Lijf & Lijn alle pijlers

hoe gebruik je tea tree olie

25-06-2016 22:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
test
anoniem_273063 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 14:09
98.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-06-2017 18:17
Reden: spam
99.14% gewijzigd
Ik koop altijd deze, gewoon bij de kruidvat, maar je hebt ze ook bij reformzaken of de tuinen of zo.

https://www.kruidvat.nl/thursday-planta ... /p/1873012
Mijn interesse is gewekt! Ik ga het mengen met kokosolie. Dan is de tea tree olie meteen verdund en heb je de heilzame werking van beide in 1. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het elke avond op mijn teennagels, omdat ik last heb van een kalknagel. Het is nu in een maand tijd al een stuk verbeterd. Ik gebruik het wel onverdund, maar las al dat sommige mensen daar last van krijgen.
Ik heb na het werk nog snel even een flesje gehaald. Nu was ik op internet wat aan het googlen naar de voordelen van tea tree olie en het blijkt wel degelijk giftig te zijn voor katten. Opletten dus.

Nu is mijn kat niet zo van het likken dus dat is geen probleem. Maar als je het zou gebruiken tegen vlooien doe dan inderdaad een drupje in de nek waar poezebeest niet bij kan.

Blijkbaar is het spul ook goed om wondjes te desinfecteren. Het prikt niet! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het voor de wasbare billendoekjes die ik voor mijn zoontje gebruik, een paar druppeltjes in het water waar de vieze doekjes ingaan (ik weet niet of je dit wilt weten ;-) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven