Lijf & Lijn alle pijlers

Is het beter om een appel te eten dan een maria koekje?

21-02-2017 20:24 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dieet en ik vroeg me af of het beter is om een appel te eten dan een Maria koekje. Want in een Maria koekje zitten 25 calorieën en in een appel 60.
I ain't nobody's bitch!!
quote:sssssst schreef op 21 februari 2017 @ 20:38:

[...]



Van Mariakaakjes?Precies die dingen zijn niet te vreten dus sowieso zonde van de calorieën.
Wat is een Maria koekje?
quote:DarylinaTWD schreef op 20 april 2017 @ 21:49:

GEEN BASTOGNE KOEKEN ETEN, ZIJN COLARIEBOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!COLERE.
Heb gegoogeld. Mariakoekjes van Verkade b.v. Ik zou daar boter op doen anders smaakt het hartstikke droog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 30 april 2017 @ 15:00:

Heb gegoogeld. Mariakoekjes van Verkade b.v. Ik zou daar boter op doen anders smaakt het hartstikke droog.Met een bak thee zijn ze ook nog wel te doen, maar dan alleen als er verder echt NIETS anders in huis is
You don't have to fit into the format
quote:Geraldine schreef op 30 april 2017 @ 15:00:

Heb gegoogeld. Mariakoekjes van Verkade b.v. Ik zou daar boter op doen anders smaakt het hartstikke droog.



Soppen in de koffie.



Maar ik eet ze met plezier ook gewoon droog.
Alle reacties Link kopieren
Twee op elkaar met een kledder Nutella er tussen. Of Bebogeen.
quote:TinyBel schreef op 30 april 2017 @ 17:03:

[...]





Soppen in de koffie.



Maar ik eet ze met plezier ook gewoon droog.Belangrijk is wat je lekker vind. Als ik minder trek heb eet ik ze droog en anders met een beetje boter.
quote:Lotte35 schreef op 30 april 2017 @ 15:56:

[...]



Met een bak thee zijn ze ook nog wel te doen, maar dan alleen als er verder echt NIETS anders in huis is Soppen in de thee of koffie toen ik 13 was. Roept bij mij grappige herinneringen op
quote:Pikkie22 schreef op 30 april 2017 @ 17:20:

Twee op elkaar met een kledder Nutella er tussen. Of Bebogeen.Ook lekker!
quote:Geraldine schreef op 30 april 2017 @ 18:21:

[...]





Belangrijk is wat je lekker vind. Als ik minder trek heb eet ik ze droog en anders met een beetje boter.Met boter en vruchtenhagel..
quote:SpringDing schreef op 30 april 2017 @ 18:28:

[...]





Met boter en vruchtenhagel.. Vanochtend lekker boter en hagelslag puur op een volkorenbroodje gegeten,aardbeijam en boter op het andere...zalig .
Alle reacties Link kopieren
quote:DarylinaTWD schreef op 22 februari 2017 @ 00:30:

Ik wil gwn graag afvallen. Ik ben niet extreem dik ofso, maar ik wil gwn dun zijn. En in zo'n maria koekje zitten maar 25 calorieën, dus daarmee kun je wel afvallen. Het gaat er niet om hoeveel calorieën ergens in zitten, maar of ik er mee kan afvallen.



wil je dat koekje of die appel als maaltijd nemen? dan zou ik een halve appel nemen

neem je ze als tussendoortje dan geen van beide nemen
Alle reacties Link kopieren
Zozo, een halve appel als maaltijd. Jij geeft nog eens goede raad!
Alle reacties Link kopieren
Sommige reacties kun je beter negeren, Pikkie
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
joh!
quote:willy1234 schreef op 04 mei 2017 @ 17:06:

[...]





wil je dat koekje of die appel als maaltijd nemen? dan zou ik een halve appel nemen

neem je ze als tussendoortje dan geen van beide nemenDat is nog eens een goede tip...not!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven