Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo, vandaag wezen sporten, het ging niet echt heel lekker...en ben niet echt ver gekomen in de routine van vandaag. Maar we waren met 3 personen in de les, 2 daarvan zijn verder gevorderd dan mij...maar ik moest de les van de coach met hetzelfde gewicht doen als de anderen..dus het was wel positief.

Had veel verder kunnen komen, maar zat niet 100% lekker in mijn vel, ben ongesteld aan het worden en had lichte krampen en daarnaast gisteren naar een verjaardag geweest en was om 4uur 's morgens thuis en 9 uur was ik al wakker...dus ook lichtelijk slaap tekort.

Ik wilde wegen, herinnerde het veel te laat, dus ben bij een apotheek gegaan om te wegen en de weegschaal was defect :-| Dus maandag proberen eraan te denken. En ga maandag eens kijken hoeveel een weegschaal kost, mischien dat ik een heel goedkope voormezelf aanschaf. Hoewel ik zo min mogelijk wil (kopen) want als ik terugkeer naar NL kan niet alles mee.

Morgen rustdag, 's ochtends naar een soort mini marktje waar een schoenmaker zit om paar gympen te laten reparen(punt is losgeraakt). En 's middags mischien op stap met mijn hondje.
Alle reacties Link kopieren
@Hamaika
Wat fijn dat het is goedgekomen met die vriendin, het is altijd enorm fijn als dingen uitgepraat kunnen worden en er een goede oplossing is.

Hopelijk is het maandag goed weer bij de bbq, want voor zover ik heb gehoord is hetde laatste dagen nogal onvoorspelbaar.

@Polkadot
Inderdaad, het belangrijkste is dat het gewicht eraf gaat en er niets bij komt. En liever langzaam eraf dan continu het jojo effect.

Geniet ervan dinsdag, fijn dat je nu een achtbaan maatje hebt, altijd alleen erin is minder leuk...weet ik uit ervaring. Verder lekker genieten dinsdag en positieve energie opdoen, zodat je er weer lekker tegenaan kan in alle opzichten want naast het afvallen heb je ook genoeg op je bord. En lekker een dagje genieten doet iedereen goed.

@Flyingadaydreams
Gaat goed met afvallen, knap hoor! Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?
Heel herkenbaar het witte kleurtje, gewoon zoveel mogelijk actief zijn in het zonnetje zonder te verbranden hihi.
Fijn gevoel hé, wanneer je het verschil merkt qua kleding en de te grote kleren weg kunnen.
Succes met de scriptie!
Goedemorgen ladies op deze pinkstermaandag. Ik kan morgenochtend pas wegen want ben niet thuis vanochtend. Kan er nog niks over zeggen wat deze week heeft gedaan, zaterdag wel echt teveel gegeten, andere dagen weer normaal, maar ook te weinig gesport..... Geen idee dus of ik ben aangekomen, gelijk gebleven of afgevallen.

Strawberry dat was een korte brakke nacht dus. Hopelijk kan je vannacht wat slaap inhalen. En fijn dat de katten nu beter gaan samen,
Hoe staat het er nu voor met al dan niet blijven of teruggaan naar Nederland?

Hier gaat de barbecue helaas niet door vandaag, te weinig aanmeldingen, Jammer maar ik vind het ook niet zo heel erg, loop erg achter met een hoop dingen thuis omdat ik veel te veel aan mijn kop had de laatste weken met die ruzie, het weekend weg met mijn broer en het ontslag van die vriend. Dus dat dit weekend nu even onverwacht leeg is vind ik niet erg. En het is ook geen weer voor een barbecue trouwens.

Verder niet heel veel bijzonders, morgen weer werken, vrijdag een drankje doen met een vriendin en aan het aftellen voor Portsmouth weer, over 2,5 week ben ik daar weer!

Ik vind het hier nogal stil de laatste tijd, hebben we allemaal nog wel zin om door te gaan? Mijn eigen motivatie om te posten neemt ook af als er zo weinig wordt geschreven. Ik vind het erg jammer in elk geval. Dus vandaar mijn vraag: willen we nog door met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
@Hamaika
Over wel of niet doorgaan met dit topic, ik wil zelf best wel door, maar als we maar met 2 of 3 doorblijven gaan is het maar de vraag of het wel zinvol is. Ik blijf ondertussen wel posten(tijdens mijn rustdagen)..
Maar even de reacties van anderen afwachten.

Verder de tijd gaat wel snel, nog maar 2,5 week en je kan weer naar portsmouth. Wel fijn even tijd voor jezelf en je eigen dingen in huis weer op orde krijgen..geluk bij ongeluk.

@Hier
Mijn laatste offciele rustdag, heb morgen ook nog overdag. Maar 's avonds ga ik weer de nachtdiensten in. Hopelijk zijn ze relatief rustig.

Qua terugkeren of niet naar Nederland, zoals het ernaar uitziet keer ik terug. Er zijn teveel kleine factoren die het hier blijven niet realistisch maken voor mij. Maar Ik wacht af tot moeder hierheen op vakantie komt, dan komt het definitieve ja of nee. En waarschijnlijk wordt dat zo rond eind augustus/september. Voornamelijk omdat ik dan wat steun in de rug hebt, emotioneel wordt terugkeren best zwaar en qua geregel ook, want we reizen met een hond dus het is fijn als je dan de reisballast(baggage en emotioneel) kan delen.
Dus voorlopig zit ik nog hier...
Strawberry ja we moeten sowieso de reacties van de anderen even afwachten, Ik zou zelf graag doorgaan maar niet als we eigenlijk nog maar met 2 of hooguit 3 overblijven en alleen jij en ik nog regelmatig posten. Dan stop ik er liever mee en haak ik aan bij een ander topic of ga ik zelf offline verder.

Maar goed laten we even wachten op wat de rest wil

Ja het was een lekker weekend om een hoop in te halen, nog niet alles is bij maar wel grotendeels. Ben inmiddels ook aan het aftellen uiteraard, al zullen de laatste 2 weken wel kruipen naar de 26e. :)

Hoe is het voor jou, te moeten terugkeren? Ja dat schreef je toen inderdaad, dat je dan samen met je moeder kon terugreizen, ook voor de steun en support. Lijkt me wel heel pittig zo een grote verandering die er aan komt. Bah. :hug:

Hier waar ik al bang voor was na een week zwaar ongesteld en veel teveel gegeten weer een dikke plus.... 72.8 nu. Gaat echt de verkeerde kant op helaas.... Heb ook een best wel emo weekend gehad, had er op gerekend dat ik iemand in Portsmouth zou zien en die is er zeer waarschijnlijk niet dus daar heb ik ook de balen van. Want in september als ik weer ga is die er ook niet dus we lopen mekaar steeds mis. In april ook al, het lijkt niet te mogen. Ik hou nu dus maar ff wat ik nog heb aan vakantiedagen achter de hand voor evt in het najaar nog een keer te gaan, al is Portsmouth eigenlijk geen stad voor in najaar / winter.

Vandaag weer werken en hopelijk gaat deze week beter qua sporten en eten.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,
daar ben ik weer. Een lastige tijd achter de rug, tenminste ik hoop dat die achter de rug is. In ieder geval veel problemen op hormonaal gebied. Dat is het vervelendst. Dacht dat ik niet meer ongesteld zou worden, maanden niks namelijk en ik vond het heerlijk en nu ben ik iedere 2 weken ongesteld en zo heftig, dat heb ik nog niet meegemaakt (en dat wil wat zeggen). Vandaag de huisarts (eindelijk) gebeld om bloed te laten prikken en daarna een afspraak. Misschien een vleesboom denk ik zelf, maar misschien ook een hele heftige overgang, wist niet dat het zo heftig kon zijn. Ben nog niet op de weegschaal geweest, want heel veel gegeten, vooral veel zoet en zout (migraine)....maar ik wil echt dat de knop om gaat, en wel vandaag.
Vandaar dat ik wel weer graag aansluit en mezelf heb voorgenomen weer vaker te posten. Wat mij betreft gaan we door, maar ik kan me voorstellen dat het misschien handiger is als we een herstart maken met een andere naam, dan sluiten misschien meer mensen aan? Zelf zou ik dan ook een nieuw account aanmaken met een andere naam, vanwege veel herkenbare posts...
Een frisse nieuwe start? Wat vinden jullie? En wil jij het nog wel op je nemen Hamaika?
Laat maar weten wat jullie willen. Zoals gezegd, ik probeer (ben voorzichtig...) er weer voor te gaan. Ik ga pas maandag weer wegen, want het is anders een te grote shock haha.....
Succes meiden!
Maureen een nieuw vers topic aanmaken vind ik ook helemaal prima. We zitten ook redelijk tegen de 3000 berichten aan, dus dan zou dat sowieso al moeten.

Ik heb trouwens een beetje hetzelfde als jij, mijn forumnaam dateert ook nog uit de tijd met mijn Baskische ex en slaat helemaal niet meer op mijn huidige leven. Ik wil ook eigenlijk wel een andere account maken ja en deze anonimiseren.

Kortom, ik vind het geen probleem een nieuw vers topic aan te maken en hier een slot op te gooien. Dan kopieer ik daar de tabel wel heen en kan ik handmatig de evt nieuwe namen aanpassen in de tabel. En wie zijn eigen naam gewoon wil houden laat ik dan gewoon zo staan.

Ik ga zodirect zelf een nieuwe account aanmaken en een nieuw topic in de Lijf en Lijn pijler.

Als dat gedaan is plaats ik hier wel ff de link me mijn nieuwe forumnaam. Kan even duren want 1e bericht meot goedgekeurd worden volgens mij.
Hier de link naar het nieuwe topic:

lijf-lijn/gezellig-en-verantwoord-samen ... ges/444076

ik zie jullie graag daar weer, wie verder mee willen blijven doen. Ik heb de gegevens uit dit topic bewaard dus die kan ik zo weer in de tabel plakken.

En ja ik was vroeger hamaika :-)
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan! Ik heb daar al een reactie achter gelaten, maar omdat ik een heel nieuw profiel heb aangemaakt wordt mijn reactie vertraagd geplaatst, maar komt goed! Hopelijk komt iedereen mee vanuit hier! Tot daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven