Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

03-08-2011 20:31 2519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het elfde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd291-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra26eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight346-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2614-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakker
Alle reacties Link kopieren
Beetje jammer Mimpje!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het alweer tijd voor een nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Majeba, das wel herkenbaar ja, maar Veulen veegt het hele bed door. Leg 's nachts bij het instoppen wel eens een reservespeen bij het hoofdeinde (zodat ik m zelf kan vinden als de oude verdwenen is ineens), maar die maait hij er net zo hard uit in zijn slaap.

En dat speenploppen 's nachts neem ik voor lief.

Overigens, de anti-speen-uit-je-bed-oplossing is om m aan zo'n grote knuffel(doek) te knopen.

Hier gedaan, maar die flapdrol trok steeds knuffel alle kanten op, en was dan boos dat speen ook verdween. .



Nop: volgende keer RellerT ook mee dus. Kan ie ook gezellig in de modder zwemmen.

(ik ben niet relaxed, ga nooit relaxed worden ook vrees ik, en no way dat ik naar frankrijk ga met een dreumes. )



Ben ook benieuwd naar de uitnodigingen Mimpje!
Alle reacties Link kopieren
Jij bent wel relaxed op jouw manier Zaza.....echt wel! En ach, of je nu met je broek een plas of de zee in loopt...is om het even. je bent ook niet bang voor zand en water (dus modder).



Mannen van Jsd en myself hebben elkaar hier nog even heerlijk genegeerd maar hebben uiteindelijk nog lekker gespeeld. Jsdochter heeft met mooie wimpers geprobeerd Relsmur te verleiden maar Lief ging eerder voor de bijl. RellerT zag chippies!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, Noppie, begon er bij Lief weer wat te klepperen???
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas. Bij de 2e serie van 5 viel ie en was het brullen. Daarvoor ging het best goed. Uiteindelijk maar in de houdgreep, morgen weer een lange dag.



Morgen die andere 2 spenen maar eens zoeken en dan weer proberen.



Nu maar eens aan de slag met de foto's en de Evy cd.
Alle reacties Link kopieren
Oja eerst nieuw topic
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook al zo leuk!

Wat leuk om iedereen (weer) te zien! Ik vond het gezellig om jsd en zoon en dochter in de auto te hebben! De muffin bij aankomst van 26g en dat snoepige koppie van Muppet. Die foutparkeerder van een Zaza, de capriolen van Okkie en het Veulen. Spoco in zijn overalletje, en grote smurf wat een geinponempje. Kleine tessje die zo zoet zat te tekenen en stan lekker bij mama op de rug. Onze gezichten toen er een draagmama langskwam. De afterparty bij Noppie en nog even relsmurf zien.

Daar kan een beetje regen niet tegen op hoor.

Jsd en 26g bedankt voor de kleertjes. Ik heb nu al zin om die aan te trekken bij Bambam!!!

Nomnom had ook een heel leuke dag gehad met mr Cight. Die ligt heerlijk in dromenland en ik zit weer schoon en warm op de bank met de lap & sytycd.
Alle reacties Link kopieren
en een nieuw topic Phoehee? (zet lieve glimlach op )



Neu....geen geklapper bij lief denk ik alhoewel hij een dochtertje ook wel erg leuk zou vinden denk ik. Hoop op een lief vondelingetje (met doorslaapgarantie)
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Noppie jullie mogen altijd oppassen hoor
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker he Cight: So you think.....heerlijk!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zal Lief sturen. Laten we jou man een keer hier oppassen met wat jongens voor de afwisseling en gaan wij op stap Hebben nog kans op een niggie bij mijn broertje binnen nu en 2 weken SPANNEND!!!



En inderdaad, die koppen die meedraaiden met die draagmama. Doekenjunks
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Tess, ben wel benieuwd of jouw voorspelling klopte
Alle reacties Link kopieren
Noppie lijkt me een super plan. Even wachten totdat ik bambam geworpen heb hoor, dan kan ik ook weer eens een wijntje drinken. Oh lijkt me heerlijk weer eens een avondje uit zonder om 22.30 uitgueteld af te haken. Mijn tijd komt wel weer hehehe.



Over dansen gesproken, het dansende veulen was ik nog vergeten te noemen. Ach er gebeurde zoveel leuks, ik vergeet vast nog veel meer. Vond het super!
Alle reacties Link kopieren
Huh?? Majeba....
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Tess die dacht dat haar (schoon?)zusje misschien nu ging vertellen dat ze zwanger was.......
Alle reacties Link kopieren
oh dat ja.....ik dacht dat ze over jou iets voorspeld had



Dat meiske net Cight.....wat gaaf zeg! (en leuke sproeten)
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
*new*



komt dat zien
Alle reacties Link kopieren
Welk meiske?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven