Worst mom of the year award....

27-04-2017 21:33 185 berichten
Ja, ja... het is pas april, maar ik ga alvast een poging doen om de winnaar voor deze award te vinden.....

Dus vul aan: 'Ik verdien de slechtse moeder van het jaar award, omdat.......'





TO trapt af;



... ik vandaag mijn dochter van 8 kwijtraakte op Koningsdag, midden in Utrecht op een mega-druk kruispunt... en ze had geen polsbandje met telefoonnummer, geen meetingpoint of iets dergelijks... hoe stom kun je zijn?!

God dank voor de mevrouw die zo vriendelijk was om met dochter samen te gaan zoeken naar ons, verschillende telefoonnummers heeft geprobeerd en haar uiteindelijk naar de politie bracht, waar wij ons een minuut later ook meldden.
quote:Razzmatazz schreef op 29 april 2017 @ 15:14:

[...]





Dit is me ook een keer gebeurd. Dochter was 2jr en ik was bijna 9 maanden zwanger van de 2e. Was met verlof en erg moe. Ging ff op de bank liggen en dochter knutselde braaf naast me. Toen ook in slaap gevallen en gewekt door het stemmetje van dochter "kijk eens mama, mooi he?" had ze een hele lading glitters op de werk laptop van mijn man gestrooid :-S die glitters krijg je echt bijna niet tussen de toetsen vandaan En de dag daarna moest mijn man met z'n glitterlaptop naar het hoofdkantoor, oeps Ik heb de fout gemaakt om te gaan douchen terwijl mijn kinderen aan het kleuren waren met stiften. Douchedeur open, hele tijd vragen gaat het nog jongens? In koor jaaaa mamaaaa. Kwam de douche uit en mijn witte hond had alle kleuren van de regenboog.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 15:19:

[...]



Ik heb de fout gemaakt om te gaan douchen terwijl mijn kinderen aan het kleuren waren met stiften. Douchedeur open, hele tijd vragen gaat het nog jongens? In koor jaaaa mamaaaa. Kwam de douche uit en mijn witte hond had alle kleuren van de regenboog.





Arme hond. Wij hebben als kinderen de hond in een onbewaakt moment aangekleed in alles wat we konden vinden. Denk aan een tafelkleed als jurk, sokken om de poten, sjaals om, muts op en kussens als zadel. Arm beest. Wij moeten er nu nog om lachen als we die foto van de hond zien.
Alle reacties Link kopieren
heb geen kinderen maar heel leuk topic, tvp!
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 15:19:

[...]



Ik heb de fout gemaakt om te gaan douchen terwijl mijn kinderen aan het kleuren waren met stiften. Douchedeur open, hele tijd vragen gaat het nog jongens? In koor jaaaa mamaaaa. Kwam de douche uit en mijn witte hond had alle kleuren van de regenboog.



Hier is de hond ook meerdere keren roze geweest...

Ook is er op meerdere muren getekend en laatst met pasen had dochterlief alle grote paaseieren (stuk of 10) opengemaakt en van allemaal een hapje genomen. En vanochtend vond ik dochter (2jr) nadat ik gedouched had nog met een grote reep tony's tussen haar tanden die ze van de hoge kast had geplukt door er met een stoel tegenaan te gaan staan.

Maar al deze voorbeelden wijd ik niet aan mijn slechte moederschap maar aan mijn inventieve meiden.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:50:

Feestje bij mij thuis, allemaal een beetje aangeschoten en aangezien mijn huis toch babyproof is zaten we allemaal niet meer zo erg op te letten en we dachten dat mijn jongste en de baby van iemand anders ( beide 6 maanden oud) gewoon lief met elkaar op de grond lagen te spelen. Dat lagen ze eigenlijk ook maar dan met allebei een deel van het afgekloven bot van mijn hond in hun mond brrrr zo vies. Sindsdien liggen de speeltjes van de hond buiten bereik vd kinderen.Oh yuk....
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 29 april 2017 @ 11:35:

Mijn moeder heeft wel eens bij zo'n snoepschepbak een mevrouw op de vingers getikt (letterlijk) met 'afblijven! Kijken doe je met je ogen.' Ze dacht dat het mijn zusje was
quote:south schreef op 29 april 2017 @ 20:54:

[...]





Hier is de hond ook meerdere keren roze geweest...

Ook is er op meerdere muren getekend en laatst met pasen had dochterlief alle grote paaseieren (stuk of 10) opengemaakt en van allemaal een hapje genomen. En vanochtend vond ik dochter (2jr) nadat ik gedouched had nog met een grote reep tony's tussen haar tanden die ze van de hoge kast had geplukt door er met een stoel tegenaan te gaan staan.

Maar al deze voorbeelden wijd ik niet aan mijn slechte moederschap maar aan mijn inventieve meiden.Op die stoel klimmen is ook gewoon slim
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn 3 jarige van d'r fiets getrapt vandaag. Ze leert het net en heeft zijwieltjes. Hartstikke leuk, alleen staat ze elke 2 meter stil omdat ze afgeleid is door een moertje bij het stuur, iets onderweg, het feit dat haar wiel draait.. ik weet het allemaal niet. Maar als ze haar trappers dan niet goed heeft staan kan ze nog niet zo goed weer op gang komen. Ik had haar in het rondje door de wijk al 50x met mijn voet tegen de bagagedrager even aangeduwd. Net in het laatste stuk naar huis (ein-de-lijk) ging ze heel hard fietsen (yay!)...ennn ston weer stil. Dus ik zeg "kom op meid, snel naar papa", en geef het fietsje weer een duw met mijn voet.



Had alleen niet gezien dat ze net haar handen los had, dus ik trap zo het fietsje vooruit en kind tuimelt er achterover af. Toen wou ze helemaal niet meer fietsen
Alle reacties Link kopieren
Nou in dezelfde trant maar net iets anders; gisteren een eitje gebakken bij de lunch om 12 uur. Hele middag gewoon van alles in huis gedaan en nog een uur gewandeld met baby in de kinderwagen. Toen ik thuiskwam en nog even een doekje wilde halen over t aanrecht, voelde t daar wel erg warm aan. 6 uur lang de gaspit aan laten staan .

Schrok me dood, hebben dit huis ook nog maar sinds 5 mnd gekocht dus voelde me echt een onvoorzichtige megakneus.
Alle reacties Link kopieren
Ben geen moeder maar wel een trotse tante van 2 neefjes en een nichtje.



Mijn echte bloopers:



- neefje op de commode leggen in het zwembad, kon toch niet draaien en ik draaide mijzelf 1 tel echt 1 tel om en boem daar lag neefje op de grond. Krimp nog in 1 met maagpijn als ik eraan denk.

- zelfde neefje was erg traag aan het eten hij zat op een babystoel. Er werd aangebeld en ik ga er even naar toe. Duurde wat langer dan gepland. Ik kom terug bij neefje ligt hij letterlijk op zijn eten met zijn hoofd te slapen.

- met nichtje in de kinderwagen de roltrap op. Doodeng en ja hoor ik ben bijna aan het einde, ik draai verkeerd (of het lag aan de wielen dat hoop ik maar) en ze blijft steken. Gelukkig was er een lieve man die het zag gebeuren en de wagen greep.

- mijn pleegzoontje kreeg een hamburger van de mac, nou eet hij altijd al erg traag dus het viel me eerst echt niet op dat hij wel erg erg erg langzaam at. Totdat ik hem eens aanspoorde en dat hij zelf voor zijn doen hij er wel erg de tijd voor nam. Hij keek me aan: tante IBI ik vind het niet lekker. Tja dacht ik het zal inmiddels wel zo koud zijn dat het niet lekker is dus ik spoor nog meer aan en begon wat te zuchten.

Pas na de derde keer keek ik goed naar die burger en die bleek echt verbrand te zijn van de buitenkant maar rauw in de binnenkant. Ai.... sorry knul.



Maar mijn eigen persoonlijke ergste is.



- weer dat eerste neefje maar inmiddels was hij 13. We waren samen op vakantie in Parijs en ik wilde dat we echt gingen slapen maar hij deed steeds het licht weer aan. Op een gegeven moment gezegd dat het echt klaar was, ok zei hij.

Maar ik ken hem en ik voelde gewoon aan dat hij het nogmaals zou doen. Dus ik ga liggen in bed met een vreselijk gek eng gezicht. Duurde een hele tijd, wou het al bijna opgeven en tada hij deed het licht aan. Hij kijkt ondeugend naar mij met een glimlach ziet mijn gezicht geeft een grote gil en valt van pure schrik zo uit zijn bed hoppa daar ging hij.

En het ergste is wel dat de tranen weer over mijn wangen rollen nu ik dit typ. Ik vond het zo grappig!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Kind brood geven met schimmel. Ze was het smakelijk aan het opeten voordat ik het zag. Tijdens het smeren ook niet gezien.



Kind drinkt slecht maar in een warm land dwong ik haar zowat een paar slikken te drinken. Tegenstribbelen, hoofd weg trekken en met moeite gaan er twee slokjes in. Ik nam zelf een slokje: super ranzige appelsap...



Ik stond in de keuken, in m'n eentje dacht ik, laat rustig een keiharde scheet ( tsja ik was alleen, moet kunnen toch) draai me om.. Staat kind daar. Precies op bilhoogte...
Onlangs zoon vergeten op te halen op de naschoolse.

Het was man zijn "dag" om hem op te halen toen ik om half 7 werd gebeld of ik nog van plan was om mijn kind een keer op te halen.



Even vergeten dat man op zakenreis was. Vond hem al zo laat..
quote:plukjeroos schreef op 29 april 2017 @ 22:04:



Ik stond in de keuken, in m'n eentje dacht ik, laat rustig een keiharde scheet ( tsja ik was alleen, moet kunnen toch) draai me om.. Staat kind daar. Precies op bilhoogte...Scheelt haren föhnen
Ik kan enorme boeren laten en boer soms hele zinnen, tot grote hilariteit van de kinderen.

Dan vragen ze wat en krijgen ze een geboerd antwoord terug.

Verder ben ik een hele nette huisvrouw hoor
quote:SilverShadow schreef op 29 april 2017 @ 22:12:

[...]



Scheelt haren föhnen vooral na gekruid eten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, maar ik heb mijn moeder wel een hartaanval bezorgd. Ze was daar aan het shoppen met mijn vader, haar moeder en mij (waggelende peuter). En opeens is het toch wat stil en kijkt ze eens om en hup, ik weg. Moeder, vader en oma in paniek, hele V&D door, bij de uitgang de wacht houden, al die verdiepingen langs, roepen, de hele mikmak. Moeder had al allemaal horror-scenarios in haar hoofd en voelde zich de slechtste moeder op aarde, want wie raakt nu haar eigen kind kwijt? Uiteindelijk was die paniek nergens voor nodig, want ik lag gewoon te slapen. Verstopt, onder een kledingrek, want het ligt zo lekker tussen die kleren. Zelfs als peuter hield ik niet van shoppen, blijkbaar. En volgens mij heeft moeder me daarna nooit meer uit het oog verloren.
quote:mamajobsa schreef op 29 april 2017 @ 22:45:

Ik kan enorme boeren laten en boer soms hele zinnen, tot grote hilariteit van de kinderen.

Dan vragen ze wat en krijgen ze een geboerd antwoord terug.

Verder ben ik een hele nette huisvrouw hoor Ach op maandagochtend maak ik altijd het huis schoon terwijl keihard 2pac aanstaat en ik als een malle mee rap over drugs gebruiken terwijl ik sta te twerken, zo heeft iedereen zijn ding.
quote:attribuutje schreef op 29 april 2017 @ 11:33:

Met je baby in je armen de laatste treden van de trap afglijden, die blijft ook in herinnering.

Gebeurt in de kraamweek van mijn jongste! Ik heb mijn man nog nooit zo geschrokken gezien als toen. Gelukkig kon ik ons allebei op tijd vastklampen.



Ik sta hier (met regelmaat ) op de handjes van mijn jongste. Ze komt zó stil aangekropen dat ik haar nooit hoor en ik dus verrast wordt door haar aanwezigheid, op het moment dat ik me wil omdraaien.
quote:attribuutje schreef op 29 april 2017 @ 11:33:

Met je baby in je armen de laatste treden van de trap afglijden, die blijft ook in herinnering.



Heb ik met mijn oudste ook gedaan. En vervolgens ben ik in blinde paniek de straat op gerend, op zoek naar de eerste de beste voorbijganger die kon checken of baby ongedeerd was gebleven. (Ik was zelf zo in paniek dat ik het me niet lukte om objectief naar haar te kijken) Zelf was ik echt bont en blauw, maar baby had echt niets.



Bij mijn tweede gleed ik tijdens de zwangerschap al van de trap af. Midden in de nacht. Ik had mezelf behoorlijk bezeerd... mijn man kwam ook de trap af en gaf me een zak ijs, om vervolgens doodleuk terug zijn bed in te willen. Nou, dat dacht ik dus even niet. Ik wilde naar het ziekenhuis om alles te laten checken. Baby was helemaal in orde, maar mijn voet zat in het gips.
Leuk topic. Zelf (gelukkig) de kinderen alleen maar omver gelopen als er plots 1 achter je staat. Geen ernstige 'schade' tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Er liep een keer een muis door de kamer terwijl kind daar rondkroop (wat heel gek is want we hadden een kat en we hebben nooit muizen).

Mijn briljante en enorm adequate reactie was om met de benen omhoog, met kind hoog boven mijn hoofd getild, op de bank te gaan gillen.

Ik was dus alleen thuis.

Na een tijdje (best lang.zitten gillen nog) voelde ik me nogal idioot en kreeg in mijn eentje de slappe lach.

Muis nooit meer gezien, die vond het waarschijnlijk ook te stompzinnig voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 28 april 2017 @ 01:54:

Kind zonder riempje in maxi cosi.........check

Kind van bed gevallen tijdens stoeien, voortand eruit.....check

Vinger van kind tussen de deur.........check

Rugpijn bij kind van 8 niet serieus nemen, na half jaar naar dokter; hernia........check

Kind bijna geschorst op Middelbaar omdat ik ipv cola een blikje bier had meegegeven (verzachtende omstandigheden; licht in koelkast doet het niet, het was vroeg, ik ben kippig)..........check
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 29 april 2017 @ 22:53:

[...]



Gebeurt in de kraamweek van mijn jongste! Ik heb mijn man nog nooit zo geschrokken gezien als toen. Gelukkig kon ik ons allebei op tijd vastklampen.



Ik sta hier (met regelmaat ) op de handjes van mijn jongste. Ze komt zó stil aangekropen dat ik haar nooit hoor en ik dus verrast wordt door haar aanwezigheid, op het moment dat ik me wil omdraaien.Oh, dat deed ik altijd bij de kat. Door een enorme schreeuw van haar wist ik dat ik weer op haar poot stond.
quote:south schreef op 29 april 2017 @ 23:02:

[...]





Heb ik met mijn oudste ook gedaan. En vervolgens ben ik in blinde paniek de straat op gerend, op zoek naar de eerste de beste voorbijganger die kon checken of baby ongedeerd was gebleven. (Ik was zelf zo in paniek dat ik het me niet lukte om objectief naar haar te kijken) Zelf was ik echt bont en blauw, maar baby had echt niets.



Bij mijn tweede gleed ik tijdens de zwangerschap al van de trap af. Midden in de nacht. Ik had mezelf behoorlijk bezeerd... mijn man kwam ook de trap af en gaf me een zak ijs, om vervolgens doodleuk terug zijn bed in te willen. Nou, dat dacht ik dus even niet. Ik wilde naar het ziekenhuis om alles te laten checken. Baby was helemaal in orde, maar mijn voet zat in het gips.Dat tweede heeft een vriendin van mij gehad, baby moest direct met een keizersnede gehaald worden en mijn vriendin had een gebroken staartbeen en 2 gebroken armen. Moet je toch niet aan denken als je net een baby hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven