Lijf & Lijn alle pijlers

Nou ja zeg!

13-02-2014 23:13 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel veel aangekomen (30kg) en dat heeft mijn borsten helaas geen goed gedaan. Waren ze eerst altijd klein en stevig, nu zijn het van die hangzakken.

De een is groter dan de ander en ook de tepel is groter.



Ik ben inmiddels 10kg afgevallen en heb er nog 10/15kg te gaan. En nu hangen mijn borsten nog lager. Maar net vroeg mijn man of ik ajb een bh wilde aantrekken in huis omdat hij het geen gezicht vindt. Buiten de deur of als we bezoek hebben draag ik altijd een bh maar thuis gooi ik hem meteen uit. Vind het gewoon zo niet lekker zitten.



Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen wat hij zei. Wat vinden jullie?
Ik vind het persoonlijk ook geen porum, van die hangtieten zonder BH. Groot of klein maakt niet uit. In een fatsoenlijke BH ziet het er gewoon een stuk beter uit.

En als mijn man in zijn vreselijk lelijke joggingbroek (de lelijkste vind hij het fijnst) thuis rondloopt vraag ik hem ook of 'ie niet een leukere aan wil doen volgende keer. Dus jouw man mag dat toch vragen mbt een BH. Het oog wil ook wat. Ook in een langere relatie.
quote:Nemesis. schreef op 14 februari 2014 @ 00:08:

Ik zou me helemaal niet prettig voelen bij zo'n opmerking. Ik wil me thuis graag comfortabel kunnen kleden. En nee, dat staat niet per definitie gelijk aan seksloos. Ex en ik deden als we thuis kwamen van werk meestal direct wat comfortabelers aan. Lekker samen op de bank. Niks mis mee..Gezellig samen op de bank in je makkelijke kloffie vind ik iets anders dan structureel thuis rond te lopen met hangtieten.
Eigenlijk wel Quattro



Vinsent, je kunt ook eerlijk zijn zonder je als lompe hork te gedragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 14 februari 2014 @ 00:08:

Ik zou me helemaal niet prettig voelen bij zo'n opmerking. Ik wil me thuis graag comfortabel kunnen kleden. En nee, dat staat niet per definitie gelijk aan seksloos. Ex en ik deden als we thuis kwamen van werk meestal direct wat comfortabelers aan. Lekker samen op de bank. Niks mis mee..



Gezellig!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2014 @ 00:08:

[...]





Of iets kunstigs met bretels.Ook leuk!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 14 februari 2014 @ 00:09:

[...]





[afbeelding]



Gezellig!



O wat een lief plaatje! En dat meen ik serieus Wat knus!



TO, dat is zeker niet leuk om te horen

Ik heb het omgedraaide, vind het zonder bh juist niet lekker zitten, ik moet altijd een bh aan anders voel ik me niet fijn. Maar ben wel vrij zwaar van boven, dat wel. Dus misschien ligt dat daaraan.



Heel veel succes met afvallen, je bent goed bezig zo te lezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 14 februari 2014 @ 00:09:

[...]

[img]http://www.lake-renewable-energy.com/ek ... -218-p.jpg[/img]



Gezellig!



Stel je voor dat je bij zo'n stel aanbelt en ze staan dan samen in de deuropening....ik zou geen woord meer kunnen uitbrengen
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 14 februari 2014 @ 00:14:



[...]







Stel je voor dat je bij zo'n stel aanbelt en ze staan dan samen in de deuropening....ik zou geen woord meer kunnen uitbrengen



En wat als ze je nu zo verwelkomen?



"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 13 februari 2014 @ 23:36:

Enn, vervang altijd dan door nu. Waarom is zijn verlangen belangrijker dan haar verlangen?Niet en naar elkaar luisteren als de ander iets aangeeft wat hij zij belangrijk vindt, is voor mij wel de basis om tot een compromis te komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:quattro35 schreef op 14 februari 2014 @ 00:14:



[...]







Stel je voor dat je bij zo'n stel aanbelt en ze staan dan samen in de deuropening....ik zou geen woord meer kunnen uitbrengen





Lijkt me prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Deed je vroeger - toen ze nog een stuk hoger zaten - ook altijd je BH uit?



Zou het net zo'n belediging zijn als je pronte borsten zou hebben en je partner zou vragen of je een BH aan wilde doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:saaaaar81 schreef op 14 februari 2014 @ 00:16:

[...]





En wat als ze je nu zo verwelkomen?



[afbeelding]Hahaha, dan zouden mijn lachspieren het wel begeven inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
wow saar, een levend maria beeld.
wij slapen nooit.
zou dat het zijn BGB? Dat die man aanstoot neemt aan de borsten van zijn vrouw ongeacht hoe ze eruit zien?

Wel raar voor een man die net een kind heeft gemaakt met zijn vrouw. Ik bedoel hij zal die borsten toch vaker zien?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat het zo erg is, want dan snap ik het wel een beetje





odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer pareren met een opmerking over zijn hangzak!
Alle reacties Link kopieren
Deze man het wel met die opmerking zojuist professioneel zijn seksleven om zeep geholpen, hulde!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2014 @ 00:17:

Deed je vroeger - toen ze nog een stuk hoger zaten - ook altijd je BH uit?



Zou het net zo'n belediging zijn als je pronte borsten zou hebben en je partner zou vragen of je een BH aan wilde doen?Euh... Dan zou het een nog groter probleem zijn? Als mijn vriend me zou vragen of ik alsjeblieft mijn pronte borsten in een bh zou willen stoppen omdat hij de aanblik niet kan verdragen zou ik me afvragen of hij geen homo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 februari 2014 @ 00:19:

zou dat het zijn BGB? Dat die man aanstoot neemt aan de borsten van zijn vrouw ongeacht hoe ze eruit zien?

Wel raar voor een man die net een kind heeft gemaakt met zijn vrouw. Ik bedoel hij zal die borsten toch vaker zien?Tsja, daar heb je een goed punt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:nomennescio schreef op 14 februari 2014 @ 00:24:

Deze man het wel met die opmerking zojuist professioneel zijn seksleven om zeep geholpen, hulde!Ja maar ook dat van TO. Die is zich nu elke keer als ze seks hebben bewust van haar onappetijtelijkheid. Zelfs als ze zo wijs is die hangtieten alleen nog te laten zien aan iemand die ze wél kan waarderen. Minder hulde.
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 februari 2014 @ 00:19:

zou dat het zijn BGB? Dat die man aanstoot neemt aan de borsten van zijn vrouw ongeacht hoe ze eruit zien?

Wel raar voor een man die net een kind heeft gemaakt met zijn vrouw. Ik bedoel hij zal die borsten toch vaker zien?Ik weet het niet. Er zijn toch ook mannen die de vagina niet meer als iets seksueels zien na een bevalling maar puur als geboortekanaal? Misschien is het met borsten net zoiets (weet niet of er sprake is van borstvoeding). Heb zo het idee dat hij geen problemen zou hebben met een stel pronte stevige borsten. Maar goed, dat is speculeren natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maar ja, had die man dan niets moeten zeggen, gewoon elke keer maar moeten dénken " ik wou dat ze een BH aantrok "?



Als je vrouw een plaatje/ gebit heeft en die doet ze uit bij thuiskomst?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik snap het probleem niet van die vriend. Heb je al eens een punt gemaakt van zijn wiebelballen? Zeg dat hij spandex aantrekt omdat je de deining van zijn gereedschap zo vervelend vindt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2014 @ 00:33:

Maar ja, had die man dan niets moeten zeggen, gewoon elke keer maar moeten dénken " ik wou dat ze een BH aantrok "?



Als je vrouw een plaatje/ gebit heeft en die doet ze uit bij thuiskomst?Dat nog niet zozeer, maar het had wellicht met meer tactiek gebracht kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hilary schreef op 14 februari 2014 @ 00:37:

[...]





Dat nog niet zozeer, maar het had wellicht met meer tactiek gebracht kunnen worden.Ja, maar ook dan was de boodschap net zo duidelijk aangekomen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven