zo verdrietig

23-02-2014 00:41 320 berichten
Half uur geleden had ik het briljante idee nog ff de hond van mijn dochter uit te laten.



Loopt er op mijn pad een moeder met een vreselik benauwd kind, ze kon alleen maa rlopen zei ze, ik heb uiteindelijk mjn medicijnen aan haar gegeven , nu is in man zoooo boos op me, ja wellicht heb ik ze straks nodig maar ik kon het niet aanzien hoe benauwd dat jongeje was
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds, 22 seconden geleden



welnee, gewoon beter Le-zen



Doe niet zo gemeen tegen mij.



You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 februari 2014 @ 01:06:

Nee, omdat hij nu met een wildvreemde vrouw op de bank zit en zijn vrouw achter de computer is gekropen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 februari 2014 @ 01:06:

[...]





Doe niet zo gemeen tegen mij.



Kom maar langs dan krijg je een pilletje, of pufje, ik heb ook nog wel een dierenapotheek, metacam, anti-bioticum, wormenmiddel, zeg het maar.
waarom kan je dochter trouwens niet zelf haar hond uitlaten
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds, 21 seconden geleden





Kom maar langs dan krijg je een pilletje, of pufje, ik heb ook nog wel een dierenapotheek, metacam, anti-bioticum, wormenmiddel, zeg het maar.Iets tegen de racekak graag. Geen loperamide, dat heb ik al geprobeerd en ik zit nog steeds op de plee.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar jij hebt had een diskus neem ik aan? Kindjes hebben over het algemeen toch een voorzetkamer.. Of had je die ook en heb je die ook erbij gegeven?

Logisch verhaal dit.
Ik zou ook verdrietig zijn als een moeder een jongetje dat het duidelijk zo zwaar had alleen naar huis liet lopen. Had ze zelf niet thuis medicijnen kunnen halen?
norit?
quote:SpringDing schreef op 23 februari 2014 @ 01:10:

Maar jij hebt had een diskus neem ik aan? Kindjes hebben over het algemeen toch een voorzetkamer.. Of had je die ook en heb je die ook erbij gegeven?

Logisch verhaal dit.

o jee

Beter gaat er iemand bij het kind kijken. Misschien wil je man dat even doen?
Alle reacties Link kopieren
Vaag maar ook grappig dit





sabbaticalmed ben jij die spierbundel?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds, 41 seconden geleden

norit?Helpt ook niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Pinarcik schreef op 23 februari 2014 @ 01:12:

Vaag maar ook grappig dit





sabbaticalmed ben jij die spierbundel?wie zou ik anders moeten zijn?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 februari 2014 @ 01:12:

[...]





Helpt ook niet.witte rijst. Lassi Tover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles al geprobeerd, meds. Ik berust maar in mijn lot. Ik slaap vannacht weer op de pot.
You know how I know? Because I reeaally think so!
MrsSW; gewoon niks eten. Wat er niet in gaat hoeft er ook niet uit. Leeg is leeg enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 februari 2014 @ 01:06:

Nee, omdat hij nu met een wildvreemde vrouw op de bank zit en zijn vrouw achter de computer is gekropen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Misschien merk je de norit nu nog niet. Wacht maar tot je genoeg hebt en het ineens wél lijkt te werken en je twee weken niet meer poept. Haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik dat maar doe, springding.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ach het ruimt wel even lekker op moet je maar denken
Wat een vaag topic, ben je zelf niet degene die medicijnen tot zich heeft genomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85, 10 seconden geleden

Misschien merk je de norit nu nog niet. Wacht maar tot je genoeg hebt en het ineens wél lijkt te werken en je twee weken niet meer poept. Haha

I wish.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 februari 2014 @ 01:10:

[...]





Iets tegen de racekak graag. Geen loperamide, dat heb ik al geprobeerd en ik zit nog steeds op de plee.Cola drinken wil soms ook weleens helpen.
quote:WishfulThinking schreef op 23 februari 2014 @ 01:18:

Wat een vaag topic, ben je zelf niet degene die medicijnen tot zich heeft genomen?Ja TO kwam zichzelf tegen op het pad.
Succes in elk geval!! Hopelijk slaap je toch een beetje!
Onmogelijk, volgens de laatste informatie zit die vreemde vrouw nog in haar huis. Beetje raar om naar bed te gaan en je boze man met een vreemde vrouw achter te laten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven