Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo eraf in 2017!

22-12-2016 20:26 1229 berichten
Alle reacties Link kopieren
26-06-2017 - Ik heb wederom een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een tijd niet actief waren, in de hoop zo het overzicht te houden. Natuurlijk kan ik me ook vergissen en wat over het hoofd zien, of wil je om een andere reden alsnog graag terug in de tabel. Laat het me weten en dan komt het goed!

Dit topic is gestart voor dames (en heren) die met ingang van 2017 graag ongeveer 10 kilo af willen vallen.
Samen kunnen we deze uitdaging aan!!

Ansch: Startgewicht: 77.8 kg, startdatum: 18-06-2017, huidig gewicht: 77.1 kg, deze week: -0.0 kg, totaal: -0.7 kg

Bukko: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 15-05-2017, huidig gewicht: 70.6, deze week: -0.2 kg, totaal -5.4 kg

Frantic: Startgewicht: 78.6 kg, streefgewicht 66.0, startdatum: 01-01-2017, huidig gewicht: 70,6 kg, deze week: -0.6 kg, totaal: -8.0 kg

Elizaar: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 01-03-2017, huidig gewicht: 70.7 kg, deze week: +0.1 kg, totaal: -5.3 kg

Nessemeisje: Startgewicht: 83.8, streefgewicht 72.0, startdatum: 03-01-2017, huidig gewicht: 79.4, deze week: -0.2 kg, totaal: -4.4 kg

PinkLady90: Startgewicht: 80.2 kg, startdatum: 05-06-2017, huidig gewicht: 75.9 kg, deze week: -0.7 kg, totaal -4.3 kg
frantic wijzigde dit bericht op 30-10-2017 14:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag verder knokken. Ik heb laatst de 80 kg weer aangetikt :'( . Vanochtend weer 79,4 kg dus ik weet dat als ik oplet er gewoon kilo's vanaf gaan. En overdag is het geen probleem, maar 's avonds....Ik ga ook weer wat vaker koken, want als man kookt is het voornamelijk vlees, aardappelen en een héél klein beetje groente. Of afhaal. Ik heb gisteren voor twee dagen boodschappen gehaald en vanavond wordt het een Italiaanse maaltijdsoep en morgen een plaattaart met gegrilde groente.
Ik wil naar de 72 kg!
Alle reacties Link kopieren
Ah Nesse, gezellig!!
Goed dat je jezelf al weer herpakt hebt. Het is vandaag maandag, dus jouw en mijn gewicht van vandaag pas ik gelijk aan in de tabel. Italiaanse maaltijdsoep klinkt lekker, wat doe je erin? Ik eet vanavond spinazie, aardappels en kip, prima en normaal dus. Morgen is een van mijn sportdagen, maar dat red ik helaas niet door mn werk. Woensdag en vrijdag kan ik gelukkig wel gaan!
Alle reacties Link kopieren
Recept van de Allerhande: tomatensoeppakket + soepgroente + pasta naar keuze. Lekker & gezond (en geen gezever met dochters, want soep is iew, maar pasta is heerlijk!). Sporten staat op een laag pitje, ik probeer wel veel te lopen, maar mijn vaste wandelpartner in de pauze is een tijdje met verlof. Dus ook daar is wat ruimte voor verbetering.
Alle reacties Link kopieren
Soep is iew? Haha! Mooi dat het zo wel lukt! Ik ben heel goed begonnen, 2 'perfecte' dagen gehad, maar vandaag lukt het niet. Ik heb om een of andere reden bedacht dat chips en stroopwafels wel prima een banaan en een appel kunnen vervangen?! Hm. Tijd om hier ff in te checken en te biechten, dacht ik ;) ik schrap mijn avondsnack en neem een kleinere portie avondeten, en morgen doe ik het beter!! Hoe gaat het bij jou Nesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven