Op vakantie zonder kids....

11-03-2013 09:15 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is zover....vannach ga ik met een vriendin 8 dagen naar de zon. Zonder man, zonder kids (2 en 4). Toen ik boekte twijfelde ik wel even omdat ik nog nooit zo lang van ze weg ben geweest....

En nu....heb er aan de ene kant erg veel zin in; even tijd voor mezelf, lekker in de zon, heerlijk niks doen, etc. Maar de knoop in mijn maag overheerst nu toch wel even; vanmorgen heb ik ze allebei huilend naar school en Kdv gebracht...ze zijn wat van slag omdat ze weten dat ik wegga.

Tuurlijk weet ik dat ze t prima bij hun vader hebben en dat ik ook zo weer terug ben, maar toch...

En dan de reacties van andere moeders...'oh heerlijk, ik ben jaloers! Maar ik zou t zelf nooit doen hoor!'

Wat is dat toch? Mijn man is tot nu toe elk jaar 10 dagen gaan skiën met vrienden en dat vond iedereen vrij normaal, maar als je als moeder op vakantie gaat is t blijkbaar anders.



Ben benieuwd naar jullie verhalen of gewoon n hart onder de riem..?
Alle reacties Link kopieren
De ouders komen woensdag terug. Ze hebben gisteren nog even gebeld om te vragen of alles goed gaat.

Met nicht gaat alles prima, ze doet haar opdrachtjes die ze via de mail krijgt.



Ik ben nog steeds blij dat we uiteindelijk (met dank aan enkele dames van dit topic) haar hebben opgehaald.
Alle reacties Link kopieren
Virginia Ik heb nog wek gedacht aan je nichtje. Heb het er nog met m'n vriend over gehad. Gewoon onbegrijpelijk dat ouders zo makkelijk denkend. En het oppasadres ook.



Je nichtje is vast erg blij met jullie!! Fijn dat het zo goed gaat!
Fijn dat het goed gaat bij jullie.

Veel plezier vandaag nog en succes morgen als de ouders weer terugkomen
Alle reacties Link kopieren
Virginia, jij en je man zijn kanjers!
Alle reacties Link kopieren
Yeps, welkom terug!

Hoe was je vakantie?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Bruja78, wat aardig dat je t vraagt!



Het is heel anders gelopen dan gehoopt...ik heb daar de 2e dag paniekaanvallen gekregen en nauwelijks geslapen. Zware medicatie gehad om me rustig te houden maar uiteindelijk toch op dag 5 teruggevlogen. Echt heel erg, had t nooit eerder gehad en ken t ook niet maar ben nog nooit zo bang geweest. Ik weet niet waar t vandaan kwam of mee te maken had; in ieder geval niet met de kids, want daar ging t goed mee en miste ik eigenlijk veel minder dan gedacht,

Nu alweer n week thuis en vooral herstellende van alle emoties en medicatie die ik,daarben gekregen en balend van het feit dat t gebeurd is en ik dat 'stom' vind....
He gets Yeps, wat naar, sterkte met herstellen
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 11 maart 2013 @ 09:23:

Geniet van het gemis. Je hebt een heel gezin om naar terug te gaan. Bofferd.

Dan is het toch extra heerlijk om over een ruime week weer terug te zijn?

Intussen zorg je dat je ook alles uit de vakantie haalt.

Elke dag kom je weer een dagje dichter bij huis, wat een weelde.....mooier kan ik het niet zeggen! veel plezier!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Broadway, lees even het berichtje van Yeps hierboven.

Wat balen zeg, Yeps. Kun je dat zonder aanleiding zo maar krijgen?



Virginia, hoe is het met je nichtje afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Yeps wat een nare ervaring. Voel je je nu weer beter? Eng zeg.



Virginia, super goed wat je gedaan hebt, ben ook benieuwd hoe 't is afgelopen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Yeps, wat ontzettend balen! Hoe is het nu met je?



Virginia, hoe is het nu met de familie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven