deel 13

19-07-2011 15:37 1478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 12



Uk, wat een weg te gaan nog zeg. Wel heel fijn om te horen dat de operatie geslaagd is, dan is het alle ellende uiteindelijk een keer waard. Maar voor nu wel heel veel sterkte...



Dan valt het hier allemaal wel wat mee, net als Ayla veel mensen om me heen met wie het niet helemaal goed gaat en druk aan het zorgen. Maar bij mij blijft het vooralsnog bij een verkoudheid en moe zijn.

Hondje in huis is aan de ene kant extra vermoeiend (helemaal toen hij vorige week meerdere keren per nacht wakker werd), maar toch ook heel leuk. Je wordt er vrolijk van, komt weer veel meer buiten, het is een goede afleiding. Aangezien mijn vriend nog niet helemaal goed in zijn vel zit doe ik nu het meeste met Bram, maar dat is prima. Ik was ook degene die het liefste weer een hondje in huis wilde. En nu hij 's nachts gewoon slaapt (dankzij een kruik met een hemdje van mij eromheen) is het prima te doen zo.

Hij is overigens geen ras, weer een Spaans 'weggooi' hondje uit hetzelfde asiel als Bo. Voor het idee, hij staat nog op de site (wij hebben zijn naam veranderd): http://www.animalinneed.com/honden-in-n ... /2582-leno

In het echt is hij wat kleiner en meer pup dan hij op die foto's overkomt (vind ik).



Irene, wat fijn dat Kari ook zo goed gaat! Kinderboekenweek merk ik hier eigenlijk niet zo veel van. Er werd inderdaad wel om opa's en oma's gevraagd die kwamen voorlezen, maar dat kan mijn moeder helaas niet meer. Schoonouders hebben niet zo heel veel interesse, die heb ik het niet gevraagd.

Wel heel jammer dat het met de leuke banen niet op wil schieten. Ook belachelijk dat ze je dan niet nemen omdat je overgekwalificeerd bent...



Later weer meer tijd, nu Bram naar de dagopvang brengen en dan door naar mijn werk.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Hier ook een week een hond in huis, wat een gezelligheid! Ik geniet me suf, wat zal ik Perro weer missen als hij weer naar mijn ouders gaat..... Perro is ook een spaans afdankertje, maar wat een lieverd!! Jullie Bram staat niet meer op de site Branca.... Ben wel benieuwd!



Hier alles nog beetje hetzelfde, lief haar been is nog steeds niet dicht, nu een steunkous om druk uit te oefenen, nu maar hopen dat het zijn werk eindelijk gaat doen! Ze ligt ook alweer paar uur op bed, voelt zich steeds niet goed, blegh!

Morgen moet ik de ochtend nog werken, dan ben ik daarna lekker de rest van de week vrij! We gaan morgen naar het huis van mijn ouders, dan kan ik van daaruit makkelijk naar mijn opa, de was halen, zijn post en krantje brengen enz. Wordt een beetje een zorgvakantie, maar dat doe ik met liefde, mijn ouders zijn lekker paar daagjes weg, wij genieten van Perro en zorgen dat opa zijn spulletjes krijgt!



Uk, kom je de dagen een beetje door??



Ik zal nog even met het hondje eruit, en dan richting bedstee, morgen om 6 uur gaat de wekker weer!

Trusten!
Allemaal nog de beste wensen voor 2017.



Ik heb de hond toen wel nog even gezien Branca. Is hij al een beetje gewend en jullie? Jongens ook blij met hun nieuwe gabber?



Ayla, alles oke bij jullie verder? Je tassen gaan als warme broodjes he?



Irene, hoe is het bij jullie en de kans op nieuwe baan voor jou?



Ik ben nog steeds aan revalideren. Heb het megazwaar zowel mentaal als lichamelijk. Het hakt er allemaal enorm in. Maar het moet dus ik ga door.



Groetjes Ukkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven