Welke kindernamen vind je echt afgrijselijk😆

25-08-2015 21:23 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een vers topic gewoon omdat het te leuk is
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 26 februari 2016 @ 21:22:

Is er al een nieuw topic? Zo ja, wat is de link?

Ik ga er geen openen hoor klik :)
blablablablabla wijzigde dit bericht op 26-02-2016 21:36
Reden: even gequote voor de duidelijkheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:blablablablabla schreef op 26 februari 2016 @ 21:34:

[...]





klik :)Noooo wat heb ik veel gemist
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een klasgenootje gehad dat Grietje heette. Op zich al een vreselijke naam. Vanachter heette ze Groen. Grietje Groen. Vinden ouders dat grappig ofzo? Ik zou echt mijn naam laten veranderen.

Nog zoeen: Merel Kwekel. Dat doe je je kind goch niet aan?



Wel eens gehoord van Chrispijn? Als een naam eindigt op pijn doet het mij denken aan de pijn die moeder heeft gehad bij de bevalling!
Crispijn is een hele oude naam! Of het een mooie naam is, is een tweede. Ik ken in ieder geval twee Crispijnen/Crispijns en beiden zijn in de zeventig.



Een vriendinnetje van mijn dochter heet Prudence. Nu woont ze in Engeland en daar is het ouderwets, maar niet heel gek ofzo. Het is een dot van een meisje, maar die naam! Haar broers hebben namen die wat gangbaarder zijn: Arthur, William en James.
Mensen uit heel de wereld studeren op de plek waar ik werk, met soms (in mijn ogen) de meest wonderlijke namen. Maar ik was wel heel verbaasd toen een student met de voornaam "Lenin" me een mailtje stuurde!
Vader en moeder uit Capelle noemen zoon 'Feye Noord'





Er schitterde eind januari een heel bijzondere naam op een geboortekaartje in Nederland: Feye Noord. Het mannetje werd op 25 januari rond acht uur 's ochtends geboren in Capelle en is vernoemd naar het favoriete elftal van de kersverse ouders Carlo en Esther. Zij dromen al over een sportieve toekomst van hun zoon; als fan of speler. ,,Zie je het voor je, dat hij later bij Feyenoord gaat spelen? En dat dan achter op zijn shirt staat: Feye Noord'', grapt de vader tegen Feyenoord Magazine.



Voor de kledingkast van Feye kocht vader Carlo al de hele fanshop van Feyenoord leeg, grapt hij. Het kleine knulletje heeft hierdoor een garderobe vol kledingstukken met zijn eigen naam erop. Van rompertjes tot shirtjes en mutsjes. Het schattigste is misschien nog wel een klein vestje van de voetbalclub met een rits die precies door 'feye' en 'noord' loopt.



Carlo had al langer de naam Feye Noord in zijn hoofd. De vader bedacht zich hoe grappig het zou zijn als zijn zoon bij de douane zijn paspoort moet laten zien. Als grapje stelde hij het voor aan zijn vrouw. Ondanks dat zij niet direct zag zitten dat haar zoon werd vernoemd naar een voetbalclub, kreeg de vader het toch voor elkaar.



Kampioen

Het besluit werd genomen op de dag dat Feyenoord 4-2 verloor van AZ. De club verloor hierdoor aansluiting met PSV en Ajax in de strijd om de eerste plek. Op het moment dat de heer des huizes zat te balen over het eindresultaat, kreeg Esther haar eerste weeën. De volgende ochtend kwam Feye Noord op de wereld. De kersverse vader kreeg een toepasselijk berichtje van zijn vader: ,,Gisteren het kampioenschap verloren, vandaag een kampioen geboren.''



Het kan volgens de ouders niet anders dan dat Feye later ook juicht voor de Rotterdamse voetbalclub. Net als zijn hele familie. ,,Met zo'n naam kan hij niet meer terug.'' Maar het liefste ziet zijn familie het mannetje zelf voetballen voor Feyenoord. ,,Zie je het voor je, dat hij later bij Feyenoord gaat spelen? En dat dan achter op zijn shirt staat: Feye Noord.''



Maar het staat al vast dat de naam van het eventuele volgende kindje niet opnieuw iets te maken zal hebben met zijn favoriete club.  ,,Ik geloof niet dat ik dat voor elkaar krijg. De volgende keer mag zij de naam bedenken.''
Alleen jammer dat ze vergeten dat ALS hij ooit voetballer wordt, dat dan zijn achternaam op zijn shirt zal staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boquiabierto schreef op 30 maart 2016 @ 00:14:

Alleen jammer dat ze vergeten dat ALS hij ooit voetballer wordt, dat dan zijn achternaam op zijn shirt zal staan.Tenzij hij zo goed wordt als Ronaldo...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Is dit topic nou nog niet dicht? (Ruim over de 3000)
Is het misschien een 1 april grap?



Heb ik het misschien in een oud topic geplaatst? Ik kon hem al lastig vinden.
Alle reacties Link kopieren
Topic was gesloten en is hier verder gegaan:



mafalda in "Afgrijselijke kindernamen - deel ..."



Daar gaat het al over Feye Noord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven