Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
He Roos wat vies!



Ik heb gister gezondigd met m&m's en een kwart zak naturel chips. Morgen ga ik brunchen bij mijn ouders dus dan weet je ook wel hoe laat het is. Rest van de tijd maar streng dus om alsnog resultaat te krijgen in de tabel volgende week vrijdag!



Vanavond eet ik shoarma met een wrap en salade.
Alle reacties Link kopieren
Oeh Fishie, hou op. Ik heb al de hele middag enorm de vreet. Ovenschotel met kabeljauw, bosui en gerookte zalm staat in de oven. Nu maar hopen dat t ook te eten is is iets nieuws
Alle reacties Link kopieren
Hoi MM, Crepe, Jane, Famke, Simoon, Roos, Fishie, Twijfelmiep e.a.,



Ben vanmiddag teruggekomen uit hotel, waar we 2 dagen culinair genoten hebben. Gisteren in bikini rondgelopen, en mijn spiegelbeeld beviel mij niet .



Direct vanaf vanmorgen eigenlijk al gezond gestart, geen croissant bij het ontbijt en geen koekje bij de koffie. Ik heb nog niet gewogen, maar wil dolgraag, want ik weet niet hoe erg de schade nu eigenlijk is.



Maar mijn broeken zitten strak, dus ik weet dat er werk aan de winkel is. En 4 kilo raak je niet kwijt in een week, maar ik had beter mijn best kunnen doen,



Stond vanmiddag bij het Kruidvat met afvalmix thee in mijn handen, stimuleert dat nu echt zoals ze beweren?



Verder lees ik hier goede verhalen, zet hem op allemaal!



Morgen ga ik direct hardlopen. En voorlopig geen hotelletjes met culinaire uitdagingen voor mij
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Beetje zondigen hoort erbij hoor. Het moet wel vol te houden zijn! Wisten jullie dat de gemiddelde vrouw lijnen 4 weken volhoudt? Nou daar doen wij niet aan mee toch? Wij zijn bikkels!!



Willen de laatste mensen nog even hun gewicht doorgeven? Dan kan ik de nieuwe tabel plaatsen. Is wel leuk voor de motivatie.



Mijn eetlijst van vandaag:



O: Havermout, superfoods, appel en kaneel

T: 2 rijstewafels

L: Boterham met filet american, boterham met kaas en tapenade, boterham met grillworst

T: Handje noten

D: Biefstuk met peperroomsaus, aardappelen uit de oven, broccoli

T: Griekse yoghurt met klein beetje honing, abrikozen en verse munt



Weltruste voor straks!
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Oh Scarlett daar ben ik ook benieuwd naar, of zo'n theemix echt stimuleert. Ik drink toch al veel thee



En hopelijk heb je ook gewoon genoten van je hoteldagen
Volgens mij drijft zo'n theemix vooral vocht af, en dat is niet echt afvallen natuurlijk. Ik kies daar dus bewust niet voor, liever gezond maar minder eten.
Welkom terug Scarlett!

Hopelijk waren het fijne dagen!

Die theemix, baadt het niet dan schaadt het niet toch? En vocht afdrijven is ook fijn toch? Vind vocht vasthouden altijd ook zwaar irritant! Probeer ook zo weinig mogelijk zout te eten.



Hier een redelijk weekend. Niet afgevallen denk ik maar dat ga ik vanaf vandaag weer doen. Morgenochtend twee uur met mijn broer naar de sportschool haha. Ben benieuwd of ik dinsdag nog kan lopen.

Nog plannen voor deze herfstige zondag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Weekenden zijn altijd lastig vind ik...

Afgelopen week op vakantie geweest,

Ook ernstig veel en slecht gegeten ?



Morgen mijn eerste werkdag weer na mijn zwangerschapsverlof...

Een mooi moment om af te gaan vallen!



Momenteel weeg ik: 84 kilo

Streefgewicht: 70 kilo

Lengte: 172cm
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hallo, hallo!!



Welkom terug Scarlett!!

Volgens mij doet die afvalthee niks, een tijdje geleden wou ik

het ook proberen maar las op internet geen positieve reviews...

Natuurlijk kan je t proberen maar verwacht maar niet teveel van.

Denk ik....



Roosv, begin rustig met sporten he anders kan je idd dinsdag niet lopen! Rustig opbouwen...



Madamebonbon, wat eet jij gezoooooooond!!

Goed bezig hoor!!



Kimmy, succes met je eerste werkdag morgen! Zet m op!



Hallo Fishie, wil je aub voor je houden dat je chips had gegeten?

ik ben namelijk dol op chips!!



En Crepe, jij was ook niet afgevallen toch? (Ik ook niet)

Zucht....Diepe diepe zucht...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Pf nou het lukt hier nog niet echt om een in goede 'flow' terecht te komen.. Voor de zomer ging het heel goed en kon ik ook streng zijn voor mezelf maar nu kom ik er nog niet zo in. Vrijdagavond na een drukke week patat met snacks gehaald bij de snackbar, 's avonds veel wijn gedronken en gisteravond uit eten geweest en ook echt teveel gegeten.

Vandaag mn best maar weer doen.. Ga een eind wandelen met een vriendin vanmiddag dus dat scheelt.



@madamabonbon: klinkt lekker dat recept! Ik bak tegenwoordig zelf havermoutmuffins als gezond tussendoortje, die zijn ook best lekker.



@scarlett; ik geloof eerlijk gezegd nooit zo in dat soort producten als afvalthee enzo. Volgens mij moet je het vooral zelf doen!
Alle reacties Link kopieren
*gaat naast Jane-Ice zitten en zucht diep mee*



Vandaag met de kinderen naar het speelbos geweest, ik wilde eerst nog sportief op de fiets gaan maar toen ging buurmeisje ook mee. En ik zag het niet zitten om met een peuter achterop en twee meiden van 6 die nog niet heel vaak langs een drukke weg fietsen op pad te gaan. Dus maar met de auto. Het buiten lopen was heerlijk met dit weer



Vandaag doorgeslagen in m'n "zelf-bak-periode"

Ik heb een enorme zak aardappels staan en had besloten zelf chips te maken in de oven. Enorm veel werk voor een klein zakje chips. Vanavond mag ik van mezelf testen of t zo de prullenbak in gaat of niet
Alle reacties Link kopieren
Rokje ik kom er dus ook niet in. Overdag gaat t prima maar 's avonds gaat t niet ofzo. Heel stom.



En dan denk ik ook nog "ja volgend weekend naar Berlijn, dat komt ook niet goed natuurlijk met eten en drinken" en de week daarna mag ik mee op schoolreis met dochter. Wat ga ik dan eten? Ik zie mezelf nou niet met een bak sla onder m'n arm lopen
Alle reacties Link kopieren
Oh klinkt wel lekker die chips crepedefromage! Is vast een stuk gezonder uit de oven! Hoe heb je dat gedaan? Gewoon in hele dunne plakjes en dan met wat kruiden erover ofzo?



Haha ja lastig hè? Ik hou ook gewoon heel erg van eten en ongezonde dingen. En als we dan uit eten gaan oid wil ik er ook gewoon van genieten en niet een salade eten terwijl de rest lekker vlees met frietjes heeft. Op die schoolreis kun je misschien zelf boterhammen meenemen? Met een beetje gezond beleg?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, helemaal vergeten dat vrijdag weegdag is. Bij vorige pogingen woog ik meestal op maandag...

Vanmorgen dus alsnog maar even gewogen: 83,5!! Ik ben blij!!!
Alle reacties Link kopieren
Jeujjjjj glaasjewater!!!!
Alle reacties Link kopieren
Rokje, ik heb aardappels met de dunschiller in plakjes gemaakt. Eerst had ik het met de kaasschaaf gedaan maar die waren te dik uiteindelijk. Ik had de eerste batch met paprikapoeder maar ie waren dus te dik en liggen in de vuilnisbak. Nu heb ik de dunnetjes met wat zout gemaakt.

Ik had een recept op internet gezocht, deze was van weightwatchers
Alle reacties Link kopieren
Hoi Crepe en bikkels



Hoe is je chips?



Heb vanmiddag 7 km hardgelopen, met ook wel weer wandelstukken, en het was zwaar maar heb volgehouden!



Eetlijstje:

O: 2 crackers met 30+ kaas, water, thee

T: banaan

L: Muesli met kwark en eetlepel jam, 2 crackers met piepklein beetje hagelslag, water,

T: 2x koffie, glas cola light

D: Aardappels met broccoli en kip, bakje kwark

T: Koffie, nootjes, glas cola



Ik wil een beetje minderen met wijn, en ga dan toch vaak voor cola light, maar daar wil ik ook geen 2 glazen van nemen.

Weten jullie een fijne vervanger? (Behalve water )



Succes weer deze week, ik hoop snel de weegschaal op te speuren en mij te wegen!
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee Scarlett, ik had na het eten bedacht geen trek meer te hebben dus ga ik ook niet proeven.

Wellicht morgen?
Scarlett, is verse gemberthee een idee? Ik vind dat echt genieten en het is nog goed ook als je wilt afvallen. Zeker nu het weer herfstig wordt is het echt heerlijk verwarmend...



Verder sparood? Of af en toe Crystal Clear?
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe lijst is geplaatst!! Graag wijzigingen doorgeven in bolt en ik heb besloten dat iedereen die niet meer meeschrijft dat ik die volgende week verwijder. Dan blijft de boel overzichtelijk.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Hmm hij doet nu niet vergroten als ik er op klik

Dat fix ik morgen wel. Heb ik nu geen zijn meer in.



Scarlett ik drink vaak (appel)sap een klein laagje met de rest spa rood. Lekker fris!



En afvalthee... kweenie hoor. Ik zou er niet teveel op vertrouwen.



Rokje, Crepe kom op dames!! Jullie kunnen het!!! Kill het avondmonster!!



Mijn eetlijst van vandaag:

O: 2 grote glazen verse jus met banaan

L: boterham met kaas, boterham met grillworst, boterham met rookvlees

D: Kip, wokgroente met woksaus en rijst

T: yoghurt met superfoods en aarbeien



Ik had tussen het ontbijt en de lunch nog wat moeten nemen maar we hadden bezoek en ik merkte pas dat ik honger had toen ik we ze uitzwaaide.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Kimmy succes met morgen met je eerste werkdag! Wil je vertellen wat je hebt gekregen? En is het je eerste kindje?



Nog een uurtje en dan kan ik mijn ventje de laatste fles geven en dan heeeerlijk naar bed. Heb er al helemaal zin in!



Fijne nacht allemaal!!
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Kon het toch niet laten dus heb de foto aangepast. Hij vergroot nu weer
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Gemberthee, dank Roos, ga ik toch eens proberen.

En Crystal Clear en appelsap met spa rood ook super.

Ik dronk vroeger (vroegah) wel eens limonade met spa rood, vond ik ook altijd lekker.



Ik denk toch dat afvalthee niet veel effect heeft.

Het komt toch aan op gezond eten en bewegen.



Madame, dat 4 weken klopt denk ik wel, maar ik denk ook dat je jezelf af en toe wat moet gunnen. Als ik de hele dag gezond eet zonder hongergevoel kan ik 's avonds zo genieten van een stukje pure chocolade of iets anders kleins. Of een keer in de zoveel tijd een lekker glas wijn.



Mijn schoonmoeder zou zeggen, het is levenslang opletten .

En daar heeft ze denk ik wel gelijk in (das dan ook het enige, haha)



Heerlijk, de fles geven aan je kleintje en dan lekker je bed in.

Slaapt hij wel een beetje goed?



Ik moet morgen ook weer werken, maar dat is helemaal niet erg!

Lekker aan de koffie, thee en water met gezond lunchpakket er tegenaan.
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
MadameBonBon: Super! Dank voor de tabel. Wat ziet dat er goed uit...



Moet mijn best nog hard doen om deze week weer afgevallen te zijn. Weekend een feestje en verjaardag gehad. Op het feestje heb ik aardig wat wijn en hapjes gehad. Gisteren op de verjaardag ook wel wat hapjes, maar heb ik beter opgelet.

Woensdag heb ik weer een etentje. Dus tussendoor niets extra's voor mij... En weer goed aan het water.

Fijne dag vandaag. Zal boodschappen doen (gezond!).
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven