Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 2007 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Miniliefde post eerst een bericht dat het allemaal zo zwaar is en nu een bericht over de lancering van een nieuwe webshop. Wat is hiervan de logica?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat de huismuts is ingestort vind ik niet zo gek idd. Gekkenhuis al die dingen waar zij mee bezig zijn. Op en neer naar friesland, evenementen organiseren, kledinglijn, interieur, influencer, samenwerkingen en gezin en vast nog meer. Hoop dat ze nu even de tijd en rust neemt.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het levensmotto van Elisejoanne is ‘pech’ :sarcastic:

Het zit iedereen wel eens tegen, ze heeft flink wat voor haar kiezen gehad, veel mensen hebben wel eens pech. Maar om dat nou je levensmotto te maken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Hopen hot vliegt dus van de faraoer eilanden naar Kopenhagen en dan naar Oslo om uiteindelijk naar Amsterdam te gaan....
Nou voor het milie hoeven ze het niet te doen ofzo? Want we hebben toch al 4 kinderen?
Dus fuck the planet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bieb en Lotte Telleman zijn zo happy als mama en mammie vanuit Spanje...
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig is Bob gewoon een kind dat geholpen moest worden op het fierljepspeeltoestel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo, alle vloggers hebben weer aan hun volgers gemeld hoe dankbaar ze zijn met hun moeder. Morgen weer over tot de orde van de dag. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een extra hot item waar ze superleuke content mee kunnen maken
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
12-05-2024 17:10
Hopen hot vliegt dus van de faraoer eilanden naar Kopenhagen en dan naar Oslo om uiteindelijk naar Amsterdam te gaan....
Nou voor het milie hoeven ze het niet te doen ofzo? Want we hebben toch al 4 kinderen?
Dus fuck the planet?

Wie?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Honolulu schreef:
13-05-2024 17:57
Wie?

Hip en hot.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha Natalievdlet is me toch gepikeerd omdat ze is aangesproken op haar drankgebruik en dat ze voortdurend de hort op is, die laat zich wel kennen zeg
Alle reacties Link kopieren Quote
Romeanne schreef:
13-05-2024 21:27
Haha Natalievdlet is me toch gepikeerd omdat ze is aangesproken op haar drankgebruik en dat ze voortdurend de hort op is, die laat zich wel kennen zeg
Ik moest eerlijk gezegd wel lachen om haar repons. True, haar leefstijl met baby is niet de mijne. Maar de stories over het lege terras en het geluid van de straatwerkers buiten vond ik wel humor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die mensen hebben gewoon gelijk. Jammer dat ze dat zelf niet in ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Romeanne schreef:
13-05-2024 21:27
Haha Natalievdlet is me toch gepikeerd omdat ze is aangesproken op haar drankgebruik en dat ze voortdurend de hort op is, die laat zich wel kennen zeg
Logisch ook, wat een bullshit verhaal had iemand haar gestuurd. Alsof ze non stop straalbezopen de hort op is! Kansloos volk wat zulke dm’s stuurt…
Alle reacties Link kopieren Quote
Romeanne schreef:
13-05-2024 21:27
Haha Natalievdlet is me toch gepikeerd omdat ze is aangesproken op haar drankgebruik en dat ze voortdurend de hort op is, die laat zich wel kennen zeg
Logisch ook, wat een bullshit verhaal had iemand haar gestuurd. Alsof ze non stop straalbezopen de hort op is! Kansloos volk wat zulke dm’s stuurt…
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
12-05-2024 22:37
Zo, alle vloggers hebben weer aan hun volgers gemeld hoe dankbaar ze zijn met hun moeder. Morgen weer over tot de orde van de dag. :P
Viel mij op dat mb sinds dat hele driehoeksverhouding gebeuren weinig tot niks meer post over haar schoonouders (die van Koen). Of zou ze dat doen in solidariteit naar jvp haar ouders die blijkbaar niet op de gram willen?
Toch vind ik Koen zijn moeder als échte schoonmoeder wel een ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Romeanne schreef:
13-05-2024 21:27
Haha Natalievdlet is me toch gepikeerd omdat ze is aangesproken op haar drankgebruik en dat ze voortdurend de hort op is, die laat zich wel kennen zeg
Ha dus jij zat haar die overdreven dm's te sturen zeker.
Ik vind de humor van Natalie ook wel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand een idee wat er met Martine van tienvanwil aan de hand is?

Paar weken geleden plaatste ze een foto waarbij leek dat ze ging scheiden. Vervolgens was die post weg. In haar stories zag je dat ze weer samen was met haar man, ze hadden regelmatig “lunchdates”.
Vandaag post ze weer dat ze helemaal aan de grond zit en zich afvraagt of ze ooit zal opstaan.
Klinkt allemaal niet goed. Ik vind het sneu, lijkt me een lieve vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisje90 schreef:
14-05-2024 07:40
Viel mij op dat mb sinds dat hele driehoeksverhouding gebeuren weinig tot niks meer post over haar schoonouders (die van Koen). Of zou ze dat doen in solidariteit naar jvp haar ouders die blijkbaar niet op de gram willen?
Toch vind ik Koen zijn moeder als échte schoonmoeder wel een ander verhaal.
De ouders van jvp vinden die hele poly helemaal niks en zien mb ook niet als schoondochter. Er zijn ook nooit foto's van hun of verjaardagen waar ze bij zijn. Lijkt me ook heftig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 14:24
De ouders van jvp vinden die hele poly helemaal niks en zien mb ook niet als schoondochter. Er zijn ook nooit foto's van hun of verjaardagen waar ze bij zijn. Lijkt me ook heftig.
Hoe weet jij dat?

De keren dat ze met haar familie op pad is dan laat ze hun gezichten niet zien dus voor hetzelfde geld zijn ze wel op verjaardagen maar post ze die foto's gewoon niet. Het is duidelijk dat zij niet op instagram willen maar dat zegt niks over of ze er wel zijn en/of wat ze van de relatie vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maike is bevallen van een pen 🤭
Alle reacties Link kopieren Quote
Huppeltante schreef:
15-05-2024 15:16
Maike is bevallen van een pen 🤭
Een pen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een onwijs gave reis is Kim aan het maken zeg, wow!

Ik vind de naam van Maike leuk, gok dat er veel mensen over vallen omdat het geen veel voorkomende Nederlandse naam is.
Mijn nicht studeert in Amerika en die heeft enkele vrienden die zo heten.
Alleen de eerste naam dan, niet de gehele naam natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
15-05-2024 14:46
Hoe weet jij dat?

De keren dat ze met haar familie op pad is dan laat ze hun gezichten niet zien dus voor hetzelfde geld zijn ze wel op verjaardagen maar post ze die foto's gewoon niet. Het is duidelijk dat zij niet op instagram willen maar dat zegt niks over of ze er wel zijn en/of wat ze van de relatie vinden.
Is verteld in vlogs. De ouders hebben er moeite mee. Ook haar eigen ouders dat koen het met jvp doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 15:58
Is verteld in vlogs. De ouders hebben er moeite mee. Ook haar eigen ouders dat koen het met jvp doet.
Ik geloof er niks van, waarom wel dat Koen het met JvP doet en niet dat ze het zelf met haar doet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven