Lijf & Lijn alle pijlers

dingen die zo fijn zijn, nu ik niet meer zo zwaar ben....

31-03-2009 23:06 793 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bezig met een lijst. Een lijst van de dingen die zo fijn zijn, nu ik niet meer zo zwaar ben. Gewoon om me wat meer bewust te worden van de veranderingen die ik iedere dag zie. Ik hoop dat de lijst me de motivatie geeft om door te gaan tot ik mijn streefgewicht heb bereikt (wat me ook zeker gaat lukken!). Daarnaast hoop ik dat de lijst me gaat helpen om de kilo's er daadwerkelijk af te houden.



Op de lijst staan allerlei verschillende dingen. Ik wil er graag iedere dag één gaan posten, en zou het leuk vinden als er meer mensen mee willen doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik ontdek dat ik sleutelbeenderen heb! die je ook gewoon kunt zien!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik er zo retegeil uitzie!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
yeah baby!
Alle reacties Link kopieren Quote




Ik kreeg zoveel gave complimentjes tijdens dat feest! Eerst van Mr Nilsson toen ik aan het optutten was en de hele tijd in m'n Marlies Dekkertje rondliep. (toen de kousen erbij aan gingen was het helemaal leuk )

En op het feest, in m'n nieuwe outfit, het ene compliment na het andere. zo gaaf!

Ik zal ff foto's op hyves zetten als ik nog weet hoe dat moet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
jij hebt die met die zoentjes toch.. van MD.. die is echt zzzoooooooo leuk
Alle reacties Link kopieren Quote
Yep. Maar daar heb ik geen foto's van hoor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
whaaahahaaa... ja daaaaggg we gaan niet een soort any-body hyves maken dus he... hahaha
Pip!! Dit heb ik nooit geweten, wat onwijs goed van je!! Van jullie allemaal natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
17 kilo's suus. En 2 tot 3 maten kleiner. En helemaal zen en in balans, dat ook nog

En 40!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zodeknetters zeg, ik ben heulemaal fan van je! *weet je dat ik steeds hotpippilangkous lees lol*
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames, wat een geweldig topic! Ik ben een paar jaar terug 20kg afgevallen in 2 jaar tijd en had al deze voordelen die jullie noemen. Ik ben die kilo's ondertussen allemaal weer rijk, al voel ik me beter dan voor ik begon met afvallen en kan ik nog steeds een 10km lopen. Ik probeer alweer een paar weken gewicht kwijt te raken, maar de weegschaal wijst elke zondag hetzelfde aan. Vandaar dat ik een afspraak heb gemaakt bij de dietiste voor vrijdag. Ergens zal ik namelijk toch wat fout doen! Ik lees graag elke dag met jullie mee om de motivatie voor mezelf te houden, om te zorgen dat ik weet wat ik nu mis en straks weer kan hebben!

Hartstikke bedankt, ik heb onwijs veel respect voor jullie en hoop dat ik dat straks ook weer voor mijn eigen lijf kan hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
HPL,

Ooooooh, echt zo'n tijdschrift verhaal ben jij, ben jaloers maar vind het geweldig voor je!

Hoe hoe hoe hoe? Dat balans verhaal snap ik, en ik weet waar mijn balans scheef gaat. Ben hard aan 't werk voor een goede balans maar kan ik in de tussentijd dan ook niet 20 kg kwijtraken?

Laat me raden, nee zeker

Maar goed, voor de motivatie; hoe viel jij af toen je dus ín balans was, voor het geval me dat nog eens een keertje binnenkort gaat lukken.

Kristi
Alle reacties Link kopieren Quote
(ben niet HPL maar toch even een reactie van mij ) ik zie afvallen als hard werken kristi.. gezond eten en veel (veel) sporten.. (met een hele mooie beloning!!!)



het balans verhaal kwam voor mij toen ik eenmaal aan het afvallen was.. toen ik mezelf weer wat meer ging herkennen in de spiegel.. toen werd ik weer meer mijn oude zelf (positief in het leven, outgoing, gezellig, lief voor anderen, lief voor mezelf, etc)



ben blij dat de lijst mensen motiveerd! dat is nog mooier dan het doel waarmee ik dit topic wilde starten.. ik hoop dat het ons blijft motiveren en inspireren en dat als ik eenmaal op streefgewicht ben, het me motiveerd om op gewicht te blijven..



(ben vandaag trouwens over de helft van mijn afval-plan.. 17,6 kilo eraf.. nog 17,5 kilo te gaan! en das een zoveel beter gevoel dan aanhikken tegen 35,1 kilo! )
Alle reacties Link kopieren Quote
jeej Quirijn, je komt al van ver! Hoop dat ik met die laatste 17,5 mee kan doen met je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yo go Quirijn!



Hey, ik heb dat setje ook HPL, die is mooi! Goeie smaak
Alle reacties Link kopieren Quote
hahahaha, HPL in de Mijn Geheim

Kristi, het besef van die balans en afvallen gingen bijna gelijk op. Afvallen werd wel makkelijker naarmate ik meer in balans raakte en het afvallen geen doel op zich meer was. Gewoon omdat je dan je kop hebt 'opgeruimd' en je meer ruimte hebt om met andere zaken bezig te zijn.

Hoe ik het heb gedaan? Sporten, sporten, sporten. Gezond eten, geen lightmeuk enzo, geen kant en klaar. Lol hebben, veel schrijven hier en inzicht krijgen.

Q ziet het als werken, ik besef dat ik dat anders ben gaan zien. Het is vooral leuk!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
oh het is ook leuk hoor HPL... maar ik bedoel daar vooral mee te zeggen.. het gaat niet vanzelf.. je moet er wat voor doen
Alle reacties Link kopieren Quote
En dat is een waarheidals een koe Q
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
HPL + Q,

Thanks! Ik vreesde al voor het heel veel sporten. Oh, waar haal ik die motivatie toch vandaan om met mijn dikke lijf in de sportschool fanatiek te gaan doen, zonder conditie (ja ja, I know; het wordt echt leuk als je eenmaal conditie hebt) . En nu niet zeggen; neem een vriendin mee. Ik ben al blij dat er een sportschool zit in dit vergeten dorp, laat staan dat er een vriendin in de buurt woont.. Ach, ik zit gewoon te zeuren, omdat ik toch wel weet dat er niets anders op zit. Gewoon luiigheid...

Maar Q: gewicht opknippen is geen slecht idee!

Ha! Ik hoef nu nog maar 10 kg kwijt, hoera!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wacht maar, ik up eeen topic voor je waar ik heel veel ana heb gehad!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren Quote
@kristi: Sportschool is niet de enige manier van bewegen he. Leuk als je het leuk vindt, maar voor veel mensen (waaronder ondergetekende) is het gewoon niet leuk en wordt eht dat waarschijnlijk ook niet. Ik ben graag buiten en loop dus heel veel, algauw een uur per dag (alles wat binnen 3 kwartier te lopen is doe ik lopend ipv op de fiets) werkt ook super.
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik zo lekker naar de sportschool ga.. ook al ben ik kapot moe van het werk.. (voel me daarna vast veel lekkerder!)
Alle reacties Link kopieren Quote
(ik ben 3 jaar geleden 30 kilo afgevallen.. vorig jaar juli gestopt met roken en 8 kilo aangekomen in een half jaar...deze inmiddels er weer afwerkt de afgelopen 3 maanden) Dat ik ook eens durf te zeggen hoeveel ik weeg ipv om de hete brij heendraaien..Dat ik in de etalage van een winkelruit kijk en denk 'oh, ik ben best leuk!' ipv snel mijn hoofd de andere kant opdraaien.Dat gevoel van 'sexy' zijn niet alleen in mijn hoofd zit, maar ook in mijn blik als ik naar mezelf kijk in de spiegel.Dat ik nu af en toe een onderkin heb als ik op de foto sta omdat de foto net raar is genomen ipv dat ik er 4 heb en mijn hoofd de hele foto in beslag neemtDat ik anderhalve week geleden met mijn geliefde door Havana slenterde in een prachtig rode strapless jurk die ik van hem had gekregen en dat die jurk zo mooi stond dat ik de hele avond verliefd was op mezelf ipv op hem (of is dit een nadeel?? ).Dat ik blij ben als ik topics zie over 30 kilo afvallen, dat ik daar al geweest ben, dat ik niet meer aan dat begin sta en dat ik nooit - never éver - weer aan dat begin wil komen te staan.HPL, wat een prachtig verhaal. Fijn om te lezen...
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik weer weet wat trek hebben is.. en dat ik er dan heus niet gelijk wat in hoef te gooien!
Alle reacties Link kopieren Quote
dat ik geen last meer heb van benauwdheid!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven