leuke gordijnen kinderkamer..

25-04-2010 18:38 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag,



we krijgen een jongen en voor het kamertje ben ik op zoek naar leuke hang gordijnen..

een wand is turquoise, verder licht houten vloer, witte meubeltjes (denk ik) en verder veel turquoise, rood, fris groene accenten denk ik..

ik dacht zelf aan witte gordijnen met kleine stipjes in bovenstaande heldere kleuren (ook voor meisjeskamer te gebruiken). bij hema geweest maaar aanbod viel erg tegen.

hebben jullie misschien tips?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je iets aan onderstaand link.

Je ziet voornamelijk behang, maar bij bijna alles zijn bijpassende gordijnstoffen te koop. Als je naar een goede behangzaak gaat dan hebben ze vast het boek van Eiffinger wel met leuke voorbeelden.



http://www.eijffinger.com/catContent.js ... gory_id=28
Alle reacties Link kopieren
quote:DarkRosePrincess schreef op 25 april 2010 @ 20:36:

[...]

Dat ligt aan de stoffen denk ik. Je hebt er echte gordijnstoffen per meter en die zijn dik genoeg.Ok, goede tip, thanks.
Alle reacties Link kopieren
Deerne, bij Nijhof in Baarn, ¤16,95 pm, komende week actiedatze gratis gemaakt worden
Alle reacties Link kopieren
Spaties zijn lastig op de mobiel!
Alle reacties Link kopieren
Piba bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ik neig toch nog steeds naar die leuke ikea stippelstof,

of een witte stof met enkel turquoise kleine stipjes...

of helemaal witte/creme gordijnen..

Zijn er ook winkels waar ze gordijnen maken als je enkel stof vd markt bv hebt? ja vast wel.. misschien iemand bekend in utrecht?

of als je toevallig nog naar de ikea gaat een dezer dagen en je gaat voor gordijnen, denk dan even aan de stippel-stof, of deze ook echt bestaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:ilske79 schreef op 26 april 2010 @ 08:59:

ik neig toch nog steeds naar die leuke ikea stippelstof,

of een witte stof met enkel turquoise kleine stipjes...

of helemaal witte/creme gordijnen..

Zijn er ook winkels waar ze gordijnen maken als je enkel stof vd markt bv hebt? ja vast wel.. misschien iemand bekend in utrecht?

of als je toevallig nog naar de ikea gaat een dezer dagen en je gaat voor gordijnen, denk dan even aan de stippel-stof, of deze ook echt bestaat...Toch wel een Turk in de buurt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van loeszie leuk, waar heb je die vandaan?
Alle reacties Link kopieren
ja die van loeszie zijn idd ook leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Ilske ik ga zondag toevallig naar de Ikea. Ik zal eens kijken hoe die gestippelde gordijnenstof eruit ziet.



Dat gordijn van het plaatje kan ik niet meer terugvinden maar het is in ieder geval van Nijntje retro. Daar heb je bijvoorbeeld ook een waskussen van. Kun je het wat beter zien..



Lapjesmarkt in Utrecht op zaterdagmorgen! Bijna té veel keuze.

Je kunt ze vervolgens laten naaien door een kleermaker (gouden schaar? Turk in de buurt).



En wat leuk dat je een jochie verwacht! 20 weken echo al gehad dus, en alles goed?
Alle reacties Link kopieren
He Kessie en Loeszie!! DAnk jullie wel meiden!! Met jullie ook alles goed?

Ja 20 echo gehad (vandaag precies 20 weken!) en alles was goed en inderdaad een jongen!! Ben er zo gelukkig mee! Ik begin hem ook al aardig te voelen, zo fijn en geruststellend telkens!

En nu dus langzaamaan bezig met kinderkamertje etc, temeer we over paar weken gaan trouwen, huwelijksreis daarna en voor die tijd toch al wat dingen geregeld wil hebben.. rustig gevoel!

De lapjesmarkt.. daar ga ik naar toe, goed idee! Loeszie, ik kreeg mailtje van Ikea dat ze die stof niet in Nederland verkopen, balen balen! Je mag van me kijken naar evt ander stofje maar zie maar hoor, alleen als je er teovallig aan denkt en er toch moet zijn..

Dank jullie wel meiden!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 20-07-2010 23:25
Reden: reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven