Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:cheer:

Vraag me overigens af hoe MB dat dan deed met 4 zwangerschappen en dan niet drinken. Dat lijkt me dan wel heel moeilijk. Denk wel dat in sommige kringen deze alcoholische life style ‘normaal’ is. Heeft ook behoorlijke invloed op kinderen en hun kijk op alcohol en wat normaal is
Alle reacties Link kopieren
Delphinia schreef:
17-12-2023 20:07
:cheer:

Vraag me overigens af hoe MB dat dan deed met 4 zwangerschappen en dan niet drinken. Dat lijkt me dan wel heel moeilijk. Denk wel dat in sommige kringen deze alcoholische life style ‘normaal’ is. Heeft ook behoorlijke invloed op kinderen en hun kijk op alcohol en wat normaal is
Ik ben het niet helemaal eens met de drankorgel afschildering van MB. We zien natuurlijk maar selectieve beelden. Dat ze op de bank ligt met haar Blond Amsterdam theemok toont ze niet, want dat past niet bij het imago dat ze online neerzet.
Alle reacties Link kopieren
(Overigens zit ik ook niet te wachten op van die cringe-beelden-met-mok zoals EliseJoanne dat altijd doet. Vind haar zó ongemakkelijk)
Alle reacties Link kopieren
Delphinia schreef:
17-12-2023 20:07
:cheer:

Vraag me overigens af hoe MB dat dan deed met 4 zwangerschappen en dan niet drinken. Dat lijkt me dan wel heel moeilijk. Denk wel dat in sommige kringen deze alcoholische life style ‘normaal’ is. Heeft ook behoorlijke invloed op kinderen en hun kijk op alcohol en wat normaal is
Vaak is zwangerschap goddank wel een reden om tijdelijk te stoppen. Ik zeg ook niet dat MB elke dag drinkt of ‘‘s ochtends vroeg maar wel dat haar sociale leven doordringt is met alcohol, haar vrije tijd zich centreert om alcohol en ze wat ik van IG zie ruim boven de alcohol consumptie per week zie van wat de gezondheidsraad communiceert.

Tijdens bv dronk ze wel. Ook heeft ze angstklachten en n een slaapstoornis. I rest my case.

En idd, vaak zien deze mensen het hele kwaad niet. Is het normaal geworden en zijn mensen die er wat van zeggen saaie dozen oid.
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
17-12-2023 20:13
Vaak is zwangerschap goddank wel een reden om tijdelijk te stoppen. Ik zeg ook niet dat MB elke dag drinkt of ‘‘s ochtends vroeg maar wel dat haar sociale leven doordringt is met alcohol, haar vrije tijd zich centreert om alcohol en ze wat ik van IG zie ruim boven de alcohol consumptie per week zie van wat de gezondheidsraad communiceert.

Tijdens bv dronk ze wel. Ook heeft ze angstklachten en n een slaapstoornis. I rest my case.

En idd, vaak zien deze mensen het hele kwaad niet. Is het normaal geworden en zijn mensen die er wat van zeggen saaie dozen oid.
Tijdens BV kan dat ook opzich wel, biochemische studies laten zien dat t allemaal wel meevalt. Mr goed ik duik weer onder voor de moedermaffia die ik dan over me heen krijg. Debs drinkt ook best vaak ivm BV. Dus MB is iig niet de enige.

En eens hoor Mauve, zie mijn post in vorige topic.

Ik heb HVK weer gedelete uit mn volglijst. Er gebeurt daar zo weinig leuks.
Alle reacties Link kopieren
JvdP vind ik veel knapper. Ze lijkt ook minder te drinken dan MB en ziet er frisser uit
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Happy NT! Tvp
meer brood is minder hap
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
17-12-2023 20:09
(Overigens zit ik ook niet te wachten op van die cringe-beelden-met-mok zoals EliseJoanne dat altijd doet. Vind haar zó ongemakkelijk)
Ja dat heb ik ook altijd bij haar, heel ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
De tweeling van HVK die hun zus broekenpisser noemen? Moeder filmt en negeert het. Die meiden verzinnen dit toch niet zelf?!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Blabla-chocoladevla schreef:
17-12-2023 21:15
De tweeling van HVK die hun zus broekenpisser noemen? Moeder filmt en negeert het. Die meiden verzinnen dit toch niet zelf?!
Het is echt tenen krommend 😖
Alle reacties Link kopieren
Blabla-chocoladevla schreef:
17-12-2023 21:15
De tweeling van HVK die hun zus broekenpisser noemen? Moeder filmt en negeert het. Die meiden verzinnen dit toch niet zelf?!

Schrijnend… een ander woord heb ik er echt niet meer voor
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke openingstekst van het topic trouwens Meauve :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
17-12-2023 21:49
Schrijnend… een ander woord heb ik er echt niet meer voor
Ik kijk ook steeds minder... Ik word er gewoon verdrietig van wat die kinderen doorstaan
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
17-12-2023 20:08
Ik ben het niet helemaal eens met de drankorgel afschildering van MB. We zien natuurlijk maar selectieve beelden. Dat ze op de bank ligt met haar Blond Amsterdam theemok toont ze niet, want dat past niet bij het imago dat ze online neerzet.
Dit inderdaad. Kan me herinneren dat ze een keer liet zien hoe ze een campagne maakten en dat ze toen rose inschonken en op de bank gingen zitten terwijl het s morgens vroeg was. Dat beeld van met een wijntje op de bank na een lange dag was wat het merk wilde zien, ze gingen dat niet echt opdrinken. Dat zal wel vaker zo zijn misschien. Overigens denk ik wel dat ze bovengemiddeld veel drinken voor ouders van een jong gezin.
Alle reacties Link kopieren
Delphinia schreef:
17-12-2023 20:20
Tijdens BV kan dat ook opzich wel, biochemische studies laten zien dat t allemaal wel meevalt. Mr goed ik duik weer onder voor de moedermaffia die ik dan over me heen krijg. Debs drinkt ook best vaak ivm BV. Dus MB is iig niet de enige.

En eens hoor Mauve, zie mijn post in vorige topic.

Ik heb HVK weer gedelete uit mn volglijst. Er gebeurt daar zo weinig leuks.
Heb je ergens een bron?
Alle reacties Link kopieren
Dus de oudste en tweeling van HVK hebben wel contact met hun vaders, maar Jayda en Zayn niet? Of heeft iemand het anders gezien de afgelopen jaren?
Alle reacties Link kopieren
Floddertje schreef:
17-12-2023 22:06
Heb je ergens een bron?
O.a:
“The amount of alcohol presented to nursing infants through breast milk is approximately 5-6% of the weight-adjusted maternal dose, and even in a theoretical case of binge drinking, the children would not be subjected to clinically relevant amounts of alcohol.”
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24118767/


Waarmee ik overigens bedoel dat een glas wijn dus niet zoveel kwaad kan. Ik weet niet hoe veel MB dronk, zie bij Debbie wel regelmatig een glaasje wijn en dan hoef je dus niet per se te pump and dumpen. Mr ieder moet dat voor zich afwegen
delphinia wijzigde dit bericht op 17-12-2023 22:20
22.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blabla-chocoladevla schreef:
17-12-2023 21:15
De tweeling van HVK die hun zus broekenpisser noemen? Moeder filmt en negeert het. Die meiden verzinnen dit toch niet zelf?!
Haha mijn hemel wat is dit voor niveau. Twee out of control meisjes van net 4 jaar die hun zusje meermaals broekenpisser noemen en een “moeder” die het trots staat te filmen en de broekenpisser naar boven heeft gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
17-12-2023 21:52
Ik kijk ook steeds minder... Ik word er gewoon verdrietig van wat die kinderen doorstaan
Ik kijk meestal zonder geluid.
Maar ben echt verbaasd, die tweeling herhaalt dat tig keer en moeders zegt niets en filmt gewoon. Te triest voor woorden. Je zou toch bijna een melding bij veilig thuis doen.
Alle reacties Link kopieren
sluwie schreef:
17-12-2023 22:09
Dus de oudste en tweeling van HVK hebben wel contact met hun vaders, maar Jayda en Zayn niet? Of heeft iemand het anders gezien de afgelopen jaren?
Waar haal je die info van de tweeling vandaan?
Ik dacht alleen dat de oudste contact heeft met haar vader/vaders familie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven