Is kinderfeestje in Binnenspeeltuin echt zo 'fout'?

11-08-2012 23:19 117 berichten
Mijn dochter wordt binnenkort 8, en wil dan naar Ballorig in Zoetermeer. Ik vind het prima, we hebben haar 5e, 6e en 7e verjaardag thuis gevierd. Dat was heel geslaagd, maar al die meiden bij elkaar pfft, je moet echt contant de sfeer in de gaten houden. En elk jaar vond ik dat pittiger worden.

dus buiten de deur vind ik wel ok :-)

Maar op diverse fora worden dit soort feestjes echt afgebrand, "niet origineel" enzo. "Ga toch de natuur in" etc.

Tja, van mij hoeft het niet persé origineel hoor, het is háár feestje en Ballorig is te betalen. Wat vinden jullie van "binnenspeeltuin-feestjes"?
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:04:

Dus TO, trek je er geen zak van aan en doe gewoon datgene wat je meiske leuk vindt!Inderdaad! En ik hoop dat Destyny, Roderick, Fatima, Mees, Ali en Presiusbutifull ook mee mogen....
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 11 augustus 2012 @ 23:54:

[...]





Val jij even door de mand want als er iets tokkie is dan is het wel shag roken.



Ehm... Het is de moeder van Mégan, Bryan en Jordan die shag gaat roken. Omdat haar kinderen toch niet luisteren.

Makreel niet.
quote:louisavuitton schreef op 12 augustus 2012 @ 00:09:

[...]





Inderdaad! En ik hoop dat Destyny, Roderick, Fatima, Mees, Ali en Presiusbutifull ook mee mogen....



Oh, hoe heette dat meiske ook al weer, van wie haar moeder hier verhaal kwam halen ? Met zo'n pamperbaby verkiezing, of sky-radio verkiezing.

Was echt iets van only-you-make-the-world-go-round.



Iets van lucky-charm-diamant oid.



Ik ga googlen.
wow, in 1 hit gevonden :



Emooi Rose Charm Faith





zusje van :

Lucky Forever
Hallo, Wij hebben twee mooie wondertjes mogen “ontvangen” waar wij erg trots op zijn!



In februari 2008 is onze zoon Lucky Forever geboren, dus al echt een grote man! Hij laat ons zien dat “ons” geluk voor altijd aanwezig is!



Onze tweede wondertje heeft de namen Emooi Rose Charm Faith gekregen en is geboren op 27 juli 2010. De naam Emooi komt van de samenvoeging Emotioneel mooi omdat wij iedere gebeurtenis als emotioneel mooi beschouwen en zo is onze dochter ook voor ons. Een emotionele mooie dochter!



De andere namen zijn ook byzonder voor ons: Rose omdat wij de enigste huis was waar klaprozen groeide, Charm heeft mijn man uitgezocht omdat Charm een geluksbrenger is of talisman en Faith omdat Emooi tijdens de zwangerschap mij het gevoel “vertrouwen” gaf. “heb vertrouwen en geloof erin”.



Een prachtig gebaar en een mooi wonder! Wij zijn echt trotse ouders van twee prachtige byzondere wonderen! Heerlijk!





Potverdrie , ik plas gewoon wéér mijn tena-lady vol.
quote:borodini_ schreef op 12 augustus 2012 @ 00:12:

wow, in 1 hit gevonden :



Emooi Rose Charm Faith





zusje van :

Lucky Foreverkijk, dat zijn nog eens namen met een betekenis!
Vooral dat Rose...want 'de enigste huis met klaprozen'... ...





*pinkt een traantje weg*
Alle reacties Link kopieren
Schitterend toch
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Klaproos = poppy in het Engels maar dat mag de pret niet drukken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
On topic: Ja, Ballorig is het nieuwe Mc Donalds feestje. Lekker makkelijk en altijd goed.

Hoogdravend of origineel is het niet, maar als je er niet op uit bent om bij andere moeders punten te scoren, dan moet je het gewoon doen.
Ook leuk :



Hallo, onze dochter heet Patschi (5 jaar) en veel mensen vragen zich altijd af waar deze naam vandaan komt. Het is gewoon de naam van de apres ski pub waar ik mijn man heb leren kennen
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:16:

Klaproos = poppy in het Engels maar dat mag de pret niet drukken Daarom die Géweldig !
quote:Java schreef op 12 augustus 2012 @ 00:16:

On topic: Ja, Ballorig is het nieuwe Mc Donalds feestje. Lekker makkelijk en altijd goed.

Hoogdravend of origineel is het niet, maar als je er niet op uit bent om bij andere moeders punten te scoren, dan moet je het gewoon doen. Is dat een vereiste dan? Ik dacht dat het ging om het partijtje van je kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen maar ik zou me dus geen ruk aantrekken van wat een ander vindt van zo'n kinderfeestje. Als jouw kind het graag wil dan zou ik het gewoon doen. Je wilt toch je eigen kind iets laten doen voor haar eigen verjaardag wat zij leuk vindt? En de rest vermaakt zich ook wel. Hooguit van die moeders die niks beters te doen hebben dan wedijveren over het allerleukste, gaafste, coolste, vetste, duurste kinderpartijtje die er een nuffig neusje voor optrekken. Pffffff.... lekker belangrijk.



Is stiekem jaloers dat er vroeger geen binnen speelparadijs bestond.
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 12 augustus 2012 @ 00:14:

[...]





kijk, dat zijn nog eens namen met een betekenis!



Wat ben ik oppervlakkig, wij hebben een naam uitgekozen die we leuk vonden, later hebben we even gecheckt of de naam geen vreselijke betekenis heeft. En voor de mensen hier die ballorig tokkie vinden: het zit in de categorie Roderick Alexander Frederick van hier tot gunter. Gewoon omdat we het mooi vonden.



En ja, hij gaat naar Ballorig en waarschijnlijk ook, gruwel, op voetbal. Wij doen echt iets fout, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij scoor je punten wanneer mijn kind het leuk heeft gehad.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:borodini_ schreef op 12 augustus 2012 @ 00:15:

Vooral dat Rose...want 'de enigste huis met klaprozen'... ...





*pinkt een traantje weg*whahaha ik moet eigenlijk naar bed, maar ik vind jullie zo grappig :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 12 augustus 2012 @ 00:17:

Ook leuk :



Hallo, onze dochter heet Patschi (5 jaar) en veel mensen vragen zich altijd af waar deze naam vandaan komt. Het is gewoon de naam van de apres ski pub waar ik mijn man heb leren kennen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:19:

Bij mij scoor je punten wanneer mijn kind het leuk heeft gehad.

Pffff, wat onorigineel.



Op z'n minst toch wel met een zelfgemaakt ornamentje, met fotootje erbij?
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:19:

Bij mij scoor je punten wanneer mijn kind het leuk heeft gehad.



Dit dus.



En of dat nou een feestje was waar men zelf rechtsgedraaide biologische 7 granenkoekjes in de zelf gebouwde steenoven heeft gebakken, of heeft zitten vreten in een vreetschuur.



Bottom line is, kind blij, ik blij.

Simpel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivia1975 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:19:

Ik heb geen kinderen maar ik zou me dus geen ruk aantrekken van wat een ander vindt van zo'n kinderfeestje. Als jouw kind het graag wil dan zou ik het gewoon doen. Je wilt toch je eigen kind iets laten doen voor haar eigen verjaardag wat zij leuk vindt? En de rest vermaakt zich ook wel. Hooguit van die moeders die niks beters te doen hebben dan wedijveren over het allerleukste, gaafste, coolste, vetste, duurste kinderpartijtje die er een nuffig neusje voor optrekken. Pffffff.... lekker belangrijk.



Is stiekem jaloers dat er vroeger geen binnen speelparadijs bestond. Ja, heb wel honderd zelfuitgezette speurtochten moeten lopen, ben er nog moe van, maar gelukkig niet als piraat, prinses of astronaut, wat nu de trent is.
Ik ben toch wel benieuwd naar alle verjaardagspartijtjes-locaties zonder Tokkiegehalte. Misschien vraagt mijn kind volgend jaar wel naar een verjaardag zonder al die Tokkies.



Al hou ik koste wat het kost wel mijn Uggs aan!



Dus kom maar op met die Tokkie-vrije locaties!
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 12 augustus 2012 @ 00:18:

[...]





Is dat een vereiste dan? Ik dacht dat het ging om het partijtje van je kind.Voor mij is dat geen vereiste nee, maar je zou ze de kost moeten geven voor wie dat wel een issue is. Ook met schooltrakties bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Als je ze meeneemt naar een sjieke golf/countryclub in het Gooi zul je vast weinig tokkies tegen komen (hoewel, met al dat 'nieuwe geld' weet je het maar nooit......). Maar of je kinderen een leuke dag hebben? En hebben ze wel een leuke dag dan de andere leden van die club waarschijnlijk een stuk minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven